標題: diamond 2好似3d快過hd少少, 話粒chip多左加速 [打印本頁]
作者: adrianmak 時間: 2009-5-3 12:03 標題: diamond 2好似3d快過hd少少, 話粒chip多左加速
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: casper326 時間: 2009-5-3 12:09
都係個粒U... 似係SOFTWARE FINE TUNE 左咋喎....

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |