Board logo

標題: diamond 2好似3d快過hd少少, 話粒chip多左加速 [打印本頁]

作者: adrianmak    時間: 2009-5-3 12:03     標題: diamond 2好似3d快過hd少少, 話粒chip多左加速

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: casper326    時間: 2009-5-3 12:09

都係個粒U...    似係SOFTWARE FINE TUNE 左咋喎....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2