作者: paulyau 時間: 2009-4-30 12:34 標題: 尋日上深圳聯鑫買了M8公測版
$1999,送貼+2個軟套
但我買完先發覺後面已經花鬼左
依家聯絡緊佢地,問下有無得換部新既比我
作者: addblue 時間: 2009-4-30 12:36
唔駛錢換比你機會很低呢
作者: paulyau 時間: 2009-4-30 12:39
好明顯係個位小姐幫我裝電池時用指甲整花的
作者: 正宗球迷 時間: 2009-4-30 12:40
聯鑫係唔係淘寶個間網店的門市?
佢花左會唔會係幫客人開盒貼保護貼時出事?
作者: paulyau 時間: 2009-4-30 12:55
我覺得係入SIM卡,裝電池時整花的~~!!
聯鑫係有間網店在淘寶的,也有間專門店在華強北
作者: paulyau 時間: 2009-4-30 13:33
已經問好了,肯換部新比我
作者: tonychow100 時間: 2009-4-30 13:41
I think that it is not easy to prove the scratch is caused by the CS
作者: darksome 時間: 2009-4-30 15:58
可吾可以俾個地址我呢?
作者: 正宗球迷 時間: 2009-4-30 16:25
仲平過幫襯專門店?
正喎,佢個實店係邊?可否pm我呢?
作者: paulyau 時間: 2009-5-1 01:01
我就係去專門店買囉,已換新的!
地址係深圳明通數碼城二期A009
作者: ltho3k 時間: 2009-5-1 08:15
Included Extra battery?
作者: 正宗球迷 時間: 2009-5-1 09:09
sorry,即係話聯鑫實店,即係meizu在華強的指定售賣店?
作者: paulyau 時間: 2009-5-1 11:05
NO
作者: squallelf 時間: 2009-5-1 11:06
1999 RMB?
地點在那裡呢?
[ 本帖最後由 squallelf 於 2009-5-1 11:07 編輯 ]
作者: paulyau 時間: 2009-5-1 11:07
http://www.lcwy.com/bbs/viewthread.php?tid=206&extra=page%3D1
作者: 正宗球迷 時間: 2009-5-1 11:09
原帖由 paulyau 於 2009-5-1 11:07 發表
http://www.lcwy.com/bbs/viewthread.php?tid=206&extra=page%3D1
原來聯鑫係專賣店,謝謝
作者: paulyau 時間: 2009-5-1 18:42
地址係深圳明通數碼城二期A009同埋賽格廣場3F04
有問題QQ問佢地575951000
人民幣
[ 本帖最後由 paulyau 於 2009-5-1 18:49 編輯 ]

