Board logo

標題: 有冇smartphone好似x1 咁又有3.5mm jack ,keyboard 同大mon ? [打印本頁]

作者: ppcjacky    時間: 2009-1-1 19:33     標題: 有冇smartphone好似x1 咁又有3.5mm jack ,keyboard 同大mon ?

用左p1 都冇一年想換機

見x1 好正不過qc 唔係太好。。

有冇機好似x1 咁又3.5mm jack 又冇keyboard 又大mon

thanks
作者: ppcjacky    時間: 2009-1-2 20:34

PUSH~!
作者: derek_siu230    時間: 2009-1-2 21:40

原帖由 ppcjacky 於 2009-1-1 19:33 發表
用左p1 都冇一年想換機

見x1 好正不過qc 唔係太好。。

有冇機好似x1 咁又3.5mm jack 又冇keyboard 又大mon

thanks

大mon JA係幾多吋???
作者: ppcjacky    時間: 2009-1-2 23:00

3" 或以上~!~!

唔知難唔難搵到?

[ 本帖最後由 ppcjacky 於 2009-1-2 23:01 編輯 ]
作者: hkkenchoi    時間: 2009-1-2 23:23

得兩部HTC touch HD/Iphone 3G





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2