作者: ppcjacky 時間: 2009-1-1 19:33 標題: 有冇smartphone好似x1 咁又有3.5mm jack ,keyboard 同大mon ?
用左p1 都冇一年想換機
見x1 好正不過qc 唔係太好。。
有冇機好似x1 咁又3.5mm jack 又冇keyboard 又大mon
thanks
作者: ppcjacky 時間: 2009-1-2 20:34
PUSH~!
作者: derek_siu230 時間: 2009-1-2 21:40
原帖由 ppcjacky 於 2009-1-1 19:33 發表
用左p1 都冇一年想換機
見x1 好正不過qc 唔係太好。。
有冇機好似x1 咁又3.5mm jack 又冇keyboard 又大mon
thanks
大mon JA係幾多吋???
作者: ppcjacky 時間: 2009-1-2 23:00
3" 或以上~!~!
唔知難唔難搵到?
[ 本帖最後由 ppcjacky 於 2009-1-2 23:01 編輯 ]
作者: hkkenchoi 時間: 2009-1-2 23:23
得兩部HTC touch HD/Iphone 3G

