作者: f16 時間: 2008-12-19 08:39 標題: Asus 09年力作Galaxy 7 (P835), 今次倒自己米?
Asus 09年力作 Galaxy 7 (即 P835), 今次倒自己米? 09 年 Q1 推出!
雖然有 3.5" touch screen + 800 x 480 resoultion,但係佢......
竟然最後改用 HTC 最常用的 Q牌 cpu 524Mhz
今次真係倒自己米啦!唔通比較 Intel U 真係會省電好多
Processor: 528 MHz on a platform of Qualcomm MSM7200A
Memory: 256 MB
memory for data storage, 256 MB (ROM) + 4 GB
Wi-Fi,Bluetooth 2.0 + EDR (A2DP), plug miniUSB (USB 2.0) to charge / sync andheadset, memory card slot format microSD (support SDHC)
Screen: TFT 3.5 "with a resolution of 800x480 pixels (WVGA), displays 65 thousand colors
Camera: 5 MP with autofocus
Navigation: GPS chip for the gpsOne platform Qualcomm (support A-GPS)
Battery: removable Li-Ion capacity of 1100 mAh
http://translate.google.com/tran ... k.shtml&sl=ru&tl=en
[ 本帖最後由 f16 於 2008-12-19 11:04 編輯 ]
作者: casper326 時間: 2008-12-19 10:45
7200A 同7201A 係有唔同架喎...
HTC 係7201A, 因為版權問題,無放個ATI chipset 出黎用.
7200A 係用得ATI Chipset. 好似X1 咁,咪有師兄試左有硬解... 當然要夾player同codec.
作者: f16 時間: 2008-12-19 11:06
用過 Intel U 的 wm ppc 之後用番 Qualcomm u 就想死,平時運行速度 QU差好多,真係用到 Kill U,即使播 video 可能差不多!
[ 本帖最後由 f16 於 2008-12-19 11:06 編輯 ]
作者: casper326 時間: 2008-12-19 11:58
我由intel 既624.. 轉左做鑽石... 再轉做touch pro...
正係差好遠下......
作者: Katecca 時間: 2008-12-19 12:36
所以我揀PDA, 一定要係Intel U先會考慮
作者: Kev 時間: 2008-12-19 16:11
又係無flash, 整LED都好呀
唔知有無G-sensor同FM?
作者: lsc1118 時間: 2008-12-19 17:16
pda係我唯一指定買intel u既地方
其他都唔用intel

作者: jerrychf 時間: 2008-12-20 01:55
無錯...
qualcomm 對 wm 支援跟本無支援足,就連個 2d 都唔知有無 full support 到...
作者: pun1407 時間: 2008-12-20 23:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seasonpp 時間: 2008-12-21 01:04
知唔知大約幾時出?
我正想換機, i908都好似ok, 但得WQVGA only同埋冇XDA咁既support....
原本諗住今日會去出, 但去到3先知有約未完, 要有回饋既就要舊約期+新約, 我果個不過係普通月費冇跟機, 所以我要諗下先
原本都可能會買Touch HD, 但佢又勁貴, 上123佢D plan又勁貴, 雖然有XDA既support, 但粒u真係幾慢....
ASUS呢部如果真係有ATI driver, 而又真係快左好多, 我一定會買佢
作者: GOMA 時間: 2008-12-21 01:19
其實大家知唔知 intel 係06年已經將 XSCALE賣左比 Marvell..., 宜家全部都係 marvell 生產架啦
作者: ericpo 時間: 2008-12-21 02:18
當然知,但intel XScale始終比Marvell XScale更深人民心,所以好多WM用家仍喜歡用intel U呢個名。
[ 本帖最後由 ericpo 於 2008-12-21 02:19 編輯 ]
作者: f16 時間: 2008-12-21 08:52
原帖由 seasonpp 於 2008-12-21 01:04 發表
知唔知大約幾時出?
我正想換機, i908都好似ok, 但得WQVGA only同埋冇XDA咁既support....
原本諗住今日會去出, 但去到3先知有約未完, 要有回饋既就要舊約期+新約, 我果個不過係普通月費冇跟機, 所以 ...
should release in March 09
作者: 笨孩子 時間: 2008-12-21 13:13
而家D PDA好多部都用呢粒 唔明為乜......為個GPS? 內建多粒FOR GPS唔洗咩呀......我用G810都係慢 但係價錢好.....冇野好講啦~

