作者: honming 時間: 2008-10-28 09:04 標題: Sony Ericsson Xperia X1 正式推出
hk$5980, 有得諗
http://www.eprice.com.hk/mobile/news/?news_id=5962
作者: sephy 時間: 2008-10-28 14:42
好貴
作者: stormet 時間: 2008-10-28 15:16
而家先出...會唔會太遲?
好似無咩競爭力...
作者: KZ4977 時間: 2008-10-28 15:25
Le 個價我覺得佢傻o左喎
HTC Touch Pro 隻 mon 都無佢咁大都同佢同價。
作者: ppcjacky 時間: 2008-10-28 15:29
好正流曬口水
1500 mah 可唔可以二日先差一次電呢?
希望佢run d programe 可以順d 唔好窒下窒下
作者: salesman 時間: 2008-10-28 15:44
原帖由 honming 於 2008-10-28 09:04 發表
hk$5980, 有得諗![]()
http://www.eprice.com.hk/mobile/news/?news_id=5962
個CAM冇鏡頭蓋唔諗

作者: louisney 時間: 2008-10-28 15:46
同i908同價, 但我覺得x1, 性價比較強, mon revulotion同keyboard, 不過佢始終用q 牌 cpu, 有d保留
作者: hkkenchoi 時間: 2008-10-28 15:51
個config同touch pro差唔多,但係個screen同resolution都大左,睇片應該唔掂架喎...
各位知唔知佢有冇display driver?
作者: The Dude 時間: 2008-10-28 16:51
The settings look like the HTC Diamond Pro.
作者: uncle1212 時間: 2008-10-28 17:03
呢部我都等左好耐, 但要睇過玩過先決定買唔買
作者: joeyan 時間: 2008-10-28 17:11
真係要試過真機先知反應快定慢,對 HTC 代工有點兒擔心.
不過,係咪真係如之前傳聞咁,香港只獲少量貨源呢?
作者: 問世間 時間: 2008-10-28 22:15
下??呢部野HTC整ga?
作者: EU仔 時間: 2008-10-28 22:17
旺角百記有得訂
作者: KKKK 時間: 2008-10-28 23:34
有無真機試吓?
作者: honming 時間: 2008-10-28 23:39
me too, i want to try the real product before buy it
作者: hin618 時間: 2008-10-29 00:34
留意D.. 得320... I908 同價位..又16GB 又500..
作者: Moon9300 時間: 2008-10-29 01:38
買呢d機邊會睇個影相像數高唔高,個mon先係重要
x1都可以插16GB卡,唔計影相好多野都好過三星
作者: 笨孩子 時間: 2008-10-29 01:52
三叔夠可以插16GB 加埋32GB呀師兄...
MON.... 咪又係WQVGA 6萬5色...又靚得去邊姐?
SE唔好以為係日本SE出既機啦...
作者: stormet 時間: 2008-10-29 06:20
點解部部智能手機都差唔多係 HTC 代工咁濟...
作者: Moon9300 時間: 2008-10-29 11:17
個mon個像數唔同已經係好大分別,人地e家係800x480
三星果個係240 x 400 pixels (3.2 吋),你有冇用過ga,真係有好大分別
至少高像數出黎d字係冇咁散
[ 本帖最後由 Moon9300 於 2008-10-29 11:25 編輯 ]
作者: 笨孩子 時間: 2008-10-29 11:45
原帖由 Moon9300 於 2008-10-29 11:17 發表
個mon個像數唔同已經係好大分別,人地e家係800x480
三星果個係240 x 400 pixels (3.2 吋),你有冇用過ga,真係有好大分別
至少高像數出黎d字係冇咁散![]()
師兄 三叔粒u你用過就明白速度分別....
x1係htc代工 會用邊粒u 果粒u你仲未知咩叫做慢姐.... 唔值呢個價囉
加上用呢粒u加800*480 比起 toshiba g900咁 普通config推高解像度mon 都係好吃力架
部機可以話係幾靚仔 但係....實用唔太多 再加上 mon既解像度問題 點解好多人仲用緊QVGA或者VGA 因為有軟件SUPPORT...得一兩部係WQVGA或者 WVGA.... 信相冇乜軟件SUPPORT返 嚴重走位一定有....
作者: uncle1212 時間: 2008-10-29 12:15
其實我原本都諗住買iphone, 但我自己用開wm, 好多野要重頭黎過~而且我覺得iphone唔值呢個價錢
X1其實我覺得比diamond pro好~起嘛金屬殼, 又平少少, 不過講到尾自己鐘意先係最緊要
作者: The Dude 時間: 2008-10-29 12:26
When is it releasing?
作者: astray 時間: 2008-10-29 12:47
我之前用開 Windows Mobile 後來轉左用 iPhone 依家都想轉返用 X1 ,其實 iPhone 唔係想像中咁快,個 Safari 成日都 crash 真係頂佢唔順。好多時 iPhone 嘅所謂快都係出左個乜野都無嘅 UI 先慢慢 Load 好似開個 setting page 咁,個畫面出左黎都要 Load 返 6 - 7 秒先出晒啲 Item。再加上 X1 有個 800 x 480 嘅 screen 真係正到爆,如果之前有用過 VGA screen Windows Mobile 機嘅人我諗都唔會再諗用 QVGA 嘅 Model.
以上純個人意見,不喜勿插。
作者: Moon9300 時間: 2008-10-29 12:47
原帖由 笨孩子 於 2008-10-29 11:45 AM 發表
師兄 三叔粒u你用過就明白速度分別....
x1係htc代工 會用邊粒u 果粒u你仲未知咩叫做慢姐.... 唔值呢個價囉
加上用呢粒u加800*480 比起 toshiba g900咁 普通config推高解像度mon 都係好吃力架![]()
部機可以話係幾靚 ...
iphone仲唔值啦,好多野都安唔到係部機度,講緊係3G版
e家外國已經出左X1,好多人都話好快唔似htc咁慢,慢唔慢真係唔知啦
不過如果wm機唔用VGA mion真係so出黎d字好散呀
作者: matthk 時間: 2008-10-29 13:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkkenchoi 時間: 2008-10-29 13:35
兩部都唔係vga, x1係wvga, omnia係wqvga
作者: ppcjacky 時間: 2008-10-29 13:47
其實佢個800x480 的screen
如用上一些320x240 軟件時唔知會有咩問題
作者: Moon9300 時間: 2008-10-29 14:02
一定有問題,一係開個軟件時放細到320x240
一係就幫你放大佢,不過個畫質會差左
作者: ppcjacky 時間: 2008-10-29 14:10
都好過用唔到
不過想聖誕買比自己....
作者: lctang 時間: 2008-10-29 14:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joeyan 時間: 2008-10-29 15:02
SE 揀左 3 做率先發售網絡商.
希望其他台快 d 有啦.
作者: Moon9300 時間: 2008-10-29 15:46
其實wm機有好多野玩,真係唔好既地方就係好多部機都慢,唔夠ram等等......
我等佢第二次來貨先買,可以平成千蚊
作者: hkkenchoi 時間: 2008-10-29 21:48
其他台唔會有,自己去百記買啦..
作者: 白戶則道 時間: 2008-10-29 22:14
又係3.....
SMT真係......
作者: astray 時間: 2008-10-29 22:23
3 呢個台... 除非送畀我用... 如果唔係嘅話佢都係喺一世永不錄用名單中
作者: irvingtin 時間: 2008-10-29 22:33
用過 WM 機, 而加用 iphone
jbreak 左之後, 唔會再諗 WM 機~
太慢啦.....
試過 Samsung 個部, 比想像中快
不過個 mon 唔夠 sharp, 唔值呢個價錢
X1 個價比想像中平, 抵買過 Touch Pro
作者: jackmm101 時間: 2008-10-30 00:21
依水行貨好似唔係中文機,唔知中文行機幾時先出。
作者: 笨孩子 時間: 2008-10-30 00:47
原帖由 Moon9300 於 2008-10-29 12:47 發表
iphone仲唔值啦,好多野都安唔到係部機度,講緊係3G版
e家外國已經出左X1,好多人都話好快唔似htc咁慢,慢唔慢真係唔知啦
不過如果wm機唔用VGA mion真係so出黎d字好散呀
睇軟件.... opera最新版 qvga一樣冇問題.... 唔散
iphone如果睇片角度值 因為色有千萬加mon大 唔會唔夠!
作者: 寂寞的FSY 時間: 2008-10-30 01:09
部機平Touch pro成幾百蚊,都有得諗ge
不過部機會唔會輕到七彩就唔知囉。
作者: 寂寞的FSY 時間: 2008-10-30 01:12
出機時會跟埋中文外掛畀你,可以任意轉換中/英文介面(當然就唔會係百分百出晒中文啦)。
PS. WM基本上都冇乜可能存在到超過一種語言介面,要有中英文介面並存就要用英文OS加中文MUI(同XP差唔多)。
[ 本帖最後由 寂寞的FSY 於 2008-10-30 01:16 編輯 ]
作者: 寂寞的FSY 時間: 2008-10-30 01:37
又唔係和記獨家發售,又使乜咁勞氣?
作者: chris 時間: 2008-10-30 02:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dochi 時間: 2008-10-30 02:56
最正常, 應該係buttom menu 上面, o者係出program 個位個底空o左........
因為冇o野show.....
如果games 就唔知喇 ~
作者: chung0816 時間: 2008-10-30 11:33
原帖由 笨孩子 於 2008-10-29 01:52 發表
三叔夠可以插16GB 加埋32GB呀師兄...
MON.... 咪又係WQVGA 6萬5色...又靚得去邊姐?俾WM6.1封印左 PDA會比較MON架咩...
SE唔好以為係日本SE出既機啦...除左多三叔一個QWERTY之外 可以話性能麻麻 都係等佢跌啦(師兄 出多兩錢肉緊叫人唔好買 跌到咁上下先舉兵入貨嘛)
你錯啦...我用緊部Diamond, 同事一部I908,另一個用Diamond Pro
睇同一張相....i908個mon明顯無VGA Mon 咁靚囉!!!!
自己用 VGA mon, 但都無咩program會唔support VGA.
講真, 用完VGA mon 之後, 係返唔到轉頭.
iphone?
而家我用opera 9.5,其實上網都唔比iphone慢.
又收唔到mms同3g.
所以iphone,我係唔會揀ge!!
[ 本帖最後由 chung0816 於 2008-10-30 11:36 編輯 ]
作者: marmot 時間: 2008-10-30 13:47
HTC HD much better wor... the interface of SE X1 has no practical use at all...
作者: 正宗球迷 時間: 2008-10-30 14:10 標題: 回復 45# 的帖子
乜呢家好多軟件行WM,都已經全數行到VGA?我以為好多仲係320*240,出唔到個interface
作者: l3enjamin 時間: 2008-10-30 17:26
我3年前用dell x50v果時已經有好多software有vga...
作者: gray仔 時間: 2008-10-30 19:21
真正中文版確實系幾時先出???
作者: stefac03 時間: 2008-10-30 19:37
X1一出,要頭痛的反而是Touch Pro了
其實部機係MSM7201A+幾多RAM?
原帖由 astray 於 2008-10-29 12:47 發表
我之前用開 Windows Mobile 後來轉左用 iPhone 依家都想轉返用 X1 ,其實 iPhone 唔係想像中咁快,個 Safari 成日都 crash 真係頂佢唔順。好多時 iPhone 嘅所謂快都係出左個乜野都無嘅 UI 先慢慢 Load 好似開個 setting ...
之前試完人部iPhone,然後我借部Diamond俾佢玩下,佢竟然話Diamond速度都算唔錯
作者: 笨孩子 時間: 2008-10-30 19:48
各位師兄 快D踩X1 小弟想下年低價入手
MSM 7201A+ 192+32...好似224 RAM 但係再有64 MB俾左FLO 3D行 所以得返128+32 姐係150左右
應該係TOUCH PRO既RAM數目
不過X1應該係慢D...但係我想玩有QWERTY既機....同埋...我已經對虛疑既QWERTY不太好感..... 實體黎得實用
作者: 寂寞的FSY 時間: 2008-10-30 19:49
應該就機會唔大了,如果要中英文互換就只有英文版,除非SE真係會肯引入純中文版...
作者: elements_only 時間: 2008-10-30 23:02
x1 有keyboard, i908 有 500 萬 cam.. 好難選
作者: 笨孩子 時間: 2008-10-30 23:19
睇你有乜用姐@@ 不過真係怕慢我會叫你用I908
因為粒U真係勁好多...
作者: kk1618 時間: 2008-10-31 12:05
X1 既同類對手應係Diamond PRO
而i908既同類對手, 應係Touch HD.
我都唔係好明點解好多人要cross-over去作compare
作者: 笨孩子 時間: 2008-10-31 12:14
原帖由 kk1618 於 2008-10-31 12:05 發表
X1 既同類對手應係Diamond PRO
而i908既同類對手, 應係Touch HD.
我都唔係好明點解好多人要cross-over去作compare![]()
唔洗咁勞氣既又....
當然有人鍾意牌子比較....
作者: irvingtin 時間: 2008-10-31 18:01
原帖由 kk1618 於 2008-10-31 12:05 發表
X1 既同類對手應係Diamond PRO
而i908既同類對手, 應係Touch HD.
我都唔係好明點解好多人要cross-over去作compare![]()
點解咁講??
X1 個 resolution 係 WVGA, 同 Touch HD 差不多
而 i908 只有 WQVGA, 差左一級喎~
作者: 寂寞的FSY 時間: 2008-10-31 18:35
原帖由 irvingtin 於 2008-10-31 06:01 PM 發表
點解咁講??
X1 個 resolution 係 WVGA, 同 Touch HD 差不多
而 i908 只有 WQVGA, 差左一級喎~
唔係差唔多,解像度直頭係一模一樣
作者: kstsui 時間: 2008-10-31 19:14
原帖由 笨孩子 於 2008-10-29 11:45 發表
師兄 三叔粒u你用過就明白速度分別....
x1係htc代工 會用邊粒u 果粒u你仲未知咩叫做慢姐.... 唔值呢個價囉
加上用呢粒u加800*480 比起 toshiba g900咁 普通config推高解像度mon 都係好吃力架![]()
部機可以話係幾靚 ...
exactly... just like u play high res game using an old VGA card...
no point
作者: 笨孩子 時間: 2008-10-31 22:50
原帖由 kstsui 於 2008-10-31 19:14 發表
exactly... just like u play high res game using an old VGA card...
no point
如果MSM呢粒野有改善 我覺得還可以 但係好多雜誌都賣話 H.264 30FPS 可以暢順播放 似打手多.... 冇片冇得傾! 就係咁多~ 但係機身做得唔錯 除非殺出部換左粒INTEL U加其他CONFIG又靚仔 我相信呢部野即死.... SE....搵HTC代工 真係不如買G1 啦....
作者: irvingtin 時間: 2008-11-1 09:14
咁所以 X1 既對手唔係 Touch HD 咩???
作者: cwlai888 時間: 2008-11-1 19:56
好貴
作者: 傻仔然 時間: 2008-11-2 02:58
我聽日有貨拎:) 炒價6480...
作者: Moon9300 時間: 2008-11-2 12:34
原帖由 笨孩子 於 2008-10-31 10:50 PM 發表
如果MSM呢粒野有改善 我覺得還可以 但係好多雜誌都賣話 H.264 30FPS 可以暢順播放 似打手多.... 冇片冇得傾! 就係咁多~ 但係機身做得唔錯 除非殺出部換左粒INTEL U加其他CONFIG又靚仔 我相信呢部野即死.... SE....搵HTC代工 真係不如買G1 啦....
HTC代工做差左,我又唔多覺得.G1你有冇去睇個真樣,真係唔係SELL樣
G1岩岩先出,佢個OS唔知多唔多軟件高手BUY,如果冇咩人BUY真係冇咩人寫軟件出黎,到時部機真係好快死
作者: 笨孩子 時間: 2008-11-2 19:55
原帖由 Moon9300 於 2008-11-2 12:34 發表
HTC代工做差左,我又唔多覺得.G1你有冇去睇個真樣,真係唔係SELL樣
G1岩岩先出,佢個OS唔知多唔多軟件高手BUY,如果冇咩人BUY真係冇咩人寫軟件出黎,到時部機真係好快死![]()
佢做工同佢價錢唔係太合比例...
G1....GOOGLE...... 一定力挺架喔 你估GOOGLE好窮咩 人地一年盈利比APPLE小咩家陣.....
唔好以為APPLE好搵...全世界十大富豪榜.... GOOGLE創辦人都兩年..(雖同三甲差成個天)
講真...HTC用得呢粒U 點解 我唔太明白.... 粒U真係好貴咩 TOSHIBA又一樣3780有粒400MHZ....
作者: Moon9300 時間: 2008-11-2 23:30
原帖由 笨孩子 於 2008-11-2 07:55 PM 發表
佢做工同佢價錢唔係太合比例...
G1....GOOGLE...... 一定力挺架喔 你估GOOGLE好窮咩 人地一年盈利比APPLE小咩家陣.....
唔好以為APPLE好搵...全世界十大富豪榜.... GOOGLE創辦人都兩年..(雖同三甲差成個天)
講真...HTC用得呢粒U 點解 我唔太明白.... 粒U真係好貴咩 TOSHIBA又一樣3780有粒400MHZ....
呢個我可以答你
sell品牌
作者: 笨孩子 時間: 2008-11-3 00:21
個牌子雖則出名 但係售後廢到冇朋友....點買得落手.....
作者: Moon9300 時間: 2008-11-3 00:43
呢個問題好多間公司都有,一係唔好用電話
作者: humanlaw 時間: 2008-11-3 01:44
都真係好貴....好似好唔低
作者: dochi 時間: 2008-11-3 05:03
I don't agree with u.....
google有錢又點!? 件product 唔掂, 你點挺都冇用....
正如當年董伯伯咁, 佢自己唔掂, 中央點挺都係要走人.....唔通中央唔夠料咩?!~
商業上O既考慮, 唔係話有錢就要去挺.....仲要考慮值唔值~~
同埋open paltform 得自己寫software, 咁同closed paltform 有咩分別?
如果google paltform hit 唔起, 唔多人幫佢寫software, 最終只會淪為普通電話一部~
作者: bcmch 時間: 2008-11-3 09:43
For google situation , right now already have TONS of software which is originally developed for use at WM platform, was ported to android platform, So the OS is open not mean only user can develop the software , but the software house also.
Most good of the Open Source OS is allow user to know actually the best way to optimize there software to android for speed and stability.
And the current situation was already lots of software house to support, therefore the say which no software supported was not correct.
[ 本帖最後由 bcmch 於 2008-11-3 11:43 編輯 ]
作者: simdao 時間: 2008-11-6 00:12
其實而家部×1有無正價現貨賣呢?
作者: poyin 時間: 2008-11-9 00:55
期實 X1 第日會唔會有中文 rom update
如果無會唔會好唔方便?
作者: simdao 時間: 2008-11-9 01:44
我鍾意用英文機 + CE Star ~~~ 所以對中文 ROM 完全無興趣
作者: poyin 時間: 2008-11-9 02:16
用左 CE Star 有無分別架?
會唔會無咁靚? XD
作者: jeffchu 時間: 2008-11-9 08:03
經濟不景, set $4980 會唔會多番d人買?
作者: honming 時間: 2008-11-9 10:23
無必要啦, 而家抄貨 $6,480, 一樣大把人買, 仲要無現貨......
作者: 孤兒Joe 時間: 2008-11-9 10:54
冇現貨係因為SE派得少
冇特色既野仲要賣咁貴你估D人真係錢多咩
作者: simdao 時間: 2008-11-9 11:08
又唔可以話無特色~~~ 對我 lee D 無 keyboard 唔得的 User , X1 真係好正。
部X1播到 800x480 H264 ACC MPEG4 唔LAG ~ 已經係本機最大特色。(雖然 WM 得 65535 色,但我睇 Animate 分別唔大)
話時話部x1用落都好smooth~ 加上又有免費 SPB mobile Shell Xpanel Download 唔錯唔錯~
家下少貨我估係 HTC 產能問題 ~ Diamond 初初出都有 lee 個情況
[ 本帖最後由 simdao 於 2008-11-9 11:11 編輯 ]
作者: 孤兒Joe 時間: 2008-11-10 00:45
原帖由 simdao 於 2008-11-9 11:08 發表
又唔可以話無特色~~~ 對我 lee D 無 keyboard 唔得的 User , X1 真係好正。
部X1播到 800x480 H264 ACC MPEG4 唔LAG ~ 已經係本機最大特色。(雖然 WM 得 65535 色,但我睇 Animate 分別唔大)
話時話部x1用 ...
我都係冇Keyboard唔得既user,而家用緊E71
WM機係好多野玩,不過做野就絕對唔方便lor
X1呢部野。。。都係果句啦,年頭出就無敵
而家先出,WVGA又點?得3",D野細到咩都睇唔到,浪費
新機連internal memory都冇,Diamond呢D應酬下都有4GB啦
個X-panel就廢既,多餘唔好用慢夾埋一句垃圾講晒
唔係話X1唔好,不過4380就差唔多,咁既config唔值呢個價
作者: ben_998 時間: 2008-11-10 00:50
原帖由 孤兒Joe 於 2008-11-10 00:45 發表
我都係冇Keyboard唔得既user,而家用緊E71
WM機係好多野玩,不過做野就絕對唔方便lor
X1呢部野。。。都係果句啦,年頭出就無敵
而家先出,WVGA又點?得3",D ...
right, 估唔到 x1 仲可以炒到,而且 x1 真係唔太吸引.
作者: poyin 時間: 2008-11-10 01:24
c hing 如果俾你揀你會揀 touch pro 定 X1
我就係煩緊呢兩部
作者: ben_998 時間: 2008-11-10 01:27
如果你一定要 kb, 我會選擇 x1 啦.
1, x1 個 mon 好d
2, 影相 x1 好d
3, x1 size 好d
4, x1 新 d
作者: poyin 時間: 2008-11-10 03:27
原帖由 ben_998 於 2008-11-10 01:27 發表
如果你一定要 kb, 我會選擇 x1 啦.
1, x1 個 mon 好d
2, 影相 x1 好d
3, x1 size 好d
4, x1 新 d
如果唔使 kb, diamond 好 D?
但係 X1 炒到貴過 touch pro
同埋會唔會 touch pro 用中文 WM 好 D?
作者: dochi 時間: 2008-11-10 07:21
原帖由 poyin 於 2008-11-10 03:27 發表
如果唔使 kb, diamond 好 D?
但係 X1 炒到貴過 touch pro
同埋會唔會 touch pro 用中文 WM 好 D?
x1 有wvga mon 已經好touch pro 好多~~
本身就優勝過touch pro, 比佢貴好正常.....
同埋資深用家行WM 都會盡量揀番英文版~~
作者: ben_998 時間: 2008-11-10 08:03
原帖由 poyin 於 2008-11-10 03:27 發表
如果唔使 kb, diamond 好 D?
但係 X1 炒到貴過 touch pro
同埋會唔會 touch pro 用中文 WM 好 D?
唔要 kb, 我可能會選 i908.
不過而家 diamond 二手價真係好吸引.
都係呢句,如果你未用過 wm, 你會有排學同玩.
作者: 孤兒Joe 時間: 2008-11-10 10:18
我會買Touch Pro
之前用過i908,又玩左兩日X1
Wide Screen裝Software始終會有小小問題
同埋Touch Pro個Keyboard比X1好用
作者: simdao 時間: 2008-11-10 10:41
原帖由 孤兒Joe 於 2008-11-10 10:18 發表
我會買Touch Pro
之前用過i908,又玩左兩日X1
Wide Screen裝Software始終會有小小問題
同埋Touch Pro個Keyboard比X1好用
其實你有乜software 用唔到? 我裝左好多software 得 Hi-Cal 有d 問題。
而且 xda forum 有 WVGA fix 比d display有問題的 program 行~
X1 又可以裝到有 Xpanel 功能的 Touch HD 個 TouchFLO 3D 又有H264 硬解。所以真係無理由要買 Touch Pro。
[ 本帖最後由 simdao 於 2008-11-10 10:42 編輯 ]
作者: rayshun 時間: 2008-11-10 11:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: poyin 時間: 2008-11-10 16:50
原帖由 dochi 於 2008-11-10 07:21 發表
x1 有wvga mon 已經好touch pro 好多~~
本身就優勝過touch pro, 比佢貴好正常.....
同埋資深用家行WM 都會盡量揀番英文版~~
點解會揀返英文版o既? 有咩好處?
我以前淨係用過兩部中文 WM5, now using n95
作者: simdao 時間: 2008-11-10 17:54
ce star come from x1 can choose the chinese interface, therefore it it as same as cht version.
BTW, i like eng interface rather than cht interface
作者: 孤兒Joe 時間: 2008-11-10 20:22
原帖由 simdao 於 2008-11-10 10:41 發表
其實你有乜software 用唔到? 我裝左好多software 得 Hi-Cal 有d 問題。
而且 xda forum 有 WVGA fix 比d display有問題的 program 行~
X1 又可以裝到有 Xpanel 功能的 Touch HD 個 TouchFLO 3D 又有H264 硬解。所以真係無理由要買 Touch Pro。
再講落去我相信都係嗌交收場
我唔會懷疑自己對WM機既了解程度
Anyway,你買左,用得開心,覺得6480值得買就夠了
不過如果有人問我,呢部機值唔值呢個價
我覺得4380就差唔多
作者: simdao 時間: 2008-11-10 20:37
原帖由 孤兒Joe 於 2008-11-10 20:22 發表
再講落去我相信都係嗌交收場
我唔會懷疑自己對WM機既了解程度
Anyway,你買左,用得開心,覺得6480值得買就夠了
不過如果有人問我,呢部機值唔值呢個價
我覺得4380就差唔多![]()
![]()
都唔知點解而家D PPC電話 越賣越貴~ 特別係 HTC 果D。
作者: hysf 時間: 2008-11-10 21:04
如果佢出銀色我會比到$4980
作者: dochi 時間: 2008-11-10 21:12
兼容性, 速度 英文機都比中文機好~
作者: noname1 時間: 2008-11-10 21:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simdao 時間: 2008-11-10 21:32
原帖由 noname1 於 2008-11-10 21:24 發表
SE X1 而家出都係WM 6,而就算有UPGRADE都是 WM 6.1,而MS 可能出 WM 6.5,未必可以再有得UPGRADE
X1 已經係 WM6.1 。我返而唔覺得部機無得upgrade 去 6.5。 XDA forum 大把高手。你睇下部 X01T 都有 WM6.1 ROM 就我知啦!
作者: 見習波浪魔術師 時間: 2008-11-13 00:56
原帖由 ben_998 於 2008-11-10 01:27 發表
如果你一定要 kb, 我會選擇 x1 啦.
1, x1 個 mon 好d
2, 影相 x1 好d
3, x1 size 好d
4, x1 新 d
仲有..
sony 一定保值過 htc.
作者: 康 時間: 2008-11-13 03:00
手機另計....
作者: jasonatepc 時間: 2008-11-13 14:44
我想知佢個16:9茫
用返普通軟件 會唔會好怪?


