Board logo

標題: HP iPAQ 912G 有冇用戶的意見可以提供??? [打印本頁]

作者: 河粉    時間: 2008-10-21 17:58     標題: HP iPAQ 912G 有冇用戶的意見可以提供???

HP iPAQ 912G 有冇用戶的意見可以提供???

例如話音質素呀,穩定情度呀,電池夠唔夠大呀,邊度最平等等....

希望有兄弟可以提供以上資料。
作者: ericlam7    時間: 2008-10-21 20:25

用咗兩星期,幾好用
1.電池噤用,我可以2日先充電(只係打電話,坐車睇電子書)
2.keyboard手感好好,個key開頭覺得細,但用落幾好
3.部機手感好,造工實淨
4.通話質素無特別問題(好過toshiba,我用過G810(新rom)一星期,打電話時對方成日話聽唔清楚,跟手即trade)

唯一要適應的是畫面是橫向及較細(2.46')
作者: 笨孩子    時間: 2008-10-21 20:51

有QWERTY 一係MON細 一係大舊! 當然...針冇兩頭利! 呢部係好機...G810...打電話的確係極大問題 不過我英文第一版ROM 又唔算太影響...D人講野我到聽到 (較大左聲之後)

我諗又有多一部令我會考慮既QWERTY機呢!! 打E-MAIL真係快過虛擬既野!!
作者: ken22098    時間: 2008-10-21 23:32

如果佢係一部VGA機就無敵
作者: singleup    時間: 2008-10-22 09:10

電池係超讚! 佢有battery overheat 提示tim~~~
作者: 河粉    時間: 2008-10-22 10:18

多謝大哥門解答,睇完真身ok便買^^





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2