Board logo

標題: 收到風tytn2 個6.1 rom... [打印本頁]

作者: kelvin31    時間: 2008-10-21 11:17     標題: 收到風tytn2 個6.1 rom...

今個月尾前htc hk 會有6.1 rom...dl...係時候要backup 定d 野la
作者: EPC之子    時間: 2008-10-21 11:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: odiepooky    時間: 2008-10-21 13:41

6.1 好多問題kai bor
作者: mouseman    時間: 2008-10-22 15:15

the problem for 6.1 is
it does not support .net 1.0 or vb lower than 2000 anymore
作者: kowloon    時間: 2008-10-22 16:21

我都等左HK出WM6.1好內啦.....

終於都有..
作者: odiepooky    時間: 2008-10-22 17:01

my friend is using SAM908 noe, he said most TYTNII soft can't using in 908
作者: FY3686    時間: 2008-10-22 22:02

反而Cruise個6.1 rom 乜聲氣都冇
作者: jerrychf    時間: 2008-10-22 22:44

原帖由 FY3686 於 2008-10-22 22:02 發表
反而Cruise個6.1 rom 乜聲氣都冇

英文版已經出左

香港同台灣嘛...「比我賣多幾部 diamond 同 pro 先得唔得?」
作者: joe    時間: 2008-10-22 23:23

P3600i有冇消息
作者: bt720    時間: 2008-10-23 01:16

HTC TyTN II Chinese ROM Code Update (10/15/08)

ROM 版本: 3.34.708.2 CHT
ROM 日期: 10/03/08
通訊模組版本: 25.83.40.02H_1.70.19.09
* 您可以從以下步驟查看裝置 ROM 版本: 開始 -> 設定 -> 系統 -> 裝置資訊 -> 版本。

描述:
1. 升級作業系統至 Windows Mobile 6.1。

注意事項:更新之前請仔細閱讀以下指示
1. 更新 ROM Code 會造成個人資料與應用程式消失,請先將個人資料同步至電腦上備份。
2. 此 ROM Code 僅能在 HTC TyTN II 香港中文版進行更新。
3. 請將 HTC TyTN II 利用 ActiveSync 與電腦連接。
4. 電池電量需要在50%以上。
5. 執行時請勿拔下傳輸線,或開啟電腦上其他程式,以避免更新失敗。(嚴重時會造成PDA系統不開機)
6. 整個過程約需15~20分鐘,請耐心等候。
7. 程式執行完畢後,PDA會自動重開機後做自動安裝的動作,此動作約需3~5分鐘。
8. 若不熟悉電腦操作,請到 HTC Care 特約維修中心請相關人員協助。
9. 安裝更新後,應用程式光碟中之軟體將需重新安裝,請依原附說明書中之安裝程序即可。
10. 安裝更新後,請下載並安裝 Sprite Backup 6.2 版本把資料備份到內部記憶體或電腦中。

       
It released. From http://www.asia.htc.com/HTC_HKTC/members/others.aspx
作者: 麥高比    時間: 2008-10-23 18:35

岩岩up左去 6.1
作者: KZ4977    時間: 2008-10-23 19:51

我仲考慮緊 add 唔 add,最大問題係我無咁多時間去裝過哂o的 software
作者: 白戶則道    時間: 2008-10-23 20:26

請問有人可以話我知呢個係咩OS Build嗎?
作者: chiman127    時間: 2008-10-23 21:14

點解只系寫HTC Touch Diamond
甘 tytuii 岩唔岩用架
* HTC Touch Diamond 中文版 ROM Code 更新  (2008/07/23)

  * 2008/07/23 CE-Star upgrade kit 軟件更新下載 (只適用於 HTC Touch Diamond 英文版)
作者: cksuen    時間: 2008-10-23 22:51

can anyone share the ROM to me?
don't know why i can't download the ROM:give up:
作者: 黑面人    時間: 2008-10-25 00:33

成功安裝, 發覺無乜大分別!
不過部機好似行得無咁順!!
作者: AMNZ    時間: 2008-10-25 01:22     標題: OH

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin31    時間: 2008-10-25 02:42

原帖由 黑面人 於 2008-10-25 12:33 AM 發表
成功安裝, 發覺無乜大分別!
不過部機好似行得無咁順!!

我覺得唔止唔順....重好lag....按返個power製要等4秒先會熄個mon....再按多下都係等4秒先著...
我以為係我個別例子.....咁就算la,唯有up 多一次個rom.....問題依舊.......重耐唔耐會自己熄機.....
到左最緊要o既sms...我儲左3年4xxx封sms....restore返落部機......佢detect到真係有4xxxx封....但我o係inbox 淨係見到3x-4x封.......可能真係同6.1個sms 對話模式有關...最後....都係落返6.0算....
作者: KZ4977    時間: 2008-10-25 11:47

我發覺 update 完之後,個 main cam 影相會有條藍色線
作者: 黑面人    時間: 2008-10-26 13:00

搵到一個優點啦:
就係gps, (用mapking r12) 連線速度正常返啦!
買機買陣時個rom係1.56.708.3 (gps連線速度正常),5分鐘內connect到!
之後upgrade左一次新rom, 個rom係1.82.708.0,
之後個gps好難connect, 試過坐45分鐘巴士, 全程都係connect唔到的!
今次6.1呢個rom, 已經改善左啦!!!

不過暫時, 發現一個問題:
起htc home果度, 睇返來電記錄, 佢defaut係set左未接來電, 要手動轉返所有通話, 不過close左再開返, 仍然係show 未接來電only!!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2