作者: 火B 時間: 2008-10-20 21:10 標題: 我部機只係行緊wm6
請問有無得裝呢d主題?
作者: ABAQUS 時間: 2008-10-20 21:42
HTC Manila 2D also runs in WM6
作者: iphone 時間: 2008-10-20 21:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 火B 時間: 2008-10-20 23:37
i not use HTC
請問有無好介紹?
作者: kc2wong 時間: 2008-10-20 23:47
裝SPB Mobile shell都應該得啦
作者: 火B 時間: 2008-10-21 01:24
裝了SpbMobileShell 2.1.2 . THX !
作者: hin618 時間: 2008-10-21 22:23
出左唔係FOR HTC PPC GA 破解好耐

