作者: kklaw286 時間: 2011-1-16 16:10 標題: cancel...............!!!!!!!!!!!!!!!
本帖最後由 kklaw286 於 2011-1-19 20:24 編輯
cancel post........................
作者: kklaw286 時間: 2011-1-17 21:35
.....冇人有興趣還是個價太貴
作者: 大教宗 時間: 2011-1-17 23:45
有沒有辦法找回3.5" 面版, 唔駛有個"吉"...
作者: kklaw286 時間: 2011-1-17 23:48
2個我只找回1個!!!
咁我聽日返公司再搵過,盡力啦!!

作者: 大教宗 時間: 2011-1-17 23:51
如果搵唔到係唔係送Card Reader?
作者: kklaw286 時間: 2011-1-17 23:55
送Card Reader我要大出血,:funk:
何况已放去第2部機用
作者: kklaw286 時間: 2011-1-18 13:22
本帖最後由 kklaw286 於 2011-1-18 20:59 編輯
好彩...搵得返晒大細膠冚蓋,全齊...
依家係公司今晚補相!!
已補相(圖1)
作者: macintosh 時間: 2011-1-18 14:30
油麻地交收得唔得?
作者: kklaw286 時間: 2011-1-18 20:48
吾啦.....a shop啦!!
作者: LTD 時間: 2011-1-19 20:20
本帖最後由 LTD 於 2011-1-19 20:20 編輯
cancel
作者: kklaw286 時間: 2011-1-19 20:21
冇人有興趣收留佢!!!

咁我轉去賣真銀..
cancel post..................

