Board logo

標題: cancel...............!!!!!!!!!!!!!!! [打印本頁]

作者: kklaw286    時間: 2011-1-16 16:10     標題: cancel...............!!!!!!!!!!!!!!!

本帖最後由 kklaw286 於 2011-1-19 20:24 編輯

cancel post........................
作者: kklaw286    時間: 2011-1-17 21:35

.....冇人有興趣還是個價太貴
作者: 大教宗    時間: 2011-1-17 23:45

有沒有辦法找回3.5" 面版, 唔駛有個"吉"...
作者: kklaw286    時間: 2011-1-17 23:48

有沒有辦法找回3.5" 面版, 唔駛有個"吉"...
大教宗 發表於 2011-1-17 23:45

2個我只找回1個!!!
咁我聽日返公司再搵過,盡力啦!!
作者: 大教宗    時間: 2011-1-17 23:51

2個我只找回1個!!!
咁我聽日返公司再搵過,盡力啦!!
kklaw286 發表於 2011-1-17 23:48


如果搵唔到係唔係送Card Reader?
作者: kklaw286    時間: 2011-1-17 23:55

送Card Reader我要大出血,:funk:
何况已放去第2部機用
作者: kklaw286    時間: 2011-1-18 13:22

本帖最後由 kklaw286 於 2011-1-18 20:59 編輯
有沒有辦法找回3.5" 面版, 唔駛有個"吉"...
大教宗 發表於 2011-1-17 23:45

好彩...搵得返晒大細膠冚蓋,全齊...
依家係公司今晚補相!!

已補相(圖1)
作者: macintosh    時間: 2011-1-18 14:30

好彩...搵得返晒大細膠冚蓋,全齊...
依家係公司今晚補相!!
kklaw286 發表於 2011-1-18 13:22


油麻地交收得唔得?
作者: kklaw286    時間: 2011-1-18 20:48

油麻地交收得唔得?
macintosh 發表於 2011-1-18 14:30

吾啦.....a shop啦!!
作者: LTD    時間: 2011-1-19 20:20

本帖最後由 LTD 於 2011-1-19 20:20 編輯

cancel
作者: kklaw286    時間: 2011-1-19 20:21

冇人有興趣收留佢!!!
咁我轉去賣真銀..
cancel post..................





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2