Board logo

標題: [操作疑難] signup & login白癡問題一問 [打印本頁]

作者: kc60    時間: 2019-8-19 01:18     標題: signup & login白癡問題一問

本帖最後由 kc60 於 2019-8-19 01:28 編輯

請教各位師兄
正在做一個signup & login 功能(mongoDB)
signup無問題但login部份永遠都fail
想問呢個情況係唔係唔識返去個data base度拎data?
感激

[attach]2144623[/attach]
[attach]2144624[/attach]
作者: hihihi123hk    時間: 2019-8-19 11:14

請教各位師兄
正在做一個signup & login 功能(mongoDB)
signup無問題但login部份永遠都fail
想問呢個情況係 ...
kc60 發表於 2019-8-19 01:18

條 mongo query 唔係 login 同埋 password

係 id 同埋 signuppw  

不過呢成段 Code 太多問題了

1. request.on end 唔洗係 request.on data 入面,可以搬出去

2. mongodb client 可以搬去出面,預先 connect

3. 你可以用 express 起手,基本上係 nodejs 做 Api server 必學


建議 clone 個人地現成 express + mongodb template 落黎學下先

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2