Board logo

標題: [轉貼] [on.cc東網]IT畢業生起薪1.6萬 人工增幅6.2%跑贏大市 [打印本頁]

作者: toylet    時間: 2019-2-18 20:48     標題: [on.cc東網]IT畢業生起薪1.6萬 人工增幅6.2%跑贏大市

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gakko    時間: 2019-2-18 22:29

中國/台灣IT != 香港IT

香港IT 月薪8千加班無補水
要求精通數據庫, 編程, 網頁, UI, 網絡, 吹水
包括但不限於打雜, 整電腦, 搬電腦...etc
作者: toylet    時間: 2019-2-18 22:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 七彩小生    時間: 2019-2-18 23:06

本帖最後由 七彩小生 於 2019-2-18 23:07 編輯

可以不做IT都得 , 最好做別的行業。無論你幾喜歡「跑步」,就算每日都可以食住「麵包」跑步,好快便會累。
作者: toylet    時間: 2019-2-18 23:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet    時間: 2019-2-18 23:16     標題: ...月入6萬育2兒40歲男被炒 為養家...去快餐店做

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihihi123hk    時間: 2019-2-19 00:33

可以不做IT都得 , 最好做別的行業。無論你幾喜歡「跑步」,就算每日都可以食住「麵包」跑步,好快便會累。 ...
七彩小生 發表於 2019-2-18 23:06

當行路成為習慣

企係度反而唔舒服

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: toylet    時間: 2019-2-19 00:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freefdhk    時間: 2019-2-19 05:03

D顧問新聞成日講到IT 點好點好 ,
哄人讀哄人入行做隻狗 ,
不過D公司根本吾介意請個人係識做野定係HEA 做 .


BTW  , 講真公司請 IT狗返來係用來頂獲 , 係爆事件前請幾個返來 ,
然後爆獲時就炒幾個 IT狗交代 , 所以好多公司請IT狗係學歷不拘.
作者: laputafish    時間: 2019-2-19 09:23

識諗的唔會諗IT行業, 尤其係做開發.
D 公司偏向請後生. 人工又唔係特別高.
又要不斷去追, 停幾個月, 已經唔知道出左幾多framework, library. 用開的工具/語言已經upgrade左幾個version, 立即脫節, 呢行真係好攰, 係攰一世.

而家難請IT人係合理. 最幣係好多公司唔捨得畀高D人工請IT人.
作者: gamezz    時間: 2019-2-19 11:00

回覆 2# gakko


二十年前係,現在8k只請到唔識js既人
作者: 二師兄    時間: 2019-2-19 11:03

35歲嫌你老
作者: toylet    時間: 2019-2-19 17:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alan216hk    時間: 2019-2-19 22:51

HK no I.T.

[attach]2110926[/attach]

[attach]2110927[/attach]

[attach]2110928[/attach]

[attach]2110929[/attach]

[attach]2110930[/attach]

[attach]2110931[/attach]
作者: toylet    時間: 2019-2-20 00:44     標題: [星島日報]維港會:琴行9000蚊請「十項全能」營業員 會計核數音樂都要識

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buzz_    時間: 2019-2-20 08:30

又想呃人入行
作者: toylet    時間: 2019-2-20 19:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 7h1r733n    時間: 2019-2-20 22:54

識揀都唔做IT啦.. 入行廿年.. 真心覺得入錯行.. 不過我都算上左岸... 唔駛揼石仔(雖然偶爾仲會寫吓code客串吓.. )...  如果當初冇做IT.. 而家可能搵得更多..
作者: freefdhk    時間: 2019-2-20 23:45

IT 呢行而家畢業起薪1萬4 , 做到 35歲就要退休可能都仲未係2萬頭 ,  
一開波糧地拎綜援加公屋好狗過。

以而家個社會+每日150呢個政策 ,  公屋+綜援 係香港來講係成功人事 .
儲既錢一定多過 1.4~1.6萬 人工既 IT,  甚至保安都富貴D ,
起碼吾洗花咁多錢、時間去進修每日都變既IT界。
作者: toylet    時間: 2019-2-21 00:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2