Board logo

標題: [其他] 而家用咩language多/好? [打印本頁]

作者: goshigoo    時間: 2018-10-17 11:37     標題: 而家用咩language多/好?

Kotlin ? Scala? Javascript? Groove?
作者: XML    時間: 2018-10-17 12:05

你問多我就真係唔知
你問好, 我會推LISP
作者: gakko    時間: 2018-10-17 13:01

LUA用落最順手
基本用落邊度都得
作者: ray26342    時間: 2018-10-17 14:32

多 - javascript/node, java, C#
作者: ati16800    時間: 2018-10-17 16:36

你問多我就真係唔知
你問好, 我會推LISP

以前寫autocad script既時候用過一陣子,不過我覺得個syntax唔user friendly。
作者: hihihi123hk    時間: 2018-10-17 17:34

Kotlin ? Scala? Javascript? Groove?
goshigoo 發表於 2018-10-17 11:37


    講多人識的話唔可能夠 javascript 或者 Python多;

但講多「 Production 用緊」,Kotlin 有Android 生態加持,愈黎愈多,陣風亦吹緊去 Backend   

講好的話,我會推 Kotlin。由語言設計上 + IDE Tools Support 解決咗好多好多問題,再加上 Kotlin 係 industrial purpose language 而非 General purpose 係好寫好 X 多,stdlib 好多好有用嘅Function 已經存在唔洗再自己做,FP 到 OOP 都照顧週全

Kotlin 1.3 嘅 Co-routine 會係 Game Changer   比 Go lang 更好寫

遲啲 Kotlin/Native 上到 1.0 寫到 Native Binary 唔洗靠 JVM 嘅時候,又會係另一個世界

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: seasky    時間: 2018-10-18 09:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shal    時間: 2018-10-18 09:53

咁好? 但遲啲係幾時先?  如果3,5,7年, 咁呢幾年點算呀..........
seasky 發表於 2018-10-18 09:46



    學左一隻先la, 識左一隻要轉lang 時會好易上手返

我自己就寫開 C# / swift / js(node.js & vue.js)
己放棄掉 PHP

現在都睇緊Kotlin
作者: hihihi123hk    時間: 2018-10-18 09:56

本帖最後由 hihihi123hk 於 2018-10-18 10:11 編輯
咁好? 但遲啲係幾時先?  如果3,5,7年, 咁呢幾年點算呀..........
seasky 發表於 2018-10-18 09:46


    三個方向黎

Kotlin/JVM 兩年前 2016年秋上咗 1.0,2017年秒被 Google 採用成為 Official Develop Android 嘅 Language,而家上咗 1.3M (1.2 Production 中),幾個月內會上埋 1.3

Kotlin/Native 估計兩年內會上 1.0

Kotlin/Js 唔太睇好

公司當年岩岩係 Kotlin 1.0 出嘅時候要出 Android(本身只有 iOS),然後當年做 Research 發現 Jake (Android 大神)勁推 Kotlin,就開始起啲 Toy Project 試+學,發現同 Java 比已經係兩個世界;用 Java 寫 FP 嗰種痛寫 OOP 嗰種 Verbose 全部解決咗

最後2016年尾成功幫公司出 Production Android in Kotlin


PS 而家做緊 Kotlin Backend     同時要 Train Android 同事

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: shal    時間: 2018-10-18 10:06

三個方向黎

Kotlin/JVM 兩年前上咗 1.0,而家1.3M1 (1.2 Production 中)

Kotlin/Native 估計兩年 ...
hihihi123hk 發表於 2018-10-18 09:56



    Native 有睇頭好多~~
作者: toylet    時間: 2018-10-18 11:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seasky    時間: 2018-10-18 14:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shal    時間: 2018-10-18 15:00

都好快喎,如1年內能用 Kotlin +Kotlin/Native 取締 Java + Swift 可能都值得轉。
不過如果要等幾年,我 ...
seasky 發表於 2018-10-18 14:31



    node.js 必須學 由期系做web (F&B)
作者: P14    時間: 2018-10-19 08:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: P14    時間: 2018-10-19 08:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihihi123hk    時間: 2018-10-19 11:07

本帖最後由 hihihi123hk 於 2018-10-19 11:19 編輯
都好快喎,如1年內能用 Kotlin +Kotlin/Native 取締 Java + Swift 可能都值得轉。
不過如果要等幾年,我 ...
seasky 發表於 2018-10-18 14:31


    如果有寫開 JVM based 嘅話好大機會已經試過 Kotlin

Nodejs 如果小型Application(line number 5k-10k 内),用 Nodejs 都唔錯嘅,自己起手做 integration 3rd party 多數係用 Nodejs ,然後做到某個程度覺得開始多野就會 Migrate 去 Kotlin,多數 1 日内完成 (約 5k line 內)

敝除咗啲 Data Model,多數轉完去 Kotlin 會少咗 Code

當然大前提係要好熟 Kotlin 同埋 javascript

但如果要用 Protocol buffer/ gRPC 的話, Nodejs 都係不了

講真,普通 CURD driven Application 其實用咩都冇所謂,好多人亦唔 Care 你揀咩黎用。

真正要學係點寫 Concurrent Programming、點做 Distributed Computing、點用隻 Language 生態比你嘅野去 Debug 解決問題。

而 JVM 係唔錯嘅選擇

其次要識嘅就係 Utilize Cloud Resource 嘅能力,唔係話開部 VM 就話自己識用 Cloud

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: seasky    時間: 2018-10-19 20:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: P14    時間: 2018-10-20 09:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihihi123hk    時間: 2018-10-20 09:57

聽左 vb 會out, 已經廿幾年

我相信 m$ 一日仲係龍頭,一日都唔會 out, 而且 window 佔有率 ...
P14 發表於 2018-10-20 09:38


    無知一問,想知 vb 可以解決咩問題?

中學做 SBA 寫過 vb 做個 UI Application 交 SBA,

import text file, 分析啲 text file 啲 words count, sources 之類

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: P14    時間: 2018-10-21 10:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tsangwailam    時間: 2018-10-21 11:30

回覆 20# P14


    唔係已經轉用晒 c#? 重用VB?
作者: seasky    時間: 2018-10-21 11:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ati16800    時間: 2018-10-21 14:50

如果想玩Excel program,就好似只能用vb ???
作者: sonichkhk    時間: 2018-10-21 19:03

如果想玩Excel program,就好似只能用vb ???
ati16800 發表於 2018-10-21 14:50

vba和vb或vb.net差距都幾大
作者: ati16800    時間: 2018-10-21 21:21

vba和vb或vb.net差距都幾大
sonichkhk 發表於 2018-10-21 19:03


vba = vb for application = vb ??
作者: seasky    時間: 2018-10-22 08:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: laputafish    時間: 2018-10-22 09:18

Python 唔敢講,而家AI界用佢多。
c++ 係有人用,但行頭窄,要睇你可否入到個圈。
vb 就................ ...
seasky 發表於 2018-10-19 20:31


有M$一日,  vb唔會out. 佢已經變成一種工具, 好多公司員工都會將D 重覆工作用vb script去做.
除非M$終止MS Office.
作者: hihihi123hk    時間: 2018-10-22 11:23

Vb 是開發 window 小型系統的最佳工具,而且有 d software 有用 vbs, vba 作 script  ...
P14 發表於 2018-10-21 10:25


    咁講似乎 VB 用途太窄,侷限咗 Window

咁不如寫 JavaFX,  TonatoFX(Kotlin wrapper for JavaFX)

至少唔會限死咗 Window 機先用得, 有 JVM ,Linux 都行到先

一種 Language 多用,始終覺得接觸得愈耐先愈容易深造到,尤其是一種Language 有足夠多 Language features 嘅時候,唔係睇完書會識點用。

做 Abstraction 係要靠知識同埋經驗

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: 高原熊    時間: 2018-10-22 14:33

無知一問,MS唔係話用Python 取代vba咩...
作者: faiwaic    時間: 2018-10-22 16:22

VB / VB.Net 我相信香港仲有排玩...
因為 VB / VB.net 既 Debug 方面始終做得比較出色...
一D 以 incident 率高, 要有限時內( 如2hrs) 要 debug 好 testing 好再 出街, 暫時都係 vb / vb.net 最快...
作者: seasky    時間: 2018-10-22 17:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seasky    時間: 2018-10-22 18:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seasky    時間: 2018-10-22 18:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihihi123hk    時間: 2018-10-22 22:49

大部份同意, 不過有一小點想講,大部份 user 嘅 desktop 機,其實都是 windows
即使 *nix infra 人, 佢 ...
seasky 發表於 2018-10-22 18:01


    啲 Application 唔一定係 Work station 嘅。

新嘅 IoT 或者 POS 行 embedded system 都未必會揀 Window, 不過 IoT 就算用 Linux 都未必會行JVM,太大食

所以點解我咁期待 Kotlin/Native  



via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: faiwaic    時間: 2018-10-23 10:58

睇下你做咩公司啦,我做過有啲公司係 2個鐘改到就好。
有啲係要求你 14日後至出得街。

講真,某啲行業, ...
seasky 發表於 2018-10-22 18:05


銀行最緊要準, 有問題都唔停局上就有問題啦, 又唔知冇新野就會死...
有D 行業就真係要咁趕, 特別係D 唔肯換機既行業, 如運輸 等本身靠量賺唔多既行業...
就好似如果D client 仲用緊 PIII, 你叫佢上 .net 又唔換機, 點上姊
作者: wfshop    時間: 2018-10-23 11:04

可以睇下呢度
https://www.tiobe.com/tiobe-index/
java同c長期佔據頭二位
c++現時佔三位
作者: seasky    時間: 2018-10-24 17:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seasky    時間: 2018-10-24 17:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ksec    時間: 2018-10-29 23:38

香港係咪少人用 Ruby Rails?
作者: hihihi123hk    時間: 2018-10-30 02:19

embedded 唔係 c 世界咩?
雖然近年有 蛇仔同 node.js 要入侵
seasky 發表於 2018-10-24 17:29


    Kotlin 1.3 出咗, Kotlin/Native 1.0 Beta  

https://blog.jetbrains.com/kotlin/2018/10/kotlin-1-3/

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: FizzyDrink    時間: 2018-11-1 11:15

depends on company
作者: ngokyuen    時間: 2018-11-3 23:09

其實真係睇公司, 無話用邊隻好,因為各有各好,同睇高層夠唔夠膽新技術,一般都唔會博...

如果自己有得擇,我會根據以下

window program: c#
web : nodejs
ai:python
mobile app: react native
作者: 望月小妖    時間: 2018-11-4 13:33

冇話咩language多,淨係識PowerBuilder、PL/SQL都大有人在
作者: wfshop    時間: 2018-11-4 18:05

Kotlin 1.3 出咗, Kotlin/Native 1.0 Beta   



via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3) ...
hihihi123hk 發表於 2018-10-30 02:19


期待kotlin/native快d release
作者: efan    時間: 2018-11-10 01:11

Kotlin = 俄羅斯方塊
作者: pbsidn    時間: 2018-11-10 01:38

我覺C#較好,易學易明,Windows支援,.NET Framework的主要語言
作者: wfshop    時間: 2018-11-16 11:12

Kotlin = 俄羅斯方塊
efan 發表於 2018-11-10 01:11

點解咁講?
作者: Bugdog    時間: 2018-11-24 21:58

點解咁講?
wfshop 發表於 2018-11-16 11:12


    俄佬造嘅
作者: daemongmong    時間: 2018-11-25 12:36

冇話咩language多,淨係識PowerBuilder、PL/SQL都大有人在
望月小妖 發表於 2018-11-4 13:33



    香港仍然有公司用mainframe,用AS/400 RPG。
作者: takayo72    時間: 2018-11-26 08:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: indialettuce    時間: 2018-12-2 09:40

可以睇下呢度

java同c長期佔據頭二位
c++現時佔三位
wfshop 發表於 2018-10-23 11:04


見到個排名真係老懷安慰~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2