Board logo

標題: 公司仔想開條team開發APP [打印本頁]

作者: hugotam    時間: 2018-3-21 14:01     標題: 公司仔想開條team開發APP

小弟做緊間公司仔
加埋老細都只有5個人
一向冇人專責IT

老細想我開條team(2-4人)開發一個APP
ios+android
budget有700k-800k
請人方面可以點開始呢?

有冇IT人可以指點下,謝謝!
作者: szzz    時間: 2018-3-21 19:37

睇要做乜,幾多人用,要唔要上網??
作者: hugotam    時間: 2018-3-22 00:13

感謝回覆

不過做咩未必可以太詳細講
講左可能連份工都冇
大概當寫個結構類似opxnrice的APP
但係要有付款功能
作者: 專業收買佬    時間: 2018-3-22 00:28

本帖最後由 專業收買佬 於 2018-3-22 00:33 編輯

無it 專人,即係樓主唔係it 人?

樓主有無能力lead 住team 人?
如果無,可唔可以寫到/班到一份spec 出黎俾d有足夠exp.  的developer 發揮?
作者: hugotam    時間: 2018-3-22 00:48

回覆 4# 專業收買佬 .

小弟唔係IT人咁先頭痕
老細係設計人
有曬個APP主要概平面設計同內容
比左個budget我
只係要我請人砌佢出尼
作者: solexkey    時間: 2018-3-22 03:18

本帖最後由 solexkey 於 2018-3-22 03:45 編輯

如果唔喺有心長期作戰,揾software vendor合作負責做development,講明要收番所有source code同有關documentation
你開頭只喺揾人做project management,俾requirement,testing,implementation同verify vendor 俾你嘅source code 同documentation

計好成本支出好緊要

過程中再慢慢再考慮on-going support ,自己setup 一隊team 去負責定繼續揾vendor 去維持

自己setup一隊team當然最好,最怕老板突然嫌開支Overbudget你就頭疼
作者: 專業收買佬    時間: 2018-3-22 03:27

既然老闆的order 係要setup team, 咁咪講人囉。
俾錢出黎的人大晒ga...

但你無能力lead,  app失敗你可能仲做得耐過app 成功
如果係我ge就諗下點樣可以退下火線啦。
作者: 專業收買佬    時間: 2018-3-22 03:38

可以揾vendor就緊係最好啦,呢d打工仔心態。
但估計d老闆唔係咁諗。老闆叫一個唔係it 的人去setup team, 好明顯唔多識/睇輕it人。都肯預budget 70-80個。
估計老早打晒價,出面的開價遠比呢個多。

探下口風先為上策,否則隨時一開口講vendor就中箭了。或許可以私下打打價,但唔好俾老闆知。
作者: solexkey    時間: 2018-3-22 03:52

本帖最後由 solexkey 於 2018-3-22 04:06 編輯

老闆d乜乜budget最後都喺超支收場,唔駛太認真
公司咁細避得去邊?除非老闆自己不了了之
作者: 專業收買佬    時間: 2018-3-22 04:01

超支收場照去係因為洗濕左個頭,同埋d老闆口講同心諗的數唔一樣。

條數點計都一定vendor 貴d...只限計,實際係另一回事
作者: solexkey    時間: 2018-3-22 04:15

個個老闆都唔清楚實際情況架啦
唔係請你番去做乜
作者: 556556bt    時間: 2018-3-22 05:38

肯掟7,80 個出黎. 洗大半年錢玩完咪走囉.
作者: hoki1986    時間: 2018-3-22 09:26

7,80個請一條team包d咩人先,4個人既話,平均計一個20k, 都係玩得10個月,仲未計買hardware  infra成本
作者: faiwaic    時間: 2018-3-22 10:27

7-80 個 只計人工, 講真, 只計人工都搵到一DD 人既...
如果包生仔, 濃味重....
1. 就算當你用 linux 唔用 window server, hardware 都一舊錢瓜
2. 起 app 個底, 咁既 budget 都係用 opensource 為主...
3. 7-80個, 人數, 咩質素, 預幾耐完成, 加加埋埋 其實唔多... (因為要岩你老細個 design 改 opensource , 要 bug free 有難度)
作者: takayo72    時間: 2018-3-22 10:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 專業收買佬    時間: 2018-3-22 11:00

簡單d, 呢單野鑊氣重,諗下點樣閃
作者: solexkey    時間: 2018-3-22 11:19

本帖最後由 solexkey 於 2018-3-22 13:05 編輯

打工仔心態遇到呢d豬頭骨想快閃好正常
不過就算閃去其他老闆都會俾豬頭骨你哽架啦,份糧包埋
作者: 專業收買佬    時間: 2018-3-22 11:42

本帖最後由 專業收買佬 於 2018-3-22 11:43 編輯

閃得到你會唔會唔閃先

老闆好ge咪勸下佢囉,衰ge咪照幫佢開turbo..
大不了拍拍pat pat....
作者: takayo72    時間: 2018-3-22 11:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihihi123hk    時間: 2018-3-22 11:51

本帖最後由 hihihi123hk 於 2018-3-22 11:54 編輯
感謝回覆

不過做咩未必可以太詳細講
講左可能連份工都冇
大概當寫個結構類似opxnrice的APP
但係要有付款功 ...
hugotam 發表於 2018-3-22 00:13


   
先請 Backend 起壇 (要非常 Senior 連 Team Lead)

有人做緊 Backend 之後開始請 ios android 砌 App(請得黎都差唔多)

不過無人識搞嘅話伏味好濃,搵到個信得過嘅 Team Lead 都幾重要(記住而家係工搵人 Offer 要吸引先有機會搵到好嘅人)

另外 make things happen 嘅能力唔係個個 Developer 都有,市場上有部份 Developer 可能成個 Career 100%時間都係做 Maintenance,跟 Project 執頭執尾嘅人唔等如識起 Project

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: solexkey    時間: 2018-3-22 11:52

本帖最後由 solexkey 於 2018-3-22 11:57 編輯
閃得到你會唔會唔閃先

老闆好ge咪勸下佢囉,衰ge咪照幫佢開turbo..
大不了拍拍pat pat.... ...
專業收買佬 發表於 2018-3-22 11:42


   
唔衰都唔會做你老闆啦
到處楊門一樣花
閃得幾多次 ?
作者: hugotam    時間: 2018-3-22 12:54

個個老闆都唔清楚實際情況架啦
唔係請你番去做乜
solexkey 發表於 2018-3-22 04:15


全中
我腦老細其實係全公司最唔識做野、最唔清楚實際情況既人
不過條友計過既數好少死錯人
78十個是講出口既數
心裡面應該唔止
作者: hugotam    時間: 2018-3-22 12:56

正面睇,搞得掂嘅係一個好嘅job portfolio
takayo72 發表於 2018-3-22 11:47


你既心理質素我要學下
作者: hugotam    時間: 2018-3-22 12:58

先請 Backend 起壇 (要非常 Senior 連 Team Lead)

有人做緊 Backend 之後開始請 ios android 砌 A ...
hihihi123hk 發表於 2018-3-22 11:51


"...而家係工搵人 Offer 要吸引先有機會搵到好嘅人..."
如果Senior Backend 起壇連 Team Lead人工個range大約多少先比較吸引?
作者: takayo72    時間: 2018-3-22 13:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hugotam    時間: 2018-3-22 13:05

如果唔喺有心長期作戰,揾software vendor合作負責做development,講明要收番所有source code同有關documen ...
solexkey 發表於 2018-3-22 03:18


solexkey
佢應該有心長期作戰
所以先考慮自己一手一腳開始而唔揾software vendor合作
個budget是development team的一年人工
infra不是我負責
作者: solexkey    時間: 2018-3-22 13:07

無論點做, 都要計吓數参考吓先
作者: hugotam    時間: 2018-3-22 13:09

本帖最後由 hugotam 於 2018-3-22 13:12 編輯
師兄負責嘅role係PM ?唔需要落手寫code, design blblablabla?
takayo72 發表於 2018-3-22 13:04


小弟係老細跟班...
公司做有關設計出版
本業同IT冇咩關係
我就做一切腦細唔做/唔識/唔知既野
唔需要落手寫code, design blblablabla...因為我都唔在行
作者: hugotam    時間: 2018-3-22 13:14

先當請3人
Team lead + ios programmer + andriod programmer
total 800k一年可以請到有質素既人嗎?
作者: solexkey    時間: 2018-3-22 13:24

本帖最後由 solexkey 於 2018-3-22 13:26 編輯
solexkey
佢應該有心長期作戰
所以先考慮自己一手一腳開始而唔揾software vendor合作
個budget是developm ...
hugotam 發表於 2018-3-22 13:05


咁可以先揾一個IT project manager做拍檔先, 深入研究吓, 由上而下再請落去
你完全無相關IT經驗同知識, 單獨作戰會吃力不討好
作者: hugotam    時間: 2018-3-22 13:31

咁可以先揾一個IT project manager做拍檔先, 深入研究吓, 由上而下再請落去
你完全無相關IT經驗同知識,  ...
solexkey 發表於 2018-3-22 13:24


我見招聘市場上 IT  PM 人工個range都好闊下
洗人錢都好頭痕
作者: solexkey    時間: 2018-3-22 13:33

本帖最後由 solexkey 於 2018-3-22 13:49 編輯
我見招聘市場上 IT  PM 人工個range都好闊下
洗人錢都好頭痕
hugotam 發表於 2018-3-22 13:31



的而且確喺好闊
有 d    IT project 喺難請人

更甚嘅喺之後流失率
作者: solexkey    時間: 2018-3-22 14:00

本帖最後由 solexkey 於 2018-3-22 14:12 編輯

無論你經agent請PM,定喺自己直接請PM,揀啱人又決定決定請人之前,已經知道IT team最senior嗰個人工嘅支出,到時禮貌上問吓老闆,睇吓佢喺唔喺好爽快咁拍板

有時要用d實在嘅數字去試佢心裡面條數
作者: hugotam    時間: 2018-3-22 14:13

無論你經agent請PM,定喺自己直接請PM,揀啱人又決定決定請人之前,已經知道IT team最senior嗰個人工嘅支出 ...
solexkey 發表於 2018-3-22 14:00


感謝師兄贈言!

再請教如果搵vendor做,比較自己請人,有咩優勢/缺點?
諗諗反建議佢搵vendor,睇下會唔會唔洗我咁煩
作者: solexkey    時間: 2018-3-22 14:28

本帖最後由 solexkey 於 2018-3-22 15:43 編輯

揾vendor做如果有乜developer嘅流失你唔駛理,vendor 人工超支喺vendor問題,當然你揾到無頼就另計
缺點喺好似揾人裝修一樣,事前cost template同project細節要大家傾清楚,例如預計唔到嘅支出點算?你無相關經驗同知識有時真喺無從入手,都要揾個IT PM做拍檔深入了解一吓,分析吓利害,無論下一步點做,由內行人開聲有說服力d

每行一步d想法都可能有變其實好平常

你想揾第一個人番嚟都唔會即刻揾到,不過都俾你老闆睇到你有做嘢

其實無論你而家點建議,你老闆都會叫你負責,直至佢揾到另一個人可以俾佢問
作者: 專業收買佬    時間: 2018-3-22 16:00

唔衰都唔會做你老闆啦
到處楊門一樣花
閃得幾多次 ?
solexkey 發表於 2018-3-22 11:52


我好耐無打工了.....

唔同人有唔同的處理方法....但我覺得識閃好過唔識閃....
作者: solexkey    時間: 2018-3-22 16:13

我好耐無打工了.....

唔同人有唔同的處理方法....但我覺得識閃好過唔識閃.... ...
專業收買佬 發表於 2018-3-22 16:00


今時唔同往日啦..
作者: 專業收買佬    時間: 2018-3-22 16:15

本帖最後由 專業收買佬 於 2018-3-22 16:17 編輯
今時唔同往日啦..
solexkey 發表於 2018-3-22 16:13



    我知走得和尚走唔得庙...
但留得青山在,哪怕無柴燒...

而且閃唔等於咩都唔理...可以同老闆講要請PM.....有左PM.....就PM

當然...你都可以當係一個chance.......
作者: solexkey    時間: 2018-3-22 16:28

我知走得和尚走唔得庙...
但留得青山在,哪怕無柴燒...

而且閃唔等於咩都唔理...可以同老闆講要 ...
專業收買佬 發表於 2018-3-22 16:15



點話點好啦

現代人要有技巧應付,份糧包埋
作者: 專業收買佬    時間: 2018-3-22 16:48

點話點好啦

現代人要有技巧應付,份糧包埋
solexkey 發表於 2018-3-22 16:28



    工作態度非常好.....
考慮下高薪挖角......
作者: solexkey    時間: 2018-3-22 17:19

工作態度非常好.....
考慮下高薪挖角......
專業收買佬 發表於 2018-3-22 16:48


現今職場生存之道啫
各師各法
作者: 專業收買佬    時間: 2018-3-22 20:12

本帖最後由 專業收買佬 於 2018-3-22 20:15 編輯
現今職場生存之道啫
各師各法
solexkey 發表於 2018-3-22 17:19



    如果係一個老闆的立場.....係

不過我做左幾年自由身.....個人懶左....亦都無左後生要博的衝勁....

如果人工OK.......傾得掂數...你又岩做ge......係我就搵你幫手啃左D豬頭骨啦...
作者: solexkey    時間: 2018-3-22 20:32

本帖最後由 solexkey 於 2018-3-22 20:48 編輯
如果係一個老闆的立場.....係

不過我做左幾年自由身.....個人懶左....亦都無左後生要博的衝 ...
專業收買佬 發表於 2018-3-22 20:12


咪玩啦, 仲細咩

我又唔等錢洗, 唸吓d吃喝玩樂好過

你d豬頭骨都喺留番俾你自己慢慢揾第二個消化
作者: uKernel    時間: 2018-3-22 20:49

800k揾個掂嘅team lead玩ㄧ年就可能夠,真係寫service加起server,再到定client framework然後start client side schedule,重要揾人起team,ㄧ條友可能已經玩咗ㄧ兩個月,細公司無前景,package offer又低,呢d係死9成project。

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - Android
作者: justlazy    時間: 2018-3-22 21:05

"...而家係工搵人 Offer 要吸引先有機會搵到好嘅人..."
如果Senior Backend 起壇連 Team Lead人工個range ...
hugotam 發表於 2018-3-22 12:58


要揾個做到 team lead 同起到 project 嘅人市場平均係 53K x 12。褔利方面我地呢行唔會太差,去到呢個 level 18AL+、全醫保、flexi-hour 等都少不免。最重要嘅係如果 project 本身唔吸引,就算比到錢都未必揾到人做。
作者: hugotam    時間: 2018-3-22 23:27

嘩,,,原來香港IT人咁好景
咁可能要跟老細plan B,,,番大陸/去印度起壇,,,
真係要考慮唔勞,,,
作者: 專業收買佬    時間: 2018-3-22 23:31

咪玩啦, 仲細咩

我又唔等錢洗, 唸吓d吃喝玩樂好過

你d豬頭骨都喺留番俾你自己慢慢揾第二個消化:d ...
solexkey 發表於 2018-3-22 20:32


現晒形.......
原來係扮正氣.....
作者: solexkey    時間: 2018-3-22 23:46

本帖最後由 solexkey 於 2018-3-23 00:09 編輯
現晒形.......
原來係扮正氣.....
專業收買佬 發表於 2018-3-22 23:31


睇吓回應邊個啦, 邊d人只喺吹吓水, 邊d人真有所求, 分到嘅
對待方式態度當然唔同架啦
唔好以為其他人都喺盲目先得架 ...
作者: hugotam    時間: 2018-3-23 00:07

睇吓回應邊個啦, 邊d人吹水, 邊d人真有所求, 分到嘅
對待方式當然唔同架啦
唔好以為其他人都喺盲目先得架 ...
solexkey 發表於 2018-3-22 23:46


solexkey
看得出你既人生及職場閱歷
感謝幫忙
作者: solexkey    時間: 2018-3-23 00:10

solexkey
看得出你既人生及職場閱歷
感謝幫忙
hugotam 發表於 2018-3-23 00:07


唔好客氣
作者: hugotam    時間: 2018-3-23 00:14

有80萬﹙仲要只係人工),有design
原來要出隻好好睇睇既app都唔太可能
香港d初創點做
作者: 專業收買佬    時間: 2018-3-23 01:14

本帖最後由 專業收買佬 於 2018-3-23 01:50 編輯

打工 同 創業 係兩回事......
你愿意為老闆無計$$$付出嗎 ???

記得我剛畢業,見第一份工.....
阿老闆同我講大把人愿意不唔人工想跟佢學野.....
我唔應該同佢計較加果幾百蚊人工.....
作者: kckcp    時間: 2018-3-23 13:22

你系講個app 可以在ios+android 之下run , 還是'一定' 要兩邊分開用各自既 code ?
兩者分別系好大, 而你/你地乜都無之下 (經驗/人力) , 開始吾好甘大想頭, 要甘要甘...

如個系我, 我會用 web 起個 SERVER 先, 在 WEB PAGE DEMO 一下, 再諗下一步啦
(app...)
不過我系IT人, 當然甘玩, 你/你地乜都吾識, 就想一步登天.... 仲話好似OPENXICE...矣..
作者: szzz    時間: 2018-3-23 19:01

其實去大陸揾人抄OPENXICE幾千就得
作者: hihihi123hk    時間: 2018-3-23 20:09

回覆 51# hugotam


   
初創係講要做一個MVP (Minimum Viable Product),搵一啲好嘅人做 Co-founder(人工 + 股份) ,人工未必非常高但大家一齊相信呢件事可以 Grow 到

所以 Product Vision 同埋已有團隊嘅能力係初段時間係非常重要。

搵齊腳後就衝 MVP,有 MVP 之後再搵風投注資將佢 Grow 大

未知你老闆有無一個好好嘅 Product Vision,但就咁睇連已有團隊都未有或者未識到,基本上可以再從長計議,以免倒錢落海

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: hugotam    時間: 2018-3-23 23:22

回覆 55# hihihi123hk

感謝回覆
不過不是每隻產品都要以IT方面作重心
例如我們並不是期望依靠IT技術上創新突破去做
團隊中負責IT部份的人只需做出市場上已有東西就可以
所以其實#54 szzz 說中了老細其中一個plan B....「去大陸/印度揾人抄,,,」
不過到時我應該唔勞了
作者: hugotam    時間: 2018-3-23 23:48

或者你地比較年輕
呢度部分人的留言都有一種莫名的自信甚至自負
不知道呢種情況係咪普遍存在於香港IT人
如果係,我呢個老人家就有d替香港IT業擔心
作者: tonyhk    時間: 2018-3-24 01:02

不過不是每隻產品都要以IT方面作重心

你而家搞一個網絡平台唔係以IT方面作重心???? 你IT 唔穩陣,你點Keep 到人?

或者你地比較年輕
呢度部分人的留言都有一種莫名的自信甚至自負
不知道呢種情況係咪普遍存在於香港IT人
如果係,我呢個老人家就有d替香港IT業擔心

唔好似老賣老,行外人唔知行內人的苦況
老細想我開條team(2-4人)開發一個APP
ios+android
budget有700k-800k
請人方面可以點開始呢?

有冇IT人可以指點下,謝謝!


你估指點下就做到? 你無Basic IT Knowledge 你都唔知D IT 人講緊D咩? 你會比Vendor 水你架 .

IT Software , Cloud service 個 Pricing 浮動好大架
作者: hugotam    時間: 2018-3-24 01:54

回覆 58# tonyhk

唔係似老賣老
只係工作經驗上已看到香港IT業對比其他地方冇優勢
有感而發而已
不好意思可能有點多口
令你感到冒犯
請見諒行外人唔識世界

感謝你的指點
我會參考你的指點:指點下的確未必有用
作者: walleinad    時間: 2018-3-24 14:04

7-800K可以搞掂個 apps, 但係呢個只係 initial cost, running cost 先至麻煩. 當你成功起到個 apps, 之後要諗點去 sustain, 更新內容, 提供服務, data center, bandwidth 等等, 呢條數都要預吓. 當你比兩皮野請到個人去 maintain 所有野, 其他 data center, server 等等租金, 當3K一個月, 咁就要 276K 一年. 有無諗過 ROI?
好多 project 啲老闆以為一次過攞一舊錢出嚟做個 apps 就搞掂, 無詳細考慮過個 running cost, 所以最後由於提供唔到服務結果無人用而結束, 最後當然損手離場
樓主要計好啲條數
作者: gamezz    時間: 2018-3-24 15:28

回覆 1# hugotam

project size 唔大既話,請岩人既話,一個designer加一個backend一個frontend, ios android 用cross platform tool 搞, 應該好少再請兩個developer各有各砌。
作者: hugotam    時間: 2018-3-25 01:06

7-800K可以搞掂個 apps, 但係呢個只係 initial cost, running cost 先至麻煩. 當你成功起到個 apps, 之後要 ...
walleinad 發表於 2018-3-24 14:04


感謝回覆
你好細心幫老細諗埋
考慮ROI其實係老細既工作
錢係佢既固然return都係佢既
我既任務只係一年內以佢比既budget內請人做IT技術工作
同時確保該平台配合其他我負責既主要範籌
如果我最後話比佢聽個IT部分既maintenance cost如你所講係三十個以內/year
會開心死佢
作者: hugotam    時間: 2018-3-25 01:26

回覆  hugotam

project size 唔大既話,請岩人既話,一個designer加一個backend一個frontend, ios androi ...
gamezz 發表於 2018-3-24 15:28


感謝建議
中肯具建設性
作者: hihihi123hk    時間: 2018-3-25 18:21

本帖最後由 hihihi123hk 於 2018-3-25 18:49 編輯
回覆  hihihi123hk

感謝回覆
不過不是每隻產品都要以IT方面作重心
例如我們並不是期望依靠IT技術上創新突 ...
hugotam 發表於 2018-3-23 23:22


   
你而家係做 App (public facing) 唔係做 internal system,無 Continuous Improvement 好難有競爭力。

試問你喺 App Store 見到啲 App Last Update 係半年前或一年前你會有咩感覺?

另外叫 Vendor 做其實個 Risk 都唔細,尤其是本身無 Technical 同事把關,例如做好 XXX 1.0 之後先發現完全唔係嗰樣野黎或者根本應付唔到人流,例如:

1. 百幾人同時衝入黎就會死 Server
2. Database 愈多資料就愈慢,慢到用唔到

等等...

好多唔係 Visually 見到嘅開發,無人把關去做 Testing 啲 Vendor 又過到骨,錢又比咗但一上 Production 就開始奶野,根本連用都成問題


(爛尾)之後 Vendor 拒絕或開天價先幫你做 Development & Maintenance,有啲 Vendor 會寧願選擇唔收你個尾數攬炒,都唔寧願執番自己啲屎    大陸/印度可能更加嚴重


最理想降低 Risk 嘅做法:一季至半年時間出咗個最 Minimal Product 先,Marketing 開始做野,然後每個月不斷再加新功能上去,

無論係自家 Team 或 Vendor,如果半年都出唔到啲野 ,到時可以決定斬覧定繼續

不過唔係自家 Team,有無 Vendor 肯咁同你做又係另一個問題

以史為鑒https://m.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20180115/s00002/1515952904765

你個 Project 有可能會被 Vendor 判上判

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: tsoi923    時間: 2018-3-25 18:24

回覆  hugotam

project size 唔大既話,請岩人既話,一個designer加一個backend一個frontend, ios androi ...
gamezz 發表於 2018-3-24 15:28

如果係簡單的APP可用React Native做cross platform tool
作者: marlin12    時間: 2018-3-25 18:59

如果係簡單的APP可用React Native做cross platform tool
tsoi923 發表於 2018-3-25 18:24

樓主話佢個APP既結構要類似opxnrice,仲要有付款功能,唔知用React Native做唔做到呢?
作者: tsoi923    時間: 2018-3-25 21:45

樓主話佢個APP既結構要類似opxnrice,仲要有付款功能,唔知用React Native做唔做到呢? ...
marlin12 發表於 2018-3-25 18:59

如果用paypal的話 網上好多opensource
作者: java2    時間: 2018-3-25 22:22

本帖最後由 java2 於 2018-3-25 22:23 編輯

budget有700k-800k 點計? 每年? for 人工? 其他配套?

小弟做緊間公司仔
加埋老細都只有5個人
一向冇人專責IT

老細想我開條team(2-4人)開發一個APP
ios+android
...
hugotam 發表於 2018-3-21 14:01

作者: justlazy    時間: 2018-3-26 12:12

回覆  hihihi123hk

感謝回覆
不過不是每隻產品都要以IT方面作重心
例如我們並不是期望依靠IT技術上創新突 ...
hugotam 發表於 2018-3-23 23:22


正如上面阿 Gap 所講,continuous improvement 係重點。

好多人 (包括某部分行內人) 都誤會咗 Tech 只係生意上嘅附助工具。其實今時今日有多嘢係 driven by technology and creativity。你請個 developer 返嚟唔係做 coding monkey,佢地係需要了解盤生意、認識啲 user,以至幫手策劃成個 project。對好嘅 developer 嚟講,比唔到呢啲嘢佢地都唔會幫你做嘢。

如果你老細覺得 outsource 做個 openrice clone 可以 sustain 到一盤生意,祝佢好運。To be fair, Gobee.bike 都係咁用啲爛嘢開個頭,佢同時好彩飲到香港頭啖湯兼有大陸投資,但而家都 winding down 就嚟玩完。

P.s. 過去五年收過無十單都有八單 RFP 係做 openrice clone,個個都有三十至百鬆個 budget,你有無見有人跑出 :o)
作者: fred2088    時間: 2018-3-26 14:08

回覆 69# justlazy


    4百個$$$ 都是使兩年 .... 之後什麼都無曬了 ...
作者: 7h1r733n    時間: 2018-3-26 15:42

本帖最後由 7h1r733n 於 2018-3-26 15:47 編輯
正如上面阿 Gap 所講,continuous improvement 係重點。

好多人 (包括某部分行內人) 都誤會咗 Tech 只係 ...
justlazy 發表於 2018-3-26 12:12


生意唔係有隻APP就會WORK... APP係一部份.. Marketing係一部份... 天時地利人和都係一部份... 見到人地隻App做得起... 然後又去clone一隻的話.. 10個有9.9個都係失敗收場... 係我就會勸個腦細唔好浪費呢D錢..

P.S. 我見到最成功既係.. "神抄之塔".. 真係天時地利人和.. 否則已經死左..
作者: ken654    時間: 2018-3-26 20:19

一百個都無..
返大陸開條team都唔夠..
作者: 七彩小生    時間: 2018-3-26 21:15

我以前都曾經在GTI 做,回憶中...

你而家係做 App (public facing) 唔係做 internal system,無 Continuous Improvement 好難有競爭 ...
hihihi123hk 發表於 2018-3-25 18:21

作者: hugotam    時間: 2018-3-26 23:45

感謝各位留言
有唔少有用資料
小弟收獲豐富

但從部分留言者既自信同口氣
我肯定佢地都應該有參與過億美金既獨角獸Project﹙!﹚
令小弟想起廿幾年前dot com年代同IT人合作去幫公司做過網頁
當年識寫網頁既年輕人同依家識寫APP既年輕人有唔少共通點
個個都自信到好似個個都開發過google、yahoo咁
廿年過去,依家到Apps
可以思考一下兩者興衰發展將會否大同小異
作者: hihihi123hk    時間: 2018-3-27 00:32

回覆 74# hugotam


    提一提你,可能你不是 Developer 未必知道,近十年軟件發展與科網年代比較有一個小差異,就係科網年代未有 GitHub,Open Source 更未盛行

個個都自信到好似個個都開發過google、yahoo咁


無錯, Google、 Facebook 有將自己內部引以自豪嘅 Architecture/ Software 出 Paper 或將其 Open Source,能明白佢背後原理,人人都可以運用佢嘅 Open Source Project 出黎嘅做 Software

自己無經歷過科網年代,但可以幻想到以為自己乜都識嗰種井底之蛙嘅樣子,或者當年佢地根本唔知井外世界係點樣先會有咁樣嘅態度。

但呢個年代,是但係 GitHub 搵幾個有過萬 Star 數嘅 Open Source Project 開出黎睇 Source Code,就知道個軟件世界係點樣行緊,更加容易知道自己嘅斤兩

Open Source 本身就係一個瘋狂嘅概念,行外人好難明白,送你一個 Google Github Link https://github.com/google

再送你一份 Deepmind 團隊 AlphaGo Zero 嘅 Paper - Mastering the Game of Go without HumanKnowledge

自行參透
作者: hihihi123hk    時間: 2018-3-27 00:35

加碼多一個行外人幾值得睇

https://opensource.google.com/
作者: vichui    時間: 2018-3-27 13:54

不要太自信, 我呢個科網後期出身的人提一提你, 冇錯當年未github , 但有sourceforge
科網年opensource 己經係好hit, 好多現今怪獸級opensource都係當年誕生的.

如果你有經歷過科網, 你都會有hugotam的擔心,
當年人人以為攪個Domain上巿就會發達, 宜家人人以為攪個App,有人投資就會發達.
當年冇收入, 照上巿, 不停燒錢, 燒錢速度快過你燒爆仗. 一爆煲, 汰弱留強, 但留下來的正正是今天的巨無霸 - Google, Amazon, eBay, Netflix and etc. 連樓主老闆想抄的OpenRice也是 ...
而 Google + Amazon 加上東山再起的Apple 更加是現在App 熱潮的帶起人..
只係現在以經有一點點的警號出現, 樂視同共享單車的小爆, 希望不是, 但見到呢個post的出現, 擔心起來了...

作為一個developer也提一提你,你今天學習而自豪嘅 Architecture/ Software好多都係源于當年的科網時代, 受惠Processing power 進步而進化而來的, ...今天你們是十分幸褔, 今天不同不是有多少github project 可以參考, 而是今天多了公司以科技推動公司運作而樓主老闆那樣的人少了很多....

講真, 那700-800K以宜家最18-20K一個有能力的fresh grad/ 30k+ 一個有小小經驗的developer, 加上Team Lead... 冇見到件product 出街己經燒哂..
作者: 手機討論    時間: 2018-3-27 23:43

感謝各位留言
有唔少有用資料
小弟收獲豐富

但從部分留言者既自信同口氣
我肯定佢地都應該有參與過億美金 ...
hugotam 發表於 2018-3-26 23:45

係上市公司做過IT,80萬大約可以俾一條team二個月人工,不過佢哋二個月既output 係可以係零

你唔信,覺得我哋目中無人,可以去俾錢搵Job Agent問下係咪呢d 價

美國一個developer 收你6萬,印度developer收你6K,如果你發現兩者係無分別,其實係一條財路
作者: seasky    時間: 2018-3-28 09:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 手機討論    時間: 2018-3-28 10:14

考慮一下開支, 800K /13=61538, 假設老細留了一手,可以比多 30% 800K *1.3 /13= 80K.
不論合約或長工,行 ...
seasky 發表於 2018-3-28 09:32

師兄唔好太認真,問果個根本連基本IT concept都無,80萬請人寫App,寫iOS要買iMac 加幾部iPhone試,可以佢哋連呢條數都無預
作者: 手機討論    時間: 2018-3-28 10:22

師兄唔好太認真,問果個根本連基本IT concept都無,80萬請人寫App,寫iOS要買iMac 加幾部iPhone試,可以 ...
手機討論 發表於 2018-3-28 10:14

而且今日大家教既野,係出面係要俾consultant fee先有人講俾你知點搞一隻App出黎架,可惜香港人對IT感覺就係免費,所以免費教你野都可以變成目中無人,又唔見佢哋對律師係咁既態度,律師咪又係吹下水,講下法律條文,都可以收人幾十萬啦
作者: seasky    時間: 2018-3-28 10:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sora    時間: 2018-3-28 11:02

回覆 81# 手機討論


    無辨法,好多做developer都好為人師又大方。不過e個程度都只係計下閒計咁程度,樓主o岩聽咪聽,唔o岩聽咪由佢,反正都係燒佢老細錢,而且其他同行(例如我)追下post都可以學到d野。唔洗指望IT會變到醫生律師咁被人認為係高尚專業,盞勞氣。諗下點賺多d錢好過
作者: hugotam    時間: 2018-3-28 12:25

其實小弟只說了以下幾點
1) 0.7-8舊,老細係designer,只計一年程式開發人工
2) 好似某個APP的結構,令討論更具體
3) 多口幾句對香港IT業既睇法

感謝有部分留言者提及其他範疇既考慮,不過可能某D留言所涉及既範疇,小弟根本冇提供足夠/任何資料去進行有意義既討論,請見諒

想不到有限幾句發言會有人感到不快
無意貶損香港IT人,亦無意跟任何人爭辯任何事情
小弟都想香港做IT既年輕人既前途一片光明
不過工作上經常同IT人合作
睇到D野多口左

關於各位所提及既憂慮
老細絕對唔會唔知道呢D風險
只係個條數分比我呢條茂利都止
如果成本係控制同budget之內
將一個有趣既IDEA嘗試actualize係好玩既事
Return? 留比老細諗啦
作者: hugotam    時間: 2018-3-28 12:38

回覆  手機討論


    無辨法,好多做developer都好為人師又大方。不過e個程度都只係計下閒計咁程度,樓主 ...
Sora 發表於 2018-3-28 11:02


「...IT會變到醫生律師咁被人認為係高尚專業...」
香港某D行業響世界上有一定競爭力,例如你講既醫生律師
而香港IT業既競爭力仍有好大既進步空間
仍有待你地去建立優勢
作者: hihihi123hk    時間: 2018-3-28 13:22

本帖最後由 hihihi123hk 於 2018-3-28 13:39 編輯
不要太自信, 我呢個科網後期出身的人提一提你, 冇錯當年未github , 但有sourceforge
科網年opensource 己 ...
vichui 發表於 2018-3-27 13:54


   


回顧過去,我覺得當年互聯網滲透率太低,真心覺得吹大咗

今個年代,早排(兩三年前)一個普通越南 Developer 做嘅一隻 Flappy bird Mini Game 風摩全球,講緊連平時唔玩 Game 嘅香港朋友都裝黎玩,無記錯啲新聞報導,評估開發者一個月收到 Google Adsense > 1 million USD

過億玩家、無宣傳、靠人傳人、賺廣告

當年無可能做到吧 香港類近成功例子就 9gag 吧


實體生活有用嘅 Service 好難出事,如果要爆,就係啲人唔再相信 digital Ads ,咁樣靠Ads (用戶人數)生存嘅公司就會倒下


via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: 手機討論    時間: 2018-3-28 13:58

回顧過去,我覺得當年互聯網滲透率太低,真心覺得吹大咗

今個年代,早排(兩三年前)一 ...
hihihi123hk 發表於 2018-3-28 13:22

其實時代已經變哂啦,好似上年股市咁旺,識人俾證券行手績費都俾左成皮野,而佢全年只係用Android App做買賣,如果香港仲有證券行只接受電話落盤,呢間唔執?又如果一開始唔俾幾百個搞個Android app,佢現家點可以輕鬆收人一皮野手績費?

IT 前期燒錢,後期輕鬆賺錢,燒唔起就唔好搞啦,攞80萬去炒樓
作者: 專業收買佬    時間: 2018-3-28 16:42

本帖最後由 專業收買佬 於 2018-3-28 16:47 編輯

其實80萬係有機會夠ge....
但前題係請岩人.....個個見工都吹到自己識飛...識唔識試好重要.

結果好大機會係....
8-9個月後完成......你地要的function齊晒....你老闆好開心.....大家試完左1個月...用得好開心....決定推出街...有新project梗係接新project...但project未必成日有....咁就順手殺剩一件啦.....但之後發現成個系統有大量的bug.....D code quality差....performance差........輕則buffer overflow,,,重則整花埋個database.....

呢個時侯,如果同事仲在生.....當然就要去執屎啦....但...更大的機會係俾封信你老闆.....

創作力量同幻想,會嚇你一跳.......上以內容,純粹個人幻想.
作者: justlazy    時間: 2018-3-29 10:40

其實小弟只說了以下幾點
1) 0.7-8舊,老細係designer,只計一年程式開發人工
2) 好似某個APP的結構,令討論 ...
hugotam 發表於 2018-3-28 12:25


大家睇到嘅 horizon 唔同都係一個問題。做 developer 嘅去到做可以擔起成個 product 嘅 level,local 嘅人唔多。過去一年我大約 technically interview 過六七十個唔同 level 嘅 developer,本地人當一半三十五個,去到呢個 level 得三個。如果數埋合作過嘅 developer 個比例會再低好多。呢啲人唔會同你講 return 留比老細諗,因為如果佢地咁諗嘢係去唔到呢個 level。

做 digital product 至少要有一個咁嘅人擔大旗。Gobee.bike 嗰種彩數係萬中無一。

真心如 Gap 兄所講,應該揾個志同道合嘅 technical partner 先。你唔係 heavy technical background,無論你做過幾多次 PM / PO,同幾多 vendor / 所謂 IT 人合作過,平時有幾 tech savvy,你都唔會明。

我專幫啲無技術底嘅初創揾人 / partner / funding / incubator / accelerator。如果你老細連講個 idea 出嚟都驚我就幫你唔到,否則你可以 PM 我嘅。
作者: gn01119056    時間: 2018-4-13 19:20

70-80萬, 外判吧

出面搵個好少少既programmer 都要3萬起跳, 仲有機會搵到唔好既

無經驗去請人, 扔落海無分別

出面搵人寫個APP, 好彩既搵岩人, 廿萬可能都搞得掂 (一樣有風險)
作者: seasky    時間: 2018-4-27 09:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gn01119056    時間: 2018-4-27 10:06

無經驗去請外判, 扔落海無分別
seasky 發表於 2018-4-27 09:55



    搵返個有口碑或朋友介紹既都唔會太差既, 亂搵就實死得

同裝修一樣
作者: seasky    時間: 2018-4-27 13:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 七彩小生    時間: 2018-4-30 08:03

本帖最後由 七彩小生 於 2018-4-30 08:09 編輯

我覺得請programmer真係好難,通常佢地出面街有freelance,自己又攪自己野,淨係坐係度打打打 code ,又唔知佢做乜,容易抄走哂人地比$出糧的coding,連旁邊同事的code 也抄埋。
作者: hihihi123hk    時間: 2018-4-30 09:09

回覆 94# 七彩小生


    非IT 公司嘅 Porgrammer 基本上做到準時出貨、少Bug 已經好好

via HKEPC IR Pro 3.2.0 - iOS(2.2.1)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2