Board logo

標題: [心得分享] 用 Go 語言打造 DevOps Bot [打印本頁]

作者: hkepcu1    時間: 2018-3-16 17:39     標題: 用 Go 語言打造 DevOps Bot

係咪真係有得做??
https://blog.wu-boy.com/2017/04/devops-bot-in-golang/
作者: hihihi123hk    時間: 2018-3-16 19:52

係咪真係有得做??
hkepcu1 發表於 2018-3-16 17:39


   
有咩特別?

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: hkepcu1    時間: 2018-3-18 14:39

有咩特別?

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
hihihi123hk 發表於 2018-3-16 07:52 PM



      語言再簡單 D,人人地寫到 program ...
可以 API call 到 Google Document 去 ...
寫 Bot 會簡單好多>>>





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2