Board logo

標題: Electron + VueJS 寫multiple OS software 又幾方便 [打印本頁]

作者: shal    時間: 2017-11-20 07:56     標題: Electron + VueJS 寫multiple OS software 又幾方便

近排寫緊network status center (Cisco & ubnt) & stock live
發現原來用JavaScript+CSS+HTML5寫desktop 又幾方便
我系webapps人 js nodejs php 系強行 唔洗重新學過方便

Electron & nodejs有好多OS api 用,所以可做到好多野

最估唔到系 vs code都系用electron 做xd


我問下呢到有沒人用開electron & js?
分享下
作者: takayo72    時間: 2017-11-20 13:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 556556bt    時間: 2017-11-20 14:19

本帖最後由 556556bt 於 2017-11-20 14:26 編輯
近排寫緊network status center (Cisco & ubnt) & stock live
發現原來用JavaScript+CSS+HTML5寫desktop 又 ...
shal 發表於 2017-11-20 07:56



    VS CODE 係, 另外最新SQL Operation studio 都係. 個deliverable 都一開3, windows, linux 同osx.

MS 自家用TS, 方便佢以後develop multiple desktop OS application, 尤其要open source 果D. 相對方便同快 又易involve 其他人.

八卦一問你個network status center 做D乜?
作者: 556556bt    時間: 2017-11-20 14:24

本帖最後由 556556bt 於 2017-11-20 14:39 編輯
我唔知Electron 係唔係唯一一個用web technologies 來寫multi-platform desktop, 不過我發覺很多desktop ap ...
takayo72 發表於 2017-11-20 13:44



    應該就係.
呢兩個APP 都係base on electron
https://electronjs.org/apps

唔用佢, cordova 就出到UWP for desktop. 但主打mobile 唔算係multi-desktop os application. 而MS 都有base on HTML5 + JS 寫store app 既WinJS. 就梗限於windows 既UWP app.
作者: Jackass_TMxCK    時間: 2017-11-20 15:58

Slack 都係用Electron
作者: 556556bt    時間: 2017-11-20 16:16

Slack 都係用Electron
Jackass_TMxCK 發表於 2017-11-20 15:58



    佢個對手Team 都係.

cross-platform desktop app 都走晒去electron. 不過我始終擔心loading 問題.
作者: hihihi123hk    時間: 2017-11-20 17:04

回覆 1# shal


   
靚嘅 UI 有哂 framework 做,識 CSS 就搞掂, 當然順手...

Native Application 就算有成熟啲 UI Framework,每邊學一次都死啦   Mac Window Linux

有限資源下 無可能唔用 Cross platform

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: 556556bt    時間: 2017-11-20 17:17

回覆  shal


   
靚嘅 UI 有哂 framework 做,識 CSS 就搞掂, 當然順手...

Native Application 就算 ...
hihihi123hk 發表於 2017-11-20 17:04


咁多年既討論.... 都係native vs hybrid 之間遊走.
20 幾年前交功課寫essay 都已經講到臭晒. 估唔到廿幾年後就仲係游來游去.
D point 都係老身常談.
作者: 556556bt    時間: 2017-11-20 18:01

唔記得左仲有react native, 都有desktop
https://blogs.windows.com/buildi ... l-windows-platform/

有windows 同macOS.
http://reactdesktop.js.org/demo/
作者: hihihi123hk    時間: 2017-11-20 18:14

唔記得左仲有react native, 都有desktop


有windows 同macOS.
556556bt 發表於 2017-11-20 18:01


   
其實 Skype 都幾 fail 下....

React + Electron

+ React Native

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: 556556bt    時間: 2017-11-20 18:25

其實 Skype 都幾 fail 下....

React + Electron

+ React Native

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPh ...
hihihi123hk 發表於 2017-11-20 18:14



    俾人complain 到爆啦... 當初個IOS APP 轉左ReactXP, performance 勁差.
不過我仲係用緊最native 個desktop in portable.
當真又係勁, 一個product 唔同team 走晒唔同platform 唔同framework approach.
作者: shal    時間: 2017-11-21 07:21

本帖最後由 shal 於 2017-11-21 07:22 編輯
VS CODE 係, 另外最新SQL Operation studio 都係. 個deliverable 都一開3, windows, linux 同osx.
...
556556bt 發表於 2017-11-20 14:19



    比非network 人去main 個network & 睇report
系for我唔得閒時非networking 人去做緊急處理
裡面有哂唔同問題下的緊急狀況方案setting in program
Enduser 只票一個制即可設定換去緊急方案
我後面會connect 左router & setting User 一安後會到相對應config上去running config
作者: shal    時間: 2017-11-21 07:35

其實 Skype 都幾 fail 下....

React + Electron

+ React Native

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPh ...
hihihi123hk 發表於 2017-11-20 18:14



    其實我都有打算用React的xd
作者: hihihi123hk    時間: 2017-11-21 10:01

回覆 13# shal


   
用 React 本身無問題

問題係新 Product 唔好做得差過舊 Product 嘛   感覺比人降 Grade 當然值得比 1 星

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: 556556bt    時間: 2017-11-21 13:03

比非network 人去main 個network & 睇report
系for我唔得閒時非networking 人去做緊急處理
裡面有 ...
shal 發表於 2017-11-21 07:21



    好有咁喎. 係for 公司用途?
做一D VLAN, routing setting ? 會唔會考慮open source 出黎?
作者: 556556bt    時間: 2017-11-21 13:03

其實我都有打算用React的xd
shal 發表於 2017-11-21 07:35



    但react native desktop 好似未做咁好.
作者: 梁炳    時間: 2017-11-21 13:24

但react native desktop 好似未做咁好.
556556bt 發表於 2017-11-21 13:03



    我諗佢係想React+Electron, not React native
作者: 556556bt    時間: 2017-11-21 13:33

我諗佢係想React+Electron, not React native
梁炳 發表於 2017-11-21 13:24



    oooh ic 誤會左.
因為前邊有人問除左electron 外, 仲有咩係用web tech. 做desktop app.

我突然間諗下, react native 算唔算web tech. 做desktop app 既hybrid app 呢?
似乎呢條界線愈黎愈blur.
作者: 梁炳    時間: 2017-11-21 17:18

oooh ic 誤會左.
因為前邊有人問除左electron 外, 仲有咩係用web tech. 做desktop app.

我突然間 ...
556556bt 發表於 2017-11-21 13:33



React Native係用Native UI component, 主要係for mobile (Android/iOS)
touch裝置用Native UI component係好feel好多 (對比起phonegap, ionic等等)
MS自己maintain一套react-native-windows, 我未玩過唔知好唔好啦

Electron係html,css based 既UI, 有經驗既用家會分得出
不過而家d電腦咁快, desktop上用落開始分別唔大
作者: 556556bt    時間: 2017-11-21 17:23

React Native係用Native UI component, 主要係for mobile (Android/iOS)
touch裝置用Native UI componen ...
梁炳 發表於 2017-11-21 17:18



    所以上邊問仲有咩係web tech. 做desktop app.
嚴格黎講, 答react native 都應該係錯.

btw 除左react-native-windows 仲有套react native desktop.
同埋ReactRX
作者: shal    時間: 2017-11-21 19:01

好有咁喎. 係for 公司用途?
做一D VLAN, routing setting ? 會唔會考慮open source 出黎? ...
556556bt 發表於 2017-11-21 13:03



    系牙for 自己公司&我其下d客
應該唔會公開la
作者: 556556bt    時間: 2017-11-21 19:24

系牙for 自己公司&我其下d客
應該唔會公開la
shal 發表於 2017-11-21 19:01



    我都度緊D 類似既野. operation management panel. 主要係control on /off d server

不過果時plan 係好簡單webpage 再配合用Pi show 個display.  等user 簡單D 知咩事.
作者: laputafish    時間: 2017-11-21 21:19

睇黎都要研宄一下Electron。
作者: shal    時間: 2017-11-21 22:16

睇黎都要研宄一下Electron。
laputafish 發表於 2017-11-21 21:19



    用開JavaScript es6 會好快上手
作者: shal    時間: 2017-11-22 07:13

我都度緊D 類似既野. operation management panel. 主要係control on /off d server

不過果時plan ...
556556bt 發表於 2017-11-21 19:24



    用js es6+vue+bootstrap 4做uimvvm
Core 用electronjs 同一些nodejs套牢 做成品超快
作者: takayo72    時間: 2017-11-22 07:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shal    時間: 2017-11-22 07:24

本帖最後由 shal 於 2017-11-22 07:26 編輯
岔開一下, 我諗係ES6 嘅嘢

const myVal = use("nodejsmodule");
const { myVal } = use("nodejsmodule ...
takayo72 發表於 2017-11-22 07:20



    Eg
Const myVal0 = use(“nodemod”)
Const myVal1 = use(“nodemod”).myVal1
Const myVal2 = use(“nodemod”).myVal2
Const myVal3 = use(“nodemod”).myVal3

On es6
Const {myVal0,myVal1,myVal2,myVal3} = use(“nodemod”)
作者: takayo72    時間: 2017-11-22 08:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shal    時間: 2017-11-22 08:26

本帖最後由 shal 於 2017-11-22 08:29 編輯
點解要  . 番variable 自己個名?
takayo72 發表於 2017-11-22 08:05



    nodemos內可以係array or json or class ma
只係另人易明D

詳細係下面
function example() {
  return [1, 2, 3];
}
let [a, b, c] = example();

---------------------------------------
function example() {
  return {
    foo: 1,
    bar: 2
  };
}
let { foo, bar } = example();
作者: 556556bt    時間: 2017-11-22 12:38

本帖最後由 556556bt 於 2017-11-22 12:40 編輯
用js es6+vue+bootstrap 4做uimvvm
Core 用electronjs 同一些nodejs套牢 做成品超快 ...
shal 發表於 2017-11-22 07:13



    雖然HTML5 app 一向唯人咎病, 但係desktop 上行. 簡單job 現時既PC 都應該應付有餘.

時間彷彿走回十幾年前, ADOBE 收購左macromedia 無耐, 利用當年既flash 整左樣野叫RIA, rich internet application. 呢個世界好奇怪, D 路成日兜兜軔轉, 玩左幾年native 野. 終於都要走番cross-platform 呢一條路.

當日既RIA, 今日既HTML5 APP. 只係換左層open source 既皮, 就變黃袍加身, 正義無限.
作者: shal    時間: 2017-11-22 12:50

雖然HTML5 app 一向唯人咎病, 但係desktop 上行. 簡單job 現時既PC 都應該應付有餘.

時間彷彿走回 ...
556556bt 發表於 2017-11-22 12:38



    當你有OS X & windows 之間遊走來用時
自家apps就要寫兩次非常痛苦
Windows C# / OS X swift objc
要學兩套做兩次ui main 兩套會煩到爆
作者: takayo72    時間: 2017-11-22 12:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 556556bt    時間: 2017-11-22 13:25

當你有OS X & windows 之間遊走來用時
自家apps就要寫兩次非常痛苦
Windows C# / OS X swift objc
...
shal 發表於 2017-11-22 12:50



    所以當年寫flash 好爽皮架.....  
幾時可以被人打破呢... 回顧歷史實屬好笑.

現時C# 都已經可以有native MAC APP.  其實multi-lang 本身就多年內都係咁做, 一個prof 既developer 不為lang 所限. 不過揀lang 都應該搵個generic 同universal 一D.

唔係有iPhone 既出現, objc 一個咁大局限性既lang 就唔會咁多人衝入去做.
作者: 556556bt    時間: 2017-11-22 13:26

回復 shal

仲有ui library要買兩套

via HKEPC Reader for Android
takayo72 發表於 2017-11-22 12:52



    UI Library, 都雨後春荀咁多. 比起以前真係要買既機會少好多了.
大把有得download. 再者仲要係JS 黎. reverse engine 快到爆.
作者: shal    時間: 2017-11-22 16:12

所以當年寫flash 好爽皮架.....  
幾時可以被人打破呢... 回顧歷史實屬好笑.

現時C# 都已經可以有 ...
556556bt 發表於 2017-11-22 13:25



    C# on mac & swift on pc 系多but到煩
要快出成品的話我唔會用囉
作者: 556556bt    時間: 2017-11-22 16:19

C# on mac & swift on pc 系多but到煩
要快出成品的話我唔會用囉
shal 發表於 2017-11-22 16:12



    SWIFT on PC ???? 笑話黎je

C# on linux / MAC 就好耐啦....  快定慢都係睇閣下功力.  都係果句寫咩lang 都係睇邊樣就自己手.

最緊隻lang 係versatile
作者: shal    時間: 2017-11-22 17:37

SWIFT on PC ???? 笑話黎je

C# on linux / MAC 就好耐啦....  快定慢都係睇閣下功力.  都係果句寫 ...
556556bt 發表於 2017-11-22 16:19



    swift on win10 的確係有ga
https://swiftforwindows.codeplex.com/

C#我試用過好多套件係OSX 勁多bug
放棄左UI又唔掂
作者: 556556bt    時間: 2017-11-22 17:59

本帖最後由 556556bt 於 2017-11-22 18:00 編輯
swift on win10 的確係有ga


C#我試用過好多套件係OSX 勁多bug
放棄左UI又唔掂 ...
shal 發表於 2017-11-22 17:37



    有. 但到距離應用level, 仲有一大段. 同埋codeplex 摺左了.

相對於C# on Mac. Xamarin 走左十幾年.有BUG 但總算叫行到. 亦都run 左好多年了.
最近既Xamarin form on MAC OS 已經係native on OSX 唔似樣以前咁, 要靠其他library 黎做.  

https://blog.xamarin.com/building-your-first-macos-app/
無記錯都native 左好耐下.
作者: shal    時間: 2017-11-22 18:46

有. 但到距離應用level, 仲有一大段. 同埋codeplex 摺左了.

相對於C# on Mac. Xamarin 走左十幾年 ...
556556bt 發表於 2017-11-22 17:59



    同一隻apps 都要做兩份UI
都幾痛苦下

都系electron 方便好多
做一次就三個os都直接用到
作者: 556556bt    時間: 2017-11-22 19:42

同一隻apps 都要做兩份UI
都幾痛苦下

都系electron 方便好多
做一次就三個os都直接用到 ...
shal 發表於 2017-11-22 18:46



    呢個我絕對應同. 呢類討since 有web 有internet 後, 已經出現在超過二十年有多.
web 之後, 有一段時間其實已有共識.  後來smartphone 既出現又返番轉頭, 但問題因應用既普遍比以前既更嚴重. 有左CD, CI 之後. 其實對development 成本更加重.
作者: takayo72    時間: 2017-11-23 08:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shal    時間: 2017-11-23 08:52

係js load node module
const a = use("nodemod);
const a = require("nodemod);

有什麼分別?
takayo72 發表於 2017-11-23 08:02



    沒人用use() ka wo

ES6 都沒呢個
作者: takayo72    時間: 2017-11-23 08:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shal    時間: 2017-11-23 09:07

本帖最後由 shal 於 2017-11-23 09:21 編輯
我啲好多tut 片都會用use
takayo72 發表於 2017-11-23 08:57



    send 來睇下

ES6  前用的係
CommonJS (Node.js) &

a.js
// -------- node -----------
module.exports = {
  a : function() {},
  b : 'xxx'
};


b.js
// ------------ node ---------
var m = require('./a');
m.a();


ES6 正式 & (更正):VUEJS 都係用呢隻
a.js
//---------ES6----------------------
default function() {}
function a () {}

var b = 'xxx';
setTimeout(() => b = 'ooo', 1000);
var c = 100;

export {fun as default,a,b,c};

b.js
/-----------ES6----------------
import $ from 'jquery';
import * as _ from '_';
import {a,b,c} from './a';
import {default as alias, a as a_a, b, c} from './a';
作者: seasky    時間: 2017-11-23 09:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihihi123hk    時間: 2017-11-23 10:13

回覆  shal
C#我試用過好多套件係OSX 勁多bug
放棄左UI又唔掂


c# 由 ms 主導, 照理唔會比其他平台/公 ...
seasky 發表於 2017-11-23 09:35



    同意, UI 唔掂先係死症

Btw, React 16 已經出咗 Async rendering,係對做 WebView 嘅人黎講好大突破
作者: shal    時間: 2017-11-23 10:57

同意, UI 唔掂先係死症

Btw, React 16 已經出咗 Async rendering,係對做 WebView 嘅人 ...
hihihi123hk 發表於 2017-11-23 10:13



    我比較喜歡用VUE.js 多過React XD
作者: 556556bt    時間: 2017-11-23 12:56

本帖最後由 556556bt 於 2017-11-23 12:59 編輯
回覆  shal
C#我試用過好多套件係OSX 勁多bug
放棄左UI又唔掂


c# 由 ms 主導, 照理唔會比其他平台/公 ...
seasky 發表於 2017-11-23 09:35



    你仲停留係六, 七年前?!
照你呢個concept, apple 同google 都肯定不懷好意了.

商業社會咁簡單. 你死我亡就好了. 買單邊, 買中一定一世發達
作者: 梁炳    時間: 2017-11-23 13:10

我比較喜歡用VUE.js 多過React XD
shal 發表於 2017-11-23 10:57



No offense, React先係王道
作者: seasky    時間: 2017-11-23 18:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 556556bt    時間: 2017-11-23 18:18

唔洗我講,你睇上邊有師兄講,c# 除 win 外,有乜 platform 係 "穩定", 可以 cross compile/execute? ...
seasky 發表於 2017-11-23 18:14



    我都有講無問題喎. 你又唔睇我講?! ..

未有xamarin.mac 之前已經可以做簡單既. 有埋xmarain.mac. 已經可以做app store app.
作者: shal    時間: 2017-11-23 18:40

我都有講無問題喎. 你又唔睇我講?! ..

未有xamarin.mac 之前已經可以做簡單既. 有埋xmara ...
556556bt 發表於 2017-11-23 18:18



    但沒人會用囉
直接用swift仲快上手
作者: 556556bt    時間: 2017-11-23 18:44

但沒人會用囉
直接用swift仲快上手
shal 發表於 2017-11-23 18:40



    哈哈.. 你咁講咪脫離在你之前所謂cross platform law..

乜都直接又碌番去native 個洞到.....  變成自打咀巴. 來來回回的討論...
所以我先話呢個議題超過20 幾年, 根本重無定論...
作者: seasky    時間: 2017-11-23 19:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shal    時間: 2017-11-23 19:42

哈哈.. 你咁講咪脫離在你之前所謂cross platform law..

乜都直接又碌番去native 個洞到.....  變 ...
556556bt 發表於 2017-11-23 18:44



    C# on mac 同寫多套沒分別la
Ui library 系 osx專用
同win 不能共用
作者: 556556bt    時間: 2017-11-23 19:45

C# on mac 同寫多套沒分別la
Ui library 系 osx專用
同win 不能共用
shal 發表於 2017-11-23 19:42



    世事變得快.... 已經得了. 有賴於open source 既力量........ UWP, OSX, ANDIROD 同IOS.  
應該好快可以用blend 砌..
作者: 556556bt    時間: 2017-11-23 19:47

咁我唔知你點用喎,

我試寫個 i = x * x; print i.  無問題代表個 compiler 好用?

問十個做 hybird  ...
seasky 發表於 2017-11-23 19:41



    啦... 記住話HYBRID 好果個唔係好....
話native 煩果個亦不是我.. 我只係話呢個命題已經存在好多年....
作者: hihihi123hk    時間: 2017-11-23 21:21

本帖最後由 hihihi123hk 於 2017-11-23 21:37 編輯

回覆 54# seasky


    xamarin 有 official 答案, 平均每個 Platform 只係 share 75% code (business logic),所以係一定要預咗 UI Code 係重新寫 只不過佢  xamarin wrap 起咗一層等你可以用同一段 UI Code 出兩邊 UI,一旦佢唔 support 要自己寫就等如要寫兩邊

[attach]2025477[/attach]

React Native (instagram App) shared 85-90% code

公平啲咁講,各自 Platform 都必定有 Well-Known Native Solution, 一啪落去可能幾句 Code 就搞掂。如 Xamarin 冇/都用唔到(無人 Maintain )  變相要自己寫 + Test 兩大 Platform,時間可能用得仲多

我自己用 Cordova 就有同樣感覺... 好簡單想做 Image Compress + Upload 上 EPC,搞成個星期搵+試啲 Plugin 根本同預期差好遠,棄用咗 Cordova 之後,係 Native 用咗 1日 時間就做完,自己做 Native App + Customized WebView 清爽咗好多

棄用 Cordova 有太多感想,有興趣可以自己睇 GitHub
作者: 556556bt    時間: 2017-11-23 23:34

回覆  seasky


    xamarin 有 official 答案, 平均每個 Platform 只係 share 75% code (business logic) ...
hihihi123hk 發表於 2017-11-23 21:21



    所以好多都無睇清楚各自framework 係點, 就亂咁comment. 本身Xamarin 就最初係for C# one lang on different platform 主要係shared logic. UI 就different platform 做番.
而UI 係有Xamarin.form 之後就基本以XAML 出晒D UI. 咁佢唔support 就梗係要寫. 呢個就好理所當然.

同樣地react native 都有呢個情況. 我覺好多人只係想食free lunch 覺得做到就理所當然. 做唔到就話賣藥黨. 試問呢班成人要食補藥既人又有乜contribution.
作者: shal    時間: 2017-11-23 23:37

所以好多都無睇清楚各自framework 係點, 就亂咁comment. 本身Xamarin 就最初係for C# one lang on d ...
556556bt 發表於 2017-11-23 23:34



    So 所以我用electron 囉
起碼ui 系用webbase+js
作者: 556556bt    時間: 2017-11-23 23:51

So 所以我用electron 囉
起碼ui 系用webbase+js
shal 發表於 2017-11-23 23:37



    無話唔得. 你做開JS + web. 但又唔少用係寫開desktop app. 只要揀到樣自己OK 擅長就得.
作者: hihihi123hk    時間: 2017-11-24 11:43

????? hihihi123hk ? 2017-11-24 11:50 ??
???????????framework ??, ???comment. ??Xamarin ????for C# one lang on d ...
556556bt ??? 2017-11-23 23:34


   
???????????? Cross-platform????????? ?

??? React Native (? Cordova/ Xamarin) ????????

1. ????? Architecture ?????? Declarative

2. ???? Pattern????????? Native Components ????

3. ? Web ?????? business logic

??????????????

?????? Developer ?????????????? ?????????? Clone ???? Project

???????

https://nativebase.io

?????Xamarin ????? ?????????????????? React Native ?????????? ? Microsoft ??? Skype Revamp ???

???? Xamarin ????????? thrid party framework ?

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: Jackywongkk    時間: 2017-11-25 12:56

其實最終好睇用途,如股票類應該NATIVE最好,如果應用類React 真係夠用
作者: shal    時間: 2017-11-26 11:48

其實最終好睇用途,如股票類應該NATIVE最好,如果應用類React 真係夠用
Jackywongkk 發表於 2017-11-25 12:56



    股票報價完全不用native 囉
用native浪費時間做幾個os
作者: 556556bt    時間: 2017-11-26 12:42

如果著眼點只係話大家都係 Cross-platform,其實無乜討論空間  。

我認為 React Native ( ...
hihihi123hk 發表於 2017-11-24 11:43



    睇番歷史(幾年貨仔, 入唔到史冊既) 公平D 講, Xamarin 都係舊年 2016 俾MS 收左之後Open source 先唔使錢. 之前一路都要年費仲要唔係平. 普天之下係呢個年頭, 邊有developer 會肯俾錢食飯架?!  垃圾如Cordova, 唔係係Adobe 收左PhoneCap之後open source 出黎, 都唔會係Hybrid segment 有人吼啦.

Xamarin  或之前既Mono/ MonoTouch 整個發展歷程唔算平坦, 作為第一隻Cross platform / Hybrid (現今界定應該唔係Hybrid 界) lang / framework. 出左無耐. 母公司Novell 摺埋. D IP 亂到九彩咁最後Mono 既founders 先form 到間startup 再繼續發展monotouch 落去across 3 mobile platforms.
一檔business 唔係開善堂, 係豪無光環之下. 收錢係理所當然. 只不過係呢個世代之下, 變得大逆不道, 一惡不赦事了. 仲要年年收.
靠間野幾十丁友, 想發展一日千里, 完善整個framework  同人比真係無乜可能.

作為3大 OS platforms 固有native lang, C# / .net 先係唯一一隻係真正 cross 到 platform 既native lang. 至少我真未見過swift 放落android 或java 走去寫IOS.  

雖然歷史無如果, 一路都認為MS 係應該晨早係Novell 摺時就收番mono 既IP 番黎做open source 再future develop. 但礙於當時culture 係無乜可能. 換左新CEO 之後都要過多兩年. new management new culture 成熟之下先收番黎. 同期既react, electron 就係呢個真空期大舉發展了.

至於你提到nativebaes, 就咁望類似Xamarin.form. 詳情無時間去compare.

最後SKYPE 點講會用RN 唔用xamarin. 係一個RN 既conf 上邊SKYPE 既engineer 有提到佢地由legacy Delphin revamp 有比較過RN 同剛收番黎既Xamarin. 當刻2016 佢地個objective  要同時across 3 platforms 同web. Xamarin 做到IOS 同 Android (原本既focus market) 但果陣UWP 係未得. 如果要如期係2016 年尾就只可以揀React 同RN 了.  再者SKYPE 都表達過react / RN 亦唔係想像中咁cross-platform, 為此佢地係之上再寫左個library -  ReactXP. 去implement 呢樣野.

由此可看到每個tech, 有pro / cons 發展時間, 經歷不盡相同. 熟好熟壞, 予你是否匹配, 就因時制宜了.
如C HING 你個HKEPC READER 當初就揀Cordova, 想快上手. 快有野睇, 有deliverables. 到咁上下發覺有所限制要revamp 就會再review 有咩自己岩使. 無人知你再搞落去時RN 又會唔會成為你下一個執之雞肋, 棄之可惜.
作者: 556556bt    時間: 2017-11-26 12:44

股票報價完全不用native 囉
用native浪費時間做幾個os
shal 發表於 2017-11-26 11:48



    股票報價講求快, 狠. 如果做埋落盤直駁AMS 就唔到咁講.
作者: shal    時間: 2017-11-26 13:32

本帖最後由 shal 於 2017-11-26 13:37 編輯
股票報價講求快, 狠. 如果做埋落盤直駁AMS 就唔到咁講.
556556bt 發表於 2017-11-26 12:44



    下我做1秒夠用唔洗ms
我系中長線沒必要快,其實我用18mone都好夠用
用18$玩cbbc都win 唔少

我又唔系幾千萬禁買ms對我來講沒用,因為我系散戶用一通only

要快都唔會用C#
我公司全trading system is u C & C++ in linux
Direct access ams @ HKEX dc
作者: hihihi123hk    時間: 2017-11-26 13:32

回覆 65# 556556bt


   
話說早幾日岩岩出咗 Kotlin/Native 寫 iOS 嘅 POC (Kotlin 係 Android First class support language)

主要係行番 Swift 條路,玩 Objective C interop...

https://blog.jetbrains.com/kotlin/2017/11/kotlinnative-v0-4-released-objective-c-interop-webassembly-and-more/

至於 ReactXP 我印像中只係 TypeScript + React  

當初就係覺得為長遠性揀 HTML App 黎用,而 Ionic 當時又包裝得唔錯... 就踩咗落去   點知 Cordova 有嘅 Plugin 比想像中廢

最後都係自己 Native App + WebView 咁做

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: shal    時間: 2017-11-26 13:35

回覆  556556bt


   
話說早幾日岩岩出咗 Kotlin/Native 寫 iOS 嘅 POC (Kotlin 係 Android First class ...
hihihi123hk 發表於 2017-11-26 13:32



    如寫ios or android 都系用返官方lan la
Desktop apps 用 electron la
起碼好多大野都用佢先
作者: 梁炳    時間: 2017-11-26 18:13

睇番歷史(幾年貨仔, 入唔到史冊既) 公平D 講, Xamarin 都係舊年 2016 俾MS 收左之後Open so ...
556556bt 發表於 2017-11-26 12:42



    我暫時睇唔到React native會有咩bottleneck,佢真係native UI + JS
User觸及既所有野都係native,只係個底既logic, UI component wiring用JS,JS乜都有, 想strong type又得weak type又得, callback, promise, async await乜都有
寫plugin又相對方便
用JS來寫web相關野簡直如入無人之境,call api輕鬆應付

不過講到話想玩到個UI好fancy,寫d好platform specific既野 / game等等,揀React native絕對係錯既工具
作者: 556556bt    時間: 2017-11-27 00:27

下我做1秒夠用唔洗ms
我系中長線沒必要快,其實我用18mone都好夠用
用18$玩cbbc都win 唔少

我又唔 ...
shal 發表於 2017-11-26 13:32



    散戶點快都快唔過行既.

要超快就一定最native 既C /C++ 唔知有無人玩埋machine code. 講笑應該無人咁做卦...
我既記憶仲係停留係十幾就廿年前AMS3 大躍進年代. 唔知仲有無MQ 排.
作者: 556556bt    時間: 2017-11-27 00:33

回覆  556556bt

話說早幾日岩岩出咗 Kotlin/Native 寫 iOS 嘅 POC (Kotlin 係 Android First class ...
hihihi123hk 發表於 2017-11-26 13:32


所以空間係濶. 唔需要bound by 一種野. 做到就得. 我理得佢係close 定open source.
cost cover 到慳到dev time, 細learning curve 又少鑊氣就照用.  

  
Native App + WebView  


令我諗起PPC 年代寫既一舊野. native 就肯定, embed 左個browser 入去read html content.
作者: 556556bt    時間: 2017-11-27 00:34

如寫ios or android 都系用返官方lan la
Desktop apps 用 electron la
起碼好多大野都用佢先 ...
shal 發表於 2017-11-26 13:35



    DT 用electron 都OK. 至少舊PC CPU 行 唔多覺lag. 唔計init 果野.
作者: 556556bt    時間: 2017-11-27 00:37

我暫時睇唔到React native會有咩bottleneck,佢真係native UI + JS
User觸及既所有野都係native,只 ...
梁炳 發表於 2017-11-26 18:13



    RN 應該可以phase out 一批以Cordova 為core 既"Hybrid App".
所以都係果句因時制宜. 睇下咩情形就用咩工具 堅native, RN 應該還有一段距離.
作者: KinChungE    時間: 2017-11-27 10:20

股票報價講求快, 狠. 如果做埋落盤直駁AMS 就唔到咁講.
556556bt 發表於 2017-11-26 12:44


個人覺得, 純落盤/報價的話, native與否分別不大
因為個delay實在太細, 最大delay通常都係network

但係如果背後要做一大堆data analyst去決定幾時買/買邊隻/買幾多, 咁就native既效能優勢比較明顯
作者: 556556bt    時間: 2017-11-27 13:41

個人覺得, 純落盤/報價的話, native與否分別不大
因為個delay實在太細, 最大delay通常都係network

但係 ...
KinChungE 發表於 2017-11-27 10:20



    淨講㩒制落order 到pool 兩都應該分別不大.  但好多時成個trading system 唔淨係落order 咁少野. 仲有唔同既data 不斷stream 落黎display 係個UI 到.
好多時唔會睇一隻股票咁少. 1 開2, 開4, 開16 咁睇. 股價, 排queue. 圖.

就好似你咁講, 一大堆data real time stream 仲要show 埋出黎. 咁呢個時候native 一定有其好處.
作者: shal    時間: 2017-11-28 07:24

本帖最後由 shal 於 2017-11-28 07:30 編輯
淨講㩒制落order 到pool 兩都應該分別不大.  但好多時成個trading system 唔淨係落order 咁少野. 仲 ...
556556bt 發表於 2017-11-27 13:41



    錯la webapps系仲快
因為有間做trading soft 的大公司巳用cloud webapps禁做trading client

你睇小左 js & java的速度

另一版過睇一百隻stock live qouta根本食好小資源
仲有圖表也是沒必要秒秒去做
作者: Jackywongkk    時間: 2017-11-28 18:31

RN 應該可以phase out 一批以Cordova 為core 既"Hybrid App".
所以都係果句因時制宜. 睇下咩情形就 ...
556556bt 發表於 2017-11-27 00:37

同意,各有所長
作者: 556556bt    時間: 2017-11-29 00:22

本帖最後由 556556bt 於 2017-11-29 00:25 編輯
錯la webapps系仲快
因為有間做trading soft 的大公司巳用cloud webapps禁做trading client

你睇小 ...
shal 發表於 2017-11-28 07:24



可能我真係睇小JS  

有無人可以解釋點解同樣開個FB home load feed 睇, 係幾個Browser 都load 下load 下load 到timeout load 到死. load 到爆mem? 同樣地開個native app 又順咁多呢?!  
我都只係read 野je click 個post 睇more comment 都可以laod 十秒唔碌野出黎既
我都想知D JS 點解可以咁勁. D ajax  call 有乜咁忙呢? 已經enable or disable D adblock 等去試.  但native app 就唔出現呢類background load 唔出野既問題.

正所謂"橘越淮而枳", 同一樣既技術, 係唔同時候, 不同usage, 不同既環境 都會有著絶然不同既效果.

而offline / HTML5 (electron) App 所面對問題就即係browser (chrome)既問題.
作者: shal    時間: 2017-11-29 07:31

本帖最後由 shal 於 2017-11-29 07:33 編輯
可能我真係睇小JS   

有無人可以解釋點解同樣開個FB home load feed 睇, 係幾個Browser 都load 下 ...
556556bt 發表於 2017-11-29 00:22



    呢個系唔同人的寫法問題

又唔見vs code & atom 有呢d問題
Web gmail &cloud office 365 有呢類問題
作者: 556556bt    時間: 2017-11-29 13:24

呢個系唔同人的寫法問題

又唔見vs code & atom 有呢d問題
Web gmail &cloud office 365 有呢類問題 ...
shal 發表於 2017-11-29 07:31



    哈哈.. VS CODE VS ATOM. google 下就會見唔少comment 問VS CODE 做左D 咩optimization 好又快過ATOM 咁多. 呢個可能建功於現代languages 大師Anders Hejlsberg 編寫既TypeScript 既幫助了.

Gmail web 版就咪提啦. 愈黎愈衰愈大食. 尤其呢幾年 load 野都慢過人. Office 365 我就唔comment 啦. 無用web 版. 只用sub. base 既365 desktop app.

你講得岩真係睇人點寫. 真係想問現時CI/CD 大流行之下. QA去晒邊?!
作者: KinChungE    時間: 2017-11-29 13:38

可能我真係睇小JS   

有無人可以解釋點解同樣開個FB home load feed 睇, 係幾個Browser 都load 下 ...
556556bt 發表於 2017-11-29 00:22


最主要係browser有bug的話, 係冇辦法靠JS fix到, 一定要等browser update (除非你自行compile過個chromium)
至於facebook load到咁慢, 係因為desktop web版scroll落去唔會recycle上面load左既content
已經out of screen既野全部照render照繼續run, 當然大食
作者: 556556bt    時間: 2017-11-29 13:43

本帖最後由 556556bt 於 2017-11-29 13:45 編輯
最主要係browser有bug的話, 係冇辦法靠JS fix到, 一定要等browser update (除非你自行compile過個chromiu ...
KinChungE 發表於 2017-11-29 13:38



    所以我有提到ELETRON / HYBRID APP 既問題, 即係browser (chrome) 既問題.

至於你提到既FB 係web 同desktop native app 既分別, 咪正正講明某D case native 比web (hybrid) app做得更好囉. 更適合囉.

橘越淮而枳, 正正同一野, 同一動作. 係不同空間下, 有著完全不同既效果. browser rendering 一多就出問題了. 都唔講load text, load 圖一多rendering 死死下都係經常事. 去下D 豉油site 就知.....
作者: KinChungE    時間: 2017-11-29 13:46

所以我有提到ELETRON / HYBRID APP 既問題, 即係browser (chrome) 既問題.

至於你提到既FB 係web  ...
556556bt 發表於 2017-11-29 13:43


web其實一樣可以做到recycle效果
只係facebook懶, 因為大部份PC效能較好, 所以懶得optimize
至於手機, 唔optimize既話轆多幾下就彈app, 被迫要搞

呢個關developer態度事多過web / native既分別事
作者: 556556bt    時間: 2017-11-29 14:05

web其實一樣可以做到recycle效果
只係facebook懶, 因為大部份PC效能較好, 所以懶得optimize
至於手機, 唔 ...
KinChungE 發表於 2017-11-29 13:46



    搞錯了, 頭先我講既係PC. 唔係mobile 出現既情況.

mobile 反而少.. 個m page 無咁complicatd
作者: KinChungE    時間: 2017-11-29 14:08

搞錯了, 頭先我講既係PC. 唔係mobile 出現既情況.

mobile 反而少.. 個m page 無咁complicatd ...
556556bt 發表於 2017-11-29 14:05


m page乜鬼功能都cut哂, 好多AJAX都變左用換頁, 當然順好多
作者: 556556bt    時間: 2017-11-29 14:13

m page乜鬼功能都cut哂, 好多AJAX都變左用換頁, 當然順好多
KinChungE 發表於 2017-11-29 14:08



    所以頭先講到既native vs hybrid 都係講緊係PC desktop environment.
作者: laputafish    時間: 2017-11-30 23:05

其實可否咁講,現時為止,如果熟js,

Desktop cross-platform 用Electron
Mobile cross-paltform 用 RN

如果要backend 可以用node.js,當然如果個客prefer一般hosting,唯有用php無問題。

簡單D 講,今時今日唔可以唔識 js.
作者: 556556bt    時間: 2017-11-30 23:21

其實可否咁講,現時為止,如果熟js,

Desktop cross-platform 用Electron
Mobile cross-paltform 用 RN

如 ...
laputafish 發表於 2017-11-30 23:05


   
入門可以咁講

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: awdcal511    時間: 2017-12-9 12:21

留名學野
作者: takayo72    時間: 2018-1-9 10:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2