Board logo

標題: 私服應如何從零開始入手? [打印本頁]

作者: sobad    時間: 2017-9-28 20:48     標題: 私服應如何從零開始入手?

小弟呢 一直都對私服有啲興趣
無奈既係我學歷唔夠 作為一個IVE IT仔 所學到既野都半桶水
每樣學小小咁
所以對於私服點樣從零入手係完全冇頭緒
其實從零寫到一個私服Server Side需要咩類型既知識?
例如點樣讀取遊戲既檔案之類?
希望各位巴打指點一二
作者: 七彩小生    時間: 2017-9-28 22:52

Too wide question. >:<  

google first.
作者: louis3412    時間: 2017-9-28 23:13

你試下直接拎D相熟既遊戲既私服做起
記住咪拎黎做商業用途
作者: 3ldk    時間: 2017-9-29 00:40

其實果D所謂私服, 會唔會係遊戲公司有內鬼流出黎
如果淨係靠cap network traffic就可以還原成個server以至db, 咁就真係有鬼了

所以你先講講要開咩遊戲
無流出的遊戲, 可能永遠都無可能開到私服
(利申: 無開過私服)
作者: garrodran99    時間: 2017-9-29 11:04

以前搞過RO私服, 是內部流出的. 有個模擬服務器, 改改配置, 搭個mysql 就跑起來了.
作者: garrodran99    時間: 2017-9-29 11:05

如果樓主係想自己寫一個 game server, 咁唔係叫私服, 係原創. 但呢件事係非常困難, 現職programmer都唔係咁易一個人做到.
作者: sobad    時間: 2017-9-29 11:41

回覆 6# garrodran99
事關我見國外既server side大多數係佢地自己人寫
所以有呢個諗頭
作者: bbp082674    時間: 2017-9-29 12:51

回覆 6# garrodran99

重點唔係難,係花時間
人地一隊developer+QC/QA+design做n個月整好再開始bug fix
你一個人做,真係做到2046都似
作者: awinds    時間: 2017-9-29 14:44

回覆 5# garrodran99

我都玩過私服 百份百係內部員工放出來
試過RO/ wow/天堂

後期果d版本 行個exe 安裝就搞掂 乜都唔洗識
只要改client 檔案
作者: 梁炳    時間: 2017-9-29 17:23

睇唔明,你係想為咩game做私服?
隻隻game不同,唔係一本通書讀到老
作者: domeso    時間: 2017-9-29 17:31

Skill set:
Basic networking knowledge, network OS operations, IPs, TCP/UDP packet, proxy, routing etc
Basic network security knowledge, SSL, MITM, packet injections etc.
wireshark captures, data sniffing, understanding protocols, data or binary
Reverse engineering data/binary structure,
dis-assemble code.
rewrite functions

At least known programming skill sets are:
python, perl, c, c++, nodejs, shell, sql, etc

Must have skill set:
LOTS OF TIME, LOTS OF PATIENCE

Not that hard, go for it.
作者: sunhikari    時間: 2017-9-29 17:52

樓主明顯真係諗多左.......
其實一般的所謂的SERVER,其實係可以為大量USER提供服務的電腦
要行私服,知3樣野已經好夠:

1.用乜SERVER OS
2.遊戲SERVER套件
3.SERVER設定(如用乜野DB、邊D PORT要開通......等等)

遊戲SERVER套件,除非你自己設計遊戲,否則你點寫程式你都唔會寫到同人地官方SERVER一模一樣的配置,所以遊戲SERVER套件大多數係內部人士透過地下途徑流出的
作者: ntony    時間: 2017-10-1 19:23

有私服嘅source code真係由reverse engineering拆出來。俄羅斯仔最鍾意就係reverse engineer,唔少game只係出咗beta就已經俾佢哋爆到個client再寫埋個server嘅殻。所用到嘅人力,都只係兩三個人,有好多時甚至只係一個人。
作者: HKEPC852    時間: 2017-10-1 19:59

我都開過挺仔龍族,source code係hacker囉出黎,自己根本好難reverse返server back-end
作者: HKEPC852    時間: 2017-10-1 20:02

我都開過挺仔龍族,source code係hacker囉出黎,自己根本好難reverse返server back-end ...
HKEPC852 發表於 2017-10-1 19:59



    所以總結,唔好再諗,比心機讀書啦
作者: sapphire4890    時間: 2017-10-2 10:40

不如從零construct一個出黎
作者: ken9926    時間: 2017-10-2 22:34

小弟呢 一直都對私服有啲興趣
無奈既係我學歷唔夠 作為一個IVE IT仔 所學到既野都半桶水
每樣學小小咁:fai ...
sobad 發表於 2017-9-28 20:48


   
上ragezone 論壇學下野

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: freefdhk    時間: 2017-10-3 07:20

其實最簡單.  搵人去果間代理公司到做. 然後抄佢出來吧.   
隻隻GAME 都係咁樣外流.

當然都有D係另外既例子 , 但好明顯係外國人先有咁好心機.
就好似 RO 咁最初好基礎咁樣模擬器 慢慢又好多人做到出來.
但以而家來講應該好難有大作值得咁多人去搞
作者: testest    時間: 2017-10-3 07:34

以一個正常程式員 你最多係用人地流出黎的source code.
其他方法 要求多方面技能 萬中無一 有足夠時間 心機 學到
作者: bibilubi    時間: 2017-10-12 19:36

有私服嘅source code真係由reverse engineering拆出來。俄羅斯仔最鍾意就係reverse engineer,唔少game只係 ...
ntony 發表於 2017-10-1 19:23

記得十年前有人提過
其中一個方法係
運行client
搵工具掃network package
續個action咁掃 然後搵progarm扮server回應
慢慢寫返個Server Side出黎

但咁樣好冇效率

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2