作者: pakchi 時間: 2017-7-19 16:52 標題: 香港市場多用 swift 定objective c?
thanks
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: KinChungE 時間: 2017-7-19 17:00
冇得咁計
因為同一個app入面, 可以swift + objective c兩溝一齊用
作者: hihihi123hk 時間: 2017-7-19 21:35
Swift 只會愈黎愈多
甚至有人用黎寫 Server side
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: 556556bt 時間: 2017-7-20 00:58
user 其實計黎做乜. 好app 與否同個lang 無必然關係.

