Board logo

標題: 香港市場多用 swift 定objective c? [打印本頁]

作者: pakchi    時間: 2017-7-19 16:52     標題: 香港市場多用 swift 定objective c?

thanks

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: KinChungE    時間: 2017-7-19 17:00

冇得咁計
因為同一個app入面, 可以swift + objective c兩溝一齊用
作者: hihihi123hk    時間: 2017-7-19 21:35

thanks  

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
pakchi 發表於 2017-7-19 16:52


   
Swift 只會愈黎愈多

甚至有人用黎寫 Server side  

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: 556556bt    時間: 2017-7-20 00:58

冇得咁計
因為同一個app入面, 可以swift + objective c兩溝一齊用
KinChungE 發表於 2017-7-19 17:00



    user 其實計黎做乜. 好app 與否同個lang 無必然關係.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2