Board logo

標題: 請問大家用咩 reporting tools? [打印本頁]

作者: chungchungip    時間: 2008-11-14 16:21     標題: 請問大家用咩 reporting tools?

用 java 寫緊個 student database,想找個免費 reporting tools 去 gen report,
請大家提供下意見. thanks
作者: thinkpanda    時間: 2008-11-14 16:23

原帖由 chungchungip 於 2008-11-14 16:21 發表
用 java 寫緊個 student database,想找個免費 reporting tools 去 gen report,
請大家提供下意見. thanks


JasperReport
作者: astray    時間: 2008-11-14 19:36

JasperReports 都應該係 Java Platform 免費嘅不二之選
作者: corvus    時間: 2008-11-14 19:39

Don't forget iReport can be the frontend or JasperReport.
作者: astray    時間: 2008-11-14 21:10

原帖由 corvus 於 2008-11-14 19:39 發表
Don't forget iReport can be the frontend or JasperReport.


iReport 多 Bug 到暈... 如果搵到開心版 JasperAssistant 就用佢啦,正好多
作者: chungchungip    時間: 2008-11-18 12:06

原帖由 thinkpanda 於 2008-11-14 16:23 發表


JasperReport

唔該 Panda 兄





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2