作者: yohotat 時間: 2024-10-22 00:58 標題: 有人的x1遇過相同問題嗎?
各位好, 圖中是用0.2噴頭時發生的, 每次都係起第一層發生print啲"碎濕濕"出黎, 之後就底層失敗. 用0.4時都會9唔9發生.
--試過開蓋樓緊鑼絲, 換底板, 加大flow ratio到:1.02, 重新校準左3次, 自檢左1次, 換其他料.
.https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2448291&k=7d5687a6f9691a4921760fd52adabd7d&t=1782645041&sid=8yMZQ9glw

作者: Offer 時間: 2024-10-22 07:02
開工單
作者: yohotat 時間: 2024-10-23 00:11
啱啱試完, 應該關AMS第4個槽有問題. 而家拆出黎清清佢先, 係唔知佢有冇SENSOR. 得既話再話過你知
話時話, 起邊度開工單??
作者: Offer 時間: 2024-10-23 08:14
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2448460&k=356c3050300e1eff2bd1b4947202858d&t=1782645041&sid=8yMZQ9glw

作者: jerrychan0610 時間: 2024-10-23 08:59
國行先有得開工單?
作者: yohotat 時間: 2024-10-23 10:43
回覆 4# Offer
唔該哂, 卒之拆完AMS都係唔得. 報左工單.
作者: super_fatman 時間: 2024-10-25 01:33
國際版係開 Support ticket.
作者: yohotat 時間: 2024-10-28 17:53
回覆 4# Offer
卒之係AMS入線果舊野既感應壞左, 換完攪掂. 謝謝各位!!
.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2449238&k=166f01376e636c081ed06295e506fe65&t=1782645041&sid=8yMZQ9glw

作者: Offer 時間: 2024-10-28 19:47
佢成舊寄連摩打寄比你换?
作者: jerrychan0610 時間: 2024-10-29 09:16
呢d一線大廠比得起,
連我買果D2,3線廠, 我話堵噴頭, 佢成個噴頭寄比我, 我話Y軸感應該有問題, 佢主板連熱床寄過嚟. 佢寄過嚟D PARTS夠砌多部機
作者: yohotat 時間: 2024-10-29 15:52
回覆 9# Offer
唔係呀, 佢本來叫我拆出黎洗洗個感應位置. 我見佢咁易傻咪自己起大陸買多個換囉..


