作者: hambaba 時間: 2024-2-8 14:31 標題: IPHONE 同入門版3D掃瞄器比較
市面上好似得PRO版既IPONE可以當係掃瞄器咁用
佢同入門級既3D掃瞄(2~3K)比較 假設我有IPHONE 仲有冇需要買3D掃瞄
我望過一輪 合乎呢2~3000價位係得
Revopoint INSPIRE
SEAL LIFE
cr scan ferret
前者都多人開箱
後面果2款幾乎冇咩人講
作者: sironeone 時間: 2024-2-8 18:30
之前睇過D比試, iphone 直接 scan 完睇落好似幾好, 但一旦關掉 texture 另一回事了.
請問大大有沒有好的軟件可以推介, 我有 iphone 想試試.
作者: Super169 時間: 2024-2-20 18:54
睇下你想 scan D 乜, 唔建議買 2~3000 價位既成品 3d scanner, 基本上D細節係無哂既.
如果你要 scan 既野唔大, 可以睇下呢條片,
https://www.youtube.com/watch?v=dwRMK9LzBBc
睇你要乜野組合, 二千蚊左右, 效果比我部 pop 3 好好多 (完全無得比, 勁太多了), 應該比 MINI 或者 MIRACO 都要好好多倍. 家陣準備砌番部.
但係就唔可以 scan 大件野, 比如想 scan 自己個樣就唔得了.
作者: hambaba 時間: 2024-2-21 01:05
本帖最後由 hambaba 於 2024-2-21 01:16 編輯
睇下你想 scan D 乜, 唔建議買 2~3000 價位既成品 3d scanner, 基本上D細節係無哂既.
如果你要 scan 既野 ...
Super169 發表於 2024-2-20 18:54
早2日仲心思思等POP3 AMAZON減價去買
我偏向中~小型多
mini係吸引 但pop3平d
作者: Super169 時間: 2024-2-21 17:25
我買左 pop 3, 感覺細件 scan 出黎效果一般. 可能因為睇完 openscn 條片, 感覺更加差了.
如果只係想要基本輪廓係OK 既, 呎吋都好準. scan 大件既野應該會好D.
我買果陣問佢地借左部 revo point 既 mini 試過, 效果係比 pop 3 好少少, 但肯定比 openscan 隻 mini 差好遠.
如果真係想買 revo point 既, 不如睇下 mini 2, 剛剛出, 家陣官網好似仲有 discount, 為番只係比 pop 3 貴幾舊水.
我都忍唔住手訂左 OpenScan 既 mini, 遲下可以直接比較 pop 3 係咪真係同佢差咁遠.
聽聞佢又整緊部 mini 2, 唔知有幾多野可以用番了.
作者: hambaba 時間: 2024-2-21 18:35
差好遠 而家pop3小小減 基本版 最平4k頭 計埋運費比盡4.2k左右
作者: Super169 時間: 2024-2-21 19:46
回覆 6# hambaba
oh, 原來優惠完左, 前兩日睇仲有優惠既, 為番 5K半左右, 仲平過 pop 3 既 advanced edition.
如果 amazon 要 4.2K, 不如直接香港代理買都係 4,6XX, 仲有10% 回贈, 有乜事香港攪掂.
作者: vrsiuchun 時間: 2024-3-4 14:44
求解答
IPHONE可以用咩軟件SCAN?
作者: hambaba 時間: 2024-3-5 18:54
我試用過Polycam 但同專業冇得比
佢有貼圖仲可以望下 一甩左貼圖就唔得
作者: bibilubi 時間: 2024-3-13 15:59
上年買咗部Revopoint mini
轉頭出新一代
用落叫okay, 個人主要scan模型
不過之後都係要人手執模
作者: Super169 時間: 2024-3-15 17:44
ching 買 mini, 應該係為左 scan 細件模型吧.
唔知你有無睇過 OpenScan 既 scanner?
我都買左 POP3, 但最近睇左 Teching Tech 條介紹片, 都忍唔住執左 set 砌左部 mini.
用佢跟黎噴哂灰既模型, 效果真係超掂.
個模型只係比個一蚊大D, load 入 Blender 果度無修改過, D細節出得幾好.
自己有 Pi 的話, 千零蚊真係勁抵玩.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2414796&k=0c6ca0fe4b9163ffbdf1e52f8b788abe&t=1782189246&sid=4sHDK4dYya

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2414797&k=f3879d17333a8c6227b7c1d1d493d18f&t=1782189246&sid=4sHDK4dYya

作者: Offer 時間: 2024-3-18 15:32
ching 買 mini, 應該係為左 scan 細件模型吧.
唔知你有無睇過 OpenScan 既 scanner?
我都買左 POP3, 但最 ...
Super169 發表於 2024-3-15 17:44
師兄,可以另開一個贴和大家分享一下openscan mini嗎?
作者: Super169 時間: 2024-3-18 21:13
回覆 12# Offer
大大開聲, 小弟點敢 say no. 等我整理一下, 試下簡單介紹下吧.
不過, 家陣有個唔多好既消息, 自從 Teaching Tech 介紹完後, 突然有大量人幫襯, 佢地個 cloud server 頂唔順.
希望佢地可以 upgrade 下個 server 啦.
作者: dereklee424 時間: 2024-4-10 12:20
見過我同事用Ipad pro掃完都仲要執
但對比低階scanner慳翻D錢都幾好


