Board logo

標題: 靜音抽氣扇 [打印本頁]

作者: Yucie    時間: 2022-10-9 17:06     標題: 靜音抽氣扇

想問一下大家用咩野抽氣扇做長時間抽氣
由於長時間打印長開, 唔想用勁嘈既風扇

唔知有無D 唔係好嘈又唔係好貴, 可以長時間長開既抽氣扇
由箱拉管抽出屋外
作者: hon829    時間: 2022-10-9 21:46

簡單用大寸數, 俾低壓行低速自然較靜吧
作者: Yucie    時間: 2022-10-9 23:20

簡單用大寸數, 俾低壓行低速自然較靜吧
hon829 發表於 2022-10-9 21:46


有無好提議? 本來想買PC 鍋輪風扇. 不過好嘈放棄
唔知有無師兄做過靜音抽氣扇, 想參考一下
作者: 亞基拉    時間: 2022-10-10 00:46

我用 7530鍋輪扇,印嘅時候只係開10%,印完先開100%等佢抽一陣先攞件
作者: Yucie    時間: 2022-10-10 13:27

我用 7530鍋輪扇,印嘅時候只係開10%,印完先開100%等佢抽一陣先攞件
亞基拉 發表於 2022-10-10 00:46


CHING 可唔可以影張相上來睇睇點駁做參考
THX
作者: 亞基拉    時間: 2022-10-10 16:02

我用klipper, 都係就咁駁風扇落controller 嘅fan port, 做返config。吾知你咩controller同firmware可能原全吾同
作者: 亞基拉    時間: 2022-10-10 16:06

簡單用大寸數, 俾低壓行低速自然較靜吧
hon829 發表於 2022-10-9 21:46


正路係行Pwm ,吾係用低過spec嘅電壓黎調速
作者: Yucie    時間: 2022-10-10 16:35

本帖最後由 Yucie 於 2022-10-10 16:41 編輯
我用klipper, 都係就咁駁風扇落controller 嘅fan port, 做返config。吾知你咩controller同firmware可能原全 ...
亞基拉 發表於 2022-10-10 16:02


用緊ANYCUBIC i3 Mega S 自己做左個箱係入面打印.

作者: 亞基拉    時間: 2022-10-10 17:51

最簡單都係用部機嘅12v駁pwm control駁風扇做手動調速,要自動就要睇controller仲有冇fan port spare同你識唔識改firmware
作者: Yucie    時間: 2022-10-10 18:46

最簡單都係用部機嘅12v駁pwm control駁風扇做手動調速,要自動就要睇controller仲有冇fan port spare同你識 ...
亞基拉 發表於 2022-10-10 17:51


唔識....... 唔知仲有無比較簡單方法可以做到靜音抽氣.......
作者: super_fatman    時間: 2022-10-10 22:32

用 USB 12cm 散熱扇?
作者: hon829    時間: 2022-10-11 10:32

本帖最後由 hon829 於 2022-10-11 10:34 編輯
有無好提議? 本來想買PC 鍋輪風扇. 不過好嘈放棄
唔知有無師兄做過靜音抽氣扇, 想參考一下 ...
Yucie 發表於 2022-10-9 23:20



是乎現風扇用電壓, 可加塊調速板試試先:
https://s.taobao.com/search?q=%E ... &sort=sale-desc


一般相對較靜是用Sunon的磁浮風扇, 但較貴
http://www.sunon-fan.com/category/SUNON-VAPO/
作者: Yucie    時間: 2022-10-11 12:40

本帖最後由 Yucie 於 2022-10-11 12:42 編輯
是乎現風扇用電壓, 可加塊調速板試試先:



一般相對較靜是用Sunon的磁浮風扇, 但較貴
...
hon829 發表於 2022-10-11 10:32


Sunon的磁浮風扇, 上去TB 睇過
平均2X 幾蚊人仔, 唔知係唔係正貨, 唔敢買

https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=652729871583
係唔係用呢種抽氣扇比較化算
因為長開, 唔知呢種頂唔頂住
作者: xo_ox    時間: 2022-10-11 18:00

靜音扇, 風量又會小了,所以要買大一點的
作者: Offer    時間: 2022-10-14 13:04

想問一下大家用咩野抽氣扇做長時間抽氣
由於長時間打印長開, 唔想用勁嘈既風扇

唔知有無D 唔係好嘈又唔係 ...
Yucie 發表於 2022-10-9 17:06



    我的機改成全密封所以不用抽氣扇





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2