作者: Yucie 時間: 2022-10-9 17:06 標題: 靜音抽氣扇
想問一下大家用咩野抽氣扇做長時間抽氣
由於長時間打印長開, 唔想用勁嘈既風扇
唔知有無D 唔係好嘈又唔係好貴, 可以長時間長開既抽氣扇
由箱拉管抽出屋外
作者: hon829 時間: 2022-10-9 21:46
簡單用大寸數, 俾低壓行低速自然較靜吧
作者: Yucie 時間: 2022-10-9 23:20
有無好提議? 本來想買PC 鍋輪風扇. 不過好嘈放棄
唔知有無師兄做過靜音抽氣扇, 想參考一下
作者: 亞基拉 時間: 2022-10-10 00:46
我用 7530鍋輪扇,印嘅時候只係開10%,印完先開100%等佢抽一陣先攞件
作者: Yucie 時間: 2022-10-10 13:27
CHING 可唔可以影張相上來睇睇點駁做參考
THX
作者: 亞基拉 時間: 2022-10-10 16:02
我用klipper, 都係就咁駁風扇落controller 嘅fan port, 做返config。吾知你咩controller同firmware可能原全吾同
作者: 亞基拉 時間: 2022-10-10 16:06
正路係行Pwm ,吾係用低過spec嘅電壓黎調速
作者: Yucie 時間: 2022-10-10 16:35
本帖最後由 Yucie 於 2022-10-10 16:41 編輯
我用klipper, 都係就咁駁風扇落controller 嘅fan port, 做返config。吾知你咩controller同firmware可能原全 ...
亞基拉 發表於 2022-10-10 16:02
用緊ANYCUBIC i3 Mega S 自己做左個箱係入面打印.

作者: 亞基拉 時間: 2022-10-10 17:51
最簡單都係用部機嘅12v駁pwm control駁風扇做手動調速,要自動就要睇controller仲有冇fan port spare同你識唔識改firmware
作者: Yucie 時間: 2022-10-10 18:46
唔識....... 唔知仲有無比較簡單方法可以做到靜音抽氣.......
作者: super_fatman 時間: 2022-10-10 22:32
用 USB 12cm 散熱扇?
作者: hon829 時間: 2022-10-11 10:32
本帖最後由 hon829 於 2022-10-11 10:34 編輯
是乎現風扇用電壓, 可加塊調速板試試先:
https://s.taobao.com/search?q=%E ... &sort=sale-desc
一般相對較靜是用Sunon的磁浮風扇, 但較貴
http://www.sunon-fan.com/category/SUNON-VAPO/
作者: Yucie 時間: 2022-10-11 12:40
本帖最後由 Yucie 於 2022-10-11 12:42 編輯
Sunon的磁浮風扇, 上去TB 睇過
平均2X 幾蚊人仔, 唔知係唔係正貨, 唔敢買
https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=652729871583
係唔係用呢種抽氣扇比較化算
因為長開, 唔知呢種頂唔頂住
作者: xo_ox 時間: 2022-10-11 18:00
靜音扇, 風量又會小了,所以要買大一點的
作者: Offer 時間: 2022-10-14 13:04
我的機改成全密封所以不用抽氣扇

