Board logo

標題: 可搬運打印機新概念:將成個Hbot架構反轉再倒轉印 [打印本頁]

作者: bam1a    時間: 2021-8-2 22:43     標題: 可搬運打印機新概念:將成個Hbot架構反轉再倒轉印

本帖最後由 bam1a 於 2021-8-3 00:49 編輯

[youtube]ZAPaOevoeX0[/youtube]
總結
1. 設計目標類似foldarap可以輕鬆搬運嘅緊湊設計,但爲咗避免前者導致嘅高對齊難度問題所以放棄摺疊而面向簡單暴力嘅快速裝拆
2. 將XY軸由上面放喺底部降低重心(而且底部要好穩定爲前提),咁樣可以喺細架構下最大化個理想打印速度
3.  因爲XY軸喺底,所以要倒轉印
4. 爲咗最大化個size,所以改用反Hbot結構(而邏輯上類似coreXY),而且佢以X字型對角運行,咁樣數學上可以增加可打印空間比率,達到最大化打印面積嘅效果
5. 爲咗可以望頂部,所以自己用用來解擋風玻璃上面嘅雪嘅車用加熱銅線同硼矽玻璃去自製熱床
6. 因爲倒轉印嘅關係,擠料方向唔係上至下而係下而上,而且作者想控制成個隔熱片嘅高度,因此自己設計咗90度角擠料嘅熱頭,公佈成果嗰陣實際效果唔錯,甚至聲稱流量多過e3dv6
作者: mooninman    時間: 2021-8-3 16:58

有趣
作者: dtom    時間: 2021-8-4 14:38

轉45度印大啲真係幾好既諗法
作者: jacklcg63    時間: 2021-8-4 18:22

回覆 3# dtom

真係可以印大D?
孫悟空永遠跳唔出佛祖掌心....
作者: palpatrick    時間: 2021-8-4 18:59

本帖最後由 palpatrick 於 2021-8-4 19:02 編輯

幾慳位喎! 換嘴都方便D.
作者: dtom    時間: 2021-8-5 09:18

回覆  dtom

真係可以印大D?
孫悟空永遠跳唔出佛祖掌心....
jacklcg63 發表於 2021-8-4 18:22



    以 XY 軸長黎計,係比 hbot / 龍門架印得大啲喎
作者: jacklcg63    時間: 2021-8-5 18:36

回覆 6# dtom

雖然片係講轉45度印大D,但你睇佢成品機,仍然同build plate成正十字,何來轉45度?
yt_test.jpg
假設build plate 200X200mm,將原本可完全行晒200X200mm既XY軸轉45度,
就變成印唔晒個build plate,堅持轉45度就要加大XY軸行程,既然build plate大細不變,點解要加大XY行程?
yt_test_b.jpg

圖片附件: yt_test.jpg (2021-8-5 18:21, 93.36 KB) / 下載次數 171
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2276297&k=824ed27ad269521bcfc4bdef693eb046&t=1782375693&sid=8yI1ykdju



圖片附件: yt_test_b.jpg (2021-8-5 18:35, 67.98 KB) / 下載次數 176
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2276308&k=97c583e26a3b1c16e1d1ff7551800dfa&t=1782375693&sid=8yI1ykdju


作者: super_fatman    時間: 2021-8-5 19:54

回覆  dtom

雖然片係講轉45度印大D,但你睇佢成品機,仍然同build plate成正十字,何來轉45度?

假設build p ...
jacklcg63 發表於 2021-8-5 18:36


條片應該係講機身大小不變之下, 轉 45 度行對角線可以有長啲 XY 軸, 而不是相對於 build plate.
作者: bam1a    時間: 2021-8-5 20:05

本帖最後由 bam1a 於 2021-8-5 22:31 編輯
回覆  dtom

雖然片係講轉45度印大D,但你睇佢成品機,仍然同build plate成正十字,何來轉45度?

假設build p ...
jacklcg63 發表於 5/8/2021 20:36


留意5:00
佢目標係底部機件面積守恆下增加打印面積,而唔係build bed面積守恆,佢hold死200mm係佢之後一廂情願立嘅
一般corexy甚至乎UM個種XY頭架構雖然打印空間使用率比偏高,但因爲個杆同個滑車限制,所以實際行動面積必然細過200x200mm嘅理論面積
假如齋逆Hbot架構,個杆可能少咗啲,但滑車依然限制住唔可以超過200x200嘅行動面積
假如逆Hbot架構同時XY軸嘅杆喺200mm正方形框架下呈現X字型,就可以將XY杆拉長2^(1/2)(約1.41倍),意味住理論行動面積加大,咁扣除個杆同滑車size,咁就算唔係超過200x200都夠大過以上兩者嘅實際行動面積。

至於點解個build bed都唔扭45度,除咗唔需要理印唔到嘅部位外,亦因爲佢追求base同bed差唔多大細以pack野時有最大嘅空間效益
作者: jacklcg63    時間: 2021-8-6 00:30

原來如此,抱歉,我無認真睇條片
作者: netmen    時間: 2021-8-9 23:50

其實拒呢個45度的方法 , 正常咁做一台機都可以做到細機印大件 , 但就唔摺得 , 但以經係一個正確方向 , 但反轉印細心一想 , 除非出廠時就調到部機好狠準 , 每次印都百分百印咩都唔甩件 ( 有可能嗎 ? ) , 正常的機出事 , 最多浪費材料印一大絲在打印台上面 , 但如果反轉 , 料有事掉落 , 下面就係不停移動的打印頭同XY軸 , 掉落的絲不停咁攪...... 無法想像啊 , 唔通下下要睇住拒印 ?
作者: super_fatman    時間: 2021-8-10 00:29

本帖最後由 super_fatman 於 2021-8-10 01:27 編輯
其實拒呢個45度的方法 , 正常咁做一台機都可以做到細機印大件 , 但就唔摺得 , 但以經係一個正確方向 , 但反 ...
netmen 發表於 2021-8-9 23:50


如果無得摺, 應該話無得拆, Base + Bed 兩個 45 度其實慳唔到好多位.

唔想自己睇住印, 可以用 spaghetti detection 之類去睇, 只係而家個 AI 應該未識睇反轉印.
作者: bam1a    時間: 2021-8-10 09:34

本帖最後由 bam1a 於 2021-8-10 11:36 編輯
如果無得摺, 應該話無得拆, Base + Bed 兩個 45 度其實慳唔到好多位.

唔想自己睇住印, 可以用 spaghetti ...
super_fatman 發表於 10/8/2021 02:29



鏡頭倒轉睇咪得
作者: bam1a    時間: 2023-9-19 05:31

本帖最後由 bam1a 於 2023-9-19 07:44 編輯

[youtube]mXZpeXR5BUc[/youtube]
近排發現終於有有心人將部幾乎無可能自行製作嘅工藝品 positron reprap化
唔需要夾硬搵部大型CNC整(原版成部5軸工業CNC咁咩都要用CNC割出來)
將傳動性能更好但太難購入嘅synchromesh變返做3mm闊窄條GT2皮帶(但依然用逆h-bot式傳動)
將極度overengineered嘅滑車變得相對容易製作(但90度角熱頭依然要搵馬雲網訂製,而且大蝸牛風扇做曬散熱吹件我覺得唔係好有效)
將更加overengineered嘅極力子配皮帶Z軸做返純絲桿傳動,但點解唔好似delta咁索性用GT2加細齒輪配0.9度stepper,我就唔知啦,怕唔夠扭力掛,或者一個餅乾摩打配絲桿可以薄到收埋入個殼掛
唯獨透明玻璃熱床依舊要訂製,而且仲係用magsafe唔係正經些小嘅jst插)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2