作者: wsoft2002 時間: 2020-6-19 19:36 標題: 閃豬終於壽終正寢,求推介
用左七年的閃豬終於壞了,求師兄推介
要求:
可印 300*300
有熱床
有自動調平
結構上無問题,唔使改
可印 petg tpu abs pla
cp值高
謝謝!
via HKEPC Reader for Android
作者: -13- 時間: 2020-6-20 06:15
好奇一問
點樣壽終正寢法?
作者: wsoft2002 時間: 2020-6-20 08:35
回復 2 #-13-
印頭測温出現問題,讀數時高時低(相差幾十度),換過感應器依然一樣。
via HKEPC Reader for Android
作者: -13- 時間: 2020-6-20 09:09
咁睇黎換板可以解決0.0
畢竟用左七年
電子零件都會老化
作者: xo_ox 時間: 2020-6-20 14:26
部機點樣的,有冇相?
作者: palpatrick 時間: 2020-6-20 16:36
換機何需多考慮,CoreXY 是首選!
動手能力強又有時間就淘套件,唔想煩就用CR 機快靚正!
作者: hklb 時間: 2020-6-20 19:54
300x300 都係唔好用corexy 好, 咁大要夠平穩有D麻煩
作者: t9097 時間: 2020-6-20 21:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wsoft2002 時間: 2020-6-20 21:42
請問各位師兄,下面e部如何?
ANYCUBIC chiron3d
大部份規格都啱我心水,只是遠程送料,唔知印唔印到tpu? 同埋唔知部機好唔好
via HKEPC Reader for Android
作者: palpatrick 時間: 2020-6-20 21:51
想聽下師兄對CoreXY 嘅見解。
願聞其詳!
作者: t9097 時間: 2020-6-20 21:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wsoft2002 時間: 2020-6-24 07:46
回復 11 #t9097
請問有無師兄用TronXY X5SA, 我見到 youtube 上的評價都幾兩極吓,我砌機尚可,要是多古怪問題,我驚我搞唔掂呀
via HKEPC Reader for Android
作者: t9097 時間: 2020-6-24 09:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wsoft2002 時間: 2020-6-24 17:19
本帖最後由 wsoft2002 於 2020-6-24 20:09 編輯
回復 13 #t9097
https://youtu.be/KiJg7f9ib4M
https://youtu.be/v2GLTI1iaXw
https://youtu.be/xCRs3es_g2w
https://youtu.be/SuroaTium98
https://youtu.be/KiJg7f9ib4M
https://youtu.be/hUM7KxIGQxQ
via HKEPC Reader for Android
作者: t9097 時間: 2020-6-24 21:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wsoft2002 時間: 2020-6-25 23:45
本帖最後由 wsoft2002 於 2020-6-26 00:00 編輯
我e家睇緊幾部 corexy, 心大心細中
Tornxy x5sa 2e (約2k6人仔)
330*330,行滑輪,用A4988
特點係跟二進一出頭,但未找到 user review, 只找到官方印雪糕筒視頻。
Tornxy x5sa pro (約2k4人仔)
330*330,行導軌,用tmc2208
可能我見識少,覺得佢個所謂導軌流流地,好似係鋁條加金屬滑輪、會唔會唔耐用。
另外有間叫騰永好3D的corexy機 (約2k)
雙Z綫軌版, 300*300,唔知邊隻驅動
師兄可否幫吓眼睇吓騰永好果部,有冇明顯的問題、另外對tornxy果兩部有無comment?
謝謝!
via HKEPC Reader for Android
作者: jacklcg63 時間: 2020-6-26 08:10
回覆 16# wsoft2002
Tronxy X5SA Pro參考呢條片,佢砌晒部機比你睇....佢果條套電線既圓管,外國人都覺得好難套電線, 另外,佢個調平感應器係感應金屬,如果想用晶格玻璃,個調平感應,應該會出問題,有無方法改到用得到,等有經驗既師兄答
https://www.youtube.com/watch?v=UN-2KeuzAKs
騰永好果部同蕭易三維應該係一模一樣,睇下以下呢個post
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D3
樓主就係買300X300,而我就買200X200,我覺得最大問題就係,成個架要另外配D鋁型材既連接件黎補強,先會穩陣,個post裡面我有提過, 驅動基本只係A4988,可以另加錢叫佢換做2208,但個賣家無調低2208個電壓反而調高電壓到1.5V,我砌好晒,開機試歸0就火牛爆電容,300X300應該係比兩隻牛,一隻比熱床,最後要提醒,就係調好晒部機都要幾多心血......不過國產corexy都無咩選擇
作者: t9097 時間: 2020-6-26 16:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wsoft2002 時間: 2020-7-10 21:35
本帖最後由 wsoft2002 於 2020-7-10 21:37 編輯
多謝各位師兄,昨天買了蕭易,叫佢用順豐,點知佢今日話順豐唔收貨,依家改用私集,變左要遲幾天先收到。
via HKEPC Reader for Android

