Board logo

標題: 閃豬終於壽終正寢,求推介 [打印本頁]

作者: wsoft2002    時間: 2020-6-19 19:36     標題: 閃豬終於壽終正寢,求推介

用左七年的閃豬終於壞了,求師兄推介

要求:
可印 300*300
有熱床
有自動調平
結構上無問题,唔使改
可印 petg tpu abs pla
cp值高

謝謝!

via HKEPC Reader for Android
作者: -13-    時間: 2020-6-20 06:15

好奇一問
點樣壽終正寢法?
作者: wsoft2002    時間: 2020-6-20 08:35

回復 2 #-13-

印頭測温出現問題,讀數時高時低(相差幾十度),換過感應器依然一樣。

via HKEPC Reader for Android
作者: -13-    時間: 2020-6-20 09:09

回復 -13-

印頭測温出現問題,讀數時高時低(相差幾十度),換過感應器依然一樣。

via HKEPC Reader for An ...
wsoft2002 發表於 2020-6-20 08:35



咁睇黎換板可以解決0.0
畢竟用左七年
電子零件都會老化
作者: xo_ox    時間: 2020-6-20 14:26

部機點樣的,有冇相?
作者: palpatrick    時間: 2020-6-20 16:36

換機何需多考慮,CoreXY 是首選!

動手能力強又有時間就淘套件,唔想煩就用CR 機快靚正!
作者: hklb    時間: 2020-6-20 19:54

換機何需多考慮,CoreXY 是首選!

動手能力強又有時間就淘套件,唔想煩就用CR 機快靚正! ...
palpatrick 發表於 2020-6-20 16:36



    300x300 都係唔好用corexy 好, 咁大要夠平穩有D麻煩
作者: t9097    時間: 2020-6-20 21:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wsoft2002    時間: 2020-6-20 21:42

請問各位師兄,下面e部如何?

ANYCUBIC chiron3d

大部份規格都啱我心水,只是遠程送料,唔知印唔印到tpu? 同埋唔知部機好唔好



via HKEPC Reader for Android
作者: palpatrick    時間: 2020-6-20 21:51

300x300 都係唔好用corexy 好, 咁大要夠平穩有D麻煩
hklb 發表於 2020-6-20 19:54

想聽下師兄對CoreXY 嘅見解。

願聞其詳!
作者: t9097    時間: 2020-6-20 21:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wsoft2002    時間: 2020-6-24 07:46

回復 11 #t9097

請問有無師兄用TronXY X5SA, 我見到 youtube 上的評價都幾兩極吓,我砌機尚可,要是多古怪問題,我驚我搞唔掂呀  

via HKEPC Reader for Android
作者: t9097    時間: 2020-6-24 09:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wsoft2002    時間: 2020-6-24 17:19

本帖最後由 wsoft2002 於 2020-6-24 20:09 編輯

回復 13 #t9097

https://youtu.be/KiJg7f9ib4M
https://youtu.be/v2GLTI1iaXw
https://youtu.be/xCRs3es_g2w
https://youtu.be/SuroaTium98   
https://youtu.be/KiJg7f9ib4M
https://youtu.be/hUM7KxIGQxQ

via HKEPC Reader for Android
作者: t9097    時間: 2020-6-24 21:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wsoft2002    時間: 2020-6-25 23:45

本帖最後由 wsoft2002 於 2020-6-26 00:00 編輯

我e家睇緊幾部 corexy, 心大心細中

Tornxy x5sa 2e (約2k6人仔)
330*330,行滑輪,用A4988
特點係跟二進一出頭,但未找到 user review, 只找到官方印雪糕筒視頻。

Tornxy x5sa pro (約2k4人仔)
330*330,行導軌,用tmc2208
可能我見識少,覺得佢個所謂導軌流流地,好似係鋁條加金屬滑輪、會唔會唔耐用。

另外有間叫騰永好3D的corexy機 (約2k)
雙Z綫軌版, 300*300,唔知邊隻驅動

師兄可否幫吓眼睇吓騰永好果部,有冇明顯的問題、另外對tornxy果兩部有無comment?

謝謝!



via HKEPC Reader for Android
作者: jacklcg63    時間: 2020-6-26 08:10

回覆 16# wsoft2002

Tronxy X5SA Pro參考呢條片,佢砌晒部機比你睇....佢果條套電線既圓管,外國人都覺得好難套電線,  另外,佢個調平感應器係感應金屬,如果想用晶格玻璃,個調平感應,應該會出問題,有無方法改到用得到,等有經驗既師兄答
https://www.youtube.com/watch?v=UN-2KeuzAKs

騰永好果部同蕭易三維應該係一模一樣,睇下以下呢個post
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D3   
樓主就係買300X300,而我就買200X200,我覺得最大問題就係,成個架要另外配D鋁型材既連接件黎補強,先會穩陣,個post裡面我有提過,  驅動基本只係A4988,可以另加錢叫佢換做2208,但個賣家無調低2208個電壓反而調高電壓到1.5V,我砌好晒,開機試歸0就火牛爆電容,300X300應該係比兩隻牛,一隻比熱床,最後要提醒,就係調好晒部機都要幾多心血......不過國產corexy都無咩選擇
作者: t9097    時間: 2020-6-26 16:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wsoft2002    時間: 2020-7-10 21:35

本帖最後由 wsoft2002 於 2020-7-10 21:37 編輯

多謝各位師兄,昨天買了蕭易,叫佢用順豐,點知佢今日話順豐唔收貨,依家改用私集,變左要遲幾天先收到。



via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2