Board logo

標題: 新人, 訂了雙色PLA [打印本頁]

作者: 7CoOl6    時間: 2018-12-17 09:55     標題: 新人, 訂了雙色PLA

訂購了CR 5S 雙色機,
請問各位師兄, 有咩要注意, 因為第一次用,
謝謝
作者: alancck    時間: 2018-12-17 10:21

要注意嘅係...收到嘅時候開嗰包膠囉等我地分享下你嘅喜悅嘛
作者: 7CoOl6    時間: 2018-12-17 11:22

要注意嘅係...收到嘅時候開嗰包膠囉等我地分享下你嘅喜悅嘛
alancck 發表於 2018-12-17 10:21



    THX C hing, 我會的, 我而家設計緊自用既野, 包括Iphone X  同 XS Max 既手機壳, 仲有個iPhone Stand,
唔知道打唔打到我想要既精度
作者: ghost2377    時間: 2018-12-17 16:32

有精度、無力度
尤其支架
作者: mooninman    時間: 2018-12-17 16:41

THX C hing, 我會的, 我而家設計緊自用既野, 包括Iphone X  同 XS Max 既手機壳, 仲有個iPhone Stan ...
7CoOl6 發表於 2018-12-17 11:22



    Stand冇問題
FDM做手機壳唔好諗
作者: ghost2377    時間: 2018-12-17 18:39

回覆 5# mooninman

手機殼如果唔怕刮花/唔介意鬆應該得嘅
作者: 7CoOl6    時間: 2018-12-17 20:29

回覆 4# ghost2377


    明白, 要衰多D先有經驗...謝謝
作者: 7CoOl6    時間: 2018-12-17 20:30

回覆 6# ghost2377


    謝謝, 意見, 我會預鬆0.2 ~0.3 per side





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2