作者: alancck 時間: 2018-9-27 22:36 標題: 流動3D打印機(筆)更新咗多一支低溫筆
本帖最後由 alancck 於 2018-9-30 08:37 編輯
事源係我買咗部idbox 3d打印機俾我姪仔,
諗住同佢一齊砌,彌補下兒時遺憾
點之佢又忙功課,我又忙工作...
所以講下講下講咗成年,分分鐘擺到佢同佢嗰孫砌
見佢開始對3d打印冇乜興趣,我又見有人係網到用3d打印筆嚟畫3d公仔,
所以我又上淘佬買咗2種3d打印筆,一支係印PCL嘅筆,另一支係可以印PLA同埋ABS打印機,咁就順便發嗰開箱文嚟俾大家笑下咁
PCL打印筆
包裝盒連送嘅3包pcl耗材
開咗盒之後大合照
未開機之前常溫...
插咗電,開咗機,調校到最高溫(95°),
筆頭嘅溫度都有成5X幾度,
我試過用手指試,都唔算熱,可能手皮厚,
但係如果筆頭掂手背,都幾熱下,
如果小朋友冇人睇住都會有危險...
支筆開緊嗰陣用電都幾勁...
出料都幾順,而且pcl軟嗰陣都算幾黏,
可能溫度啱啱好,冇乜拉絲...
佢重有嗰座,幾方便...不過條線得一米,
用尿袋都可以,插usb火牛就唔係咁就手...
=================
又上網見有好多介紹哩支3d 低溫打印筆,
而且根據佢嘅資料,啲材料係好環保,
只要45日就可以自然降解...
最緊要係香港有行貨,不過價錢唔平,
差唔多係淘佬嘅3倍,而且啲耗材都唔平,4x蚊一包得24支15cm長嘅
咁又嚟一張開箱大合照啦
哩隻套裝有跟3隻震子,除咗跟佢咁整啲昆蟲外,
有咩其他用途,成年人可以自己高度發揮哦
差滿電之後開著佢,用機測就係3支裡面最低嘅,
用手背感覺,都唔算好熱...
至於出料整成品,就要等我姪仔佢自己攪啦,我其實最注意係安全啫...
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2083946&k=3c505b14c0351f92b90f4eb590426d86&t=1782679687&sid=1hjFW7hSLYU

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2083947&k=164bfb3448aca1b23ba7d779019c195a&t=1782679687&sid=1hjFW7hSLYU

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2083948&k=8b74f6f66b7bb0a0064c099b2d632c33&t=1782679687&sid=1hjFW7hSLYU

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2083949&k=4ab7ddebbc7c022a036e8721bed6eba6&t=1782679687&sid=1hjFW7hSLYU

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2083950&k=18bd420d8b3fdc29d223beec3be7845c&t=1782679687&sid=1hjFW7hSLYU

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2083951&k=1d1d7bd42ad1d0aa12e27a14b31b17fa&t=1782679687&sid=1hjFW7hSLYU

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2083952&k=b5a54eba09588027db0706e1cc5b6339&t=1782679687&sid=1hjFW7hSLYU

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2084429&k=705f376672f1795a02c7c1d321f74c43&t=1782679687&sid=1hjFW7hSLYU

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2084430&k=9ef44a697daa98b04a3de44134098826&t=1782679687&sid=1hjFW7hSLYU

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2084431&k=728819a1bd1029cdad0590fde590e9ef&t=1782679687&sid=1hjFW7hSLYU

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2084432&k=86d889036f8733903bda6de1f84913ad&t=1782679687&sid=1hjFW7hSLYU

作者: alancck 時間: 2018-9-27 22:37
本帖最後由 alancck 於 2018-9-27 22:53 編輯
pla / abs 打印筆
哩支係可以用pla / abs 嘅打印筆,佢嘅包裝
開盒大合照... 都係送3包pla
火牛輸出12V2A...
插電會著燈,有LCD顯示...
預熱完筆頭有成百幾度...用嗰陣真要小心小心
出嚟嘅料拉絲都幾嚴重,可能溫度太高,不過睇說明書可以微調..
不過佢冇筆座,放底拎起要小心,
佢有嗰推扞,可以調節摩打速度,都幾方便...
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2083955&k=b7b9ecc8149b38da8f80832fc6251f43&t=1782679687&sid=1hjFW7hSLYU

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2083956&k=90ab98873bcaf78f6a3658800adf512d&t=1782679687&sid=1hjFW7hSLYU

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2083957&k=1ca163566a40d9da165854a9758622a0&t=1782679687&sid=1hjFW7hSLYU

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2083958&k=cdb844880bde12af99c601f95cc6bde2&t=1782679687&sid=1hjFW7hSLYU

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2083959&k=9d1250513192d0465f3f594685e8201f&t=1782679687&sid=1hjFW7hSLYU

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2083960&k=53ddede341e3048e034b5db4b85133bd&t=1782679687&sid=1hjFW7hSLYU

作者: petersoap 時間: 2018-9-27 23:50
唔好意思搭單問下,有無試過用此筆做焊接、修補3D 膠件?
即「磨擦焊接」
https://www.youtube.com/watch?v=Cj9TMmUldhc
作者: alancck 時間: 2018-9-28 07:23
你講嗰種係用迷你打磨機,用速度同磨擦力產生高溫嚟溶化接口附近嘅物料,而哩支係佢嗰陶瓷頭有發熱組件,佢會流出高溫嘅物料,反而應該係咁樣連接...
作者: alancck 時間: 2018-9-30 11:40
更新咗新㗎啦



