Board logo

標題: [製成品] 廁所地下去水加閘門(內有不雅照) [打印本頁]

作者: alancck    時間: 2018-9-14 11:51     標題: 廁所地下去水加閘門(內有不雅照)

話說上年新居入伙,廁所俾業主翻新後,重有啲甩漏,不過住得就算,
直到老虎有日人有三急之際,居然有超大小強由地下去水走到上去馬桶到竊肉偷香,攪到嗰晚雞犬不寧,
P_20180902_205654_1_p.jpg
之後啲起心肝,加返到閘,防止再有小強偷窺,但市面一般嘅閘都係固定同埋口梳,所以唯有自己Diy...
最後自己設計咗嗰密齒嘅,但係怕會好易塞垃圾,到時唔易清,所以整咗嗰活動嘅...
P_20180907_195836_1_p.jpg
P_20180907_195816_1_p.jpg
P_20180907_235737_1_p.jpg

最後老虎好滿意,又可以申請新玩具啦...

圖片附件: P_20180902_205654_1_p.jpg (2018-9-14 11:46, 29.79 KB) / 下載次數 225
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2081702&k=fa22070d1ffbec58f34562eab395e1e7&t=1782189580&sid=1eZhSi2rlYX



圖片附件: P_20180907_195836_1_p.jpg (2018-9-14 11:46, 20.21 KB) / 下載次數 207
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2081703&k=6033357caedb798482f2169317cec789&t=1782189580&sid=1eZhSi2rlYX



圖片附件: P_20180907_195816_1_p.jpg (2018-9-14 11:47, 21.47 KB) / 下載次數 192
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2081704&k=2874b5b90dc0dd471d2fc3342e2196c6&t=1782189580&sid=1eZhSi2rlYX



圖片附件: P_20180907_235737_1_p.jpg (2018-9-14 11:47, 18.56 KB) / 下載次數 244
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2081705&k=731034b7248352647ba5c9225035bea0&t=1782189580&sid=1eZhSi2rlYX


作者: Super169    時間: 2018-9-16 00:47

很好呢, 實用又方便.  最緊要老虎都滿意.
作者: bam1a    時間: 2018-9-16 17:51

PLA好似會降解
假如得閒嘅話應該整返個PETG做備用好似好D
作者: bam1a    時間: 2018-9-17 00:57

呀係喎
呢個窿都係阻止唔到小小強入屋再變小強
建議搵返隻一兩隻鹽蛇仔巡房
作者: 散熱豚    時間: 2018-9-17 04:22

呀係喎
呢個窿都係阻止唔到小小強入屋再變小強
建議搵返隻一兩隻鹽蛇仔巡房 ...
bam1a 發表於 2018-9-17 00:57


可能蜘蛛都OK...
作者: alancck    時間: 2018-9-17 08:06

PLA好似會降解
假如得閒嘅話應該整返個PETG做備用好似好D
bam1a 發表於 2018/9/16 17:51

我得幾卷pla,唯有用埋至算,同埋要pla自然降解,重需要太陽光幫助,廁所哩啲不見天日嘅環境,要佢分解都幾難...
作者: alancck    時間: 2018-9-17 08:24

呀係喎
呢個窿都係阻止唔到小小強入屋再變小強
建議搵返隻一兩隻鹽蛇仔巡房 ...

bam1a 發表於 2018/9/17 00:57



都有哦,可能上次有巨強出現,所以間唔中都見佢同佢啲同類嚟搵食,不過哩啲係老虎嘅天敵,所以....




唔知佢係嚴蛇定守宮...
P_20171021_194124_1_p.jpg

圖片附件: P_20171021_194124_1_p.jpg (2018-9-17 08:14, 31.57 KB) / 下載次數 179
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2082219&k=7dd0b9c3488ae87800a400a022eec9f9&t=1782189580&sid=1eZhSi2rlYX


作者: 3D_DIY    時間: 2018-9-17 12:21

落咗閘條鹽蛇入唔到去捉大強

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: 高級嘍囉    時間: 2018-9-17 13:17

鹽蛇係對抗小強最好嘅盟友。
作者: bam1a    時間: 2018-9-17 16:31

本帖最後由 bam1a 於 2018-9-17 18:39 編輯
我得幾卷pla,唯有用埋至算,同埋要pla自然降解,重需要太陽光幫助,廁所哩啲不見天日 ...
alancck 發表於 17/9/2018 10:06



其實呢,乜光都係太陽光...因爲太陽光=光+熱=室內燈光(差別只係光能熱能比例唔同),光能差別同週遭含氧量微生物嘅差距...話嗮PLA係生物降解
唔係嘅話D人實唔用LED/慳電膽做水種植物啦
作者: bam1a    時間: 2018-9-17 16:41

都有哦,可能上次有巨強出現,所以間唔中都見佢同佢啲同類嚟搵食,不過哩啲係老虎嘅天敵,所以....




...
alancck 發表於 17/9/2018 10:24


檐蛇咪守宮囉
作者: Super169    時間: 2018-9-17 23:13

有D離左題而且同3D打印無關, 不過都搭傘問下.

請問邊度可以搵到好用既 檐蛇?
我屋企D 小強, 經過我多年黎用左唔少既生化武器之後, 已經進化到百毒不侵.
家陣用 煙霧蛋 唔死 (以前一放蛋, 番黎遍地屍骸, 起碼半年後至會再見小小強, 家陣放完幾乎無死屍, 即晚就再見中小強), 藥餌又唔死, 噴殺蟲水都唔死 (老虎試過對住隻曱甴直噴, 竟然仲可以慢慢走, 無死).
最近更加瘋狂, 以前係熄左燈至出沒, 家陣日光日白都會走出黎.
夜晚熄左燈更多, 我地開番燈果佢, 佢地都唔再急急腳搵地方哩埋, 完全當我死既.

唔知係咪真係多年黎死剩既, 已經百毒不侵了.
我兩公婆都投哂降, 唔知有無好介紹.
作者: ghost2377    時間: 2018-9-18 00:31

咁我相信只能活捉了,或用更毒嘅藥(不過唔建議囉,生化武器始終有可能同歸於盡)
作者: ThomasYau    時間: 2018-9-18 00:52

回覆 12# Super169


    https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2229176 問吓Offer 大大仲得唔得?
作者: Super169    時間: 2018-9-18 01:39

回覆 14# ThomasYau


唔該 ching, 要電唔係好放心.   網上有人推介一點絕, 遲下買黎試下先.
作者: alancck    時間: 2018-9-18 07:52

有D離左題而且同3D打印無關, 不過都搭傘問下.

請問邊度可以搵到好用既 檐蛇?
我屋企D 小強, 經過我多年黎 ...
Super169 發表於 2018/9/17 23:13

隔離區有師兄收養咗好多,你可以pm下,睇下佢可唔可以派佢啲寵物嚟幫下你...
作者: 高級嘍囉    時間: 2018-9-18 09:10

鬼仔將PLA放在花園晒一年後嘅結果。
https://youtu.be/qqNfa_zExRU
作者: alancck    時間: 2018-9-18 09:19

鬼仔將PLA放在花園晒一年後嘅結果。
高級嘍囉 發表於 2018/9/18 09:10

真係有排都唔化喎
作者: bam1a    時間: 2018-9-18 13:58

有師兄收養咗好多,你可以pm下,睇下佢可唔可以派佢啲寵物嚟幫下你...
alancck 發表於 18/9/2018 09:52



https://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=23361091
鄉土都有講係邊,人地係買來養唔係用來巡房喎兄台
作者: alancck    時間: 2018-9-18 15:31

鄉土都有講係邊,人地係買來養唔係用來巡房喎兄台
bam1a 發表於 2018/9/18 13:58

應該唔係同一位師兄,我講嗰位師兄好似係住村屋,自己見到就捉嚟養...冇本生利
作者: bam1a    時間: 2018-9-18 17:49

本帖最後由 bam1a 於 2018-9-18 19:55 編輯
應該唔係同一位師兄,我講嗰位師兄好似係住村屋,自己見到就捉嚟養...冇本生利 ...
alancck 發表於 18/9/2018 17:31



用來養反而驚失去捕獵本能...
有朋友捉個野生然後打包畀你放入屋企反而好處仲多D





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2