作者: happychanbb 時間: 2018-7-22 06:31 標題: 求推介3D 打印服務
我想改裝機箱
自己就畫左唔同既零件圖出黎
但唔知香港有邊到有平價3D 打印既服務
Google 搵番黎果D都全部好似好pro 好貴咁
另外想問用咩材料好? 會用拉釘同機箱做固定
大學果到只係提供PLA既材料
唔知PLA岩唔岩放入機箱用呢?
作者: Offer 時間: 2018-7-22 15:46
FYI, I use PLA
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2346183
作者: vichui 時間: 2018-7-23 10:14
機箱是指甚麼機箱? 電腦機箱的話, 請用PETG/ABS, 我用過PLA做harddisk mount, 會有機會熱到軟化...
作者: happychanbb 時間: 2018-7-24 06:20
唔該曬ching 我打算改裝 display card 上螺絲位
比較食力所以我都怕軟化
如果用尼龍/ 玻璃纖維呢?
作者: bam1a 時間: 2018-7-24 08:19
本帖最後由 bam1a 於 2018-7-24 10:22 編輯
回覆 4# happychanbb
尼龍係硬而柔軟,低摩擦,而且成本高(因爲對熱同環境需求高)
D人淨係用PLA,ABS,PETG都係因爲佢對環境溫度要求較低,容易打印
而玻璃纖維係玻璃,呢D買張野+AB膠固化做防撞外殼最好不過,但print成個model係天方夜譚嘅事(因爲融化溫度)
仲有,3D打印服務唔會平,因爲佢哋要搵食,一個打印料料幾十蚊至機百蚊不等,然後計電費同失敗風險,仲有中途微調應付品質需求vs打印偏差,呢D都係貴嘅位
但搵到fd子,自然會平(你懂的,但唔好PM我呀唔該)
作者: jonahl 時間: 2018-7-24 09:45
如果需要小形量產的話(>50, <500),我用淘寶。
都有一兩間專做FDM的店做到能用的水平,但擠出量顯然過多,事後要打磿。
好處是快(50件5日起貨)
大過500件可以開始考慮叫人開模,不用3D 打印。
作者: ghost2377 時間: 2018-7-24 13:40
我諗樓主會係<5,>50太遙遠了


