作者: s84292 時間: 2018-5-8 20:12 標題: 求推薦3D打印機
本帖最後由 s84292 於 2018-5-8 20:16 編輯
黎緊想係學校電腦堂教3D 打印
但係個人真係冇乜買過相關3D打印機,有冇咩好推介?
要求:
1. 印的體積不需要大,多數比學生印小作品, 長闊8CM以內足夠
2. 希望打印速度快
3. 有WIFI更好
4. 雙噴頭 (獨立支撐物料)
5. 最好當然係耐用同有香港代理維修
另外想問依家係咪有水溶性的支撐物料? 浸水就溶?
作者: ustkl 時間: 2018-5-8 20:32
最重要的budget 呢?
via HKEPC IR Pro 3.3.1 - Android(2.3.0)
作者: palpatrick 時間: 2018-5-8 20:35
有包代理維修! 30K up! 部機有半張書枱咁大到!
戰鬥碗
作者: ustkl 時間: 2018-5-8 20:35
回覆 1# s84292
其實水溶性的支撐物料冇想像中咁理想。要浸好耐先溶。
via HKEPC IR Pro 3.3.1 - Android(2.3.0)
作者: fred2088 時間: 2018-5-8 21:07
本帖最後由 fred2088 於 2018-5-8 23:45 編輯
回復 1 #s84292
17 部 TinyBoy E10 @Ying Wa PS
http://www.yingwaps.edu.hk/Conte ... ivity&styleId=2

看來要 Tinyboy 出來
喇沙小學

親子砌機班 ... 啟新書院


作者: ustkl 時間: 2018-5-8 22:40
絕版小形雙頭機。
[youtube]awZ6YdiJWSE[/youtube]
https://youtu.be/awZ6YdiJWSE
作者: petersoap 時間: 2018-5-9 10:27
梗係買部P仔啦,有本地support,而且零件極便宜,可自己維修
https://www.thingiverse.com/thing:1252945
作者: s84292 時間: 2018-5-10 15:18
本帖最後由 s84292 於 2018-5-10 15:30 編輯
暫時冇乜錢,想控制係10K內(
暫時1部,想試行一下先再考慮買唔買多1-2部再比學生上多D堂,例如視藝都可以用
雖然話要快,但唔係真係快到要即時幾分鍾拎,因為其實我都係放學幫佢地印
如果預算真係唔夠,單頭都冇問題
因為都係比D 細路上堂,落堂印完送返比佢地自己留念
我地學生唔多,大約120人左右,真係比佢地印應該只係10-20個~
因為如果壞左冇公司維修到好麻煩,所以最好都有本地支援
P仔係咪都係好選擇?
其實係咪可以唔需要有支撐都可以印到大部份野?
因為我見P版部機印D野幾乎都唔洗支撐
10K 1部其實係咪太少,應該要再多D?
作者: ustkl 時間: 2018-5-10 17:05
回覆 8# s84292
除非是很細很簡單的東西, 而且用高層厚。否則好難於十幾分鐘印完一個。FDM 機因受物理跟制, 除在小部份玩具機等別慢外。速度都分野不大。如果有機說它比別的快數倍, 都係吹水居多。
洗唔洗支撐要看模型的設計。完全Overhang就要用支撐的, P仔也避不了。其實支撐又不是太可怕呢。
至於保養。雖然本地支援是重要, 但用家也要學習自行解決問題呢。
10K 夠買3台以上P仔
作者: alancck 時間: 2018-5-10 17:48
本帖最後由 alancck 於 2018-5-10 17:51 編輯
雙頭好似冇乜機可以簡,本地出過嘅好似得xyz ...同埋水溶性好易受潮,用檸檬酸溶嗰隻可能會啱啲...
作者: noa_izumi 時間: 2018-5-10 18:02
其實用3D PRINTER在課堂教學, 除了機型及器材選擇, 課程內容、課堂RUN DOWN及器材安排都十分影響教學效果
例如:設計的習作是什麼呢? 如果是一人或二人一機, 是否打算在課堂期間完成? 如是,打印期間學生有什麼可做?如果不是課堂期間, 可否錯開時間, A班星期一打印, B班星期二... 小息開始打, 放學收件?
其實用3D打印教學已玩了6年多了, 可以大家交流一下
作者: s84292 時間: 2018-5-10 18:24
本帖最後由 s84292 於 2018-5-10 18:29 編輯
唔會教好深,都係打算2堂左右,比佢地接觸下相關的設計軟件
因為教材方面今年開始書商有提供相關的3D簡單打印,例如名牌, 小人仔
印野都係落堂後,老師幫佢地印,都唔洗一定要即堂或者即日,應該都成1-2星期先會比佢地
~ 因為只有P5-6, 4班,堂亦會隔好開~ 我聽完咁講我諗應該都唔洗速度太快
因為膠都要錢, 所以佢地印野一定係印好細,設計個陣就限死佢地
當然基本維修我都可以自己做,不過始終如果日後我唔係度都希望有公司跟到咁解
作者: ustkl 時間: 2018-5-11 09:07
回覆 10# alancck
雙頭機有左好耐。N年前團購閃X已經有。之後大量makerbot clone 都有。不過呢類固定式兩印頭,閒致的頭很大機會幹擾打印中的物件,搞到污糟邋遢。所以都係空有其名,冇乜人用。XYZ 果台應該都係咁。
其實世界各地一直都有用得的雙頭機推出。例如雙X軸獨立頭的BCN Sigma. 直至業界龍頭Ulitmaker 3 推出,加上其Cura 3 加強了雙頭支援。還有N入一出的假N頭。多擠出又熱鬧起來。
不過各位要注意。雙頭係好玩左,但唔會易玩左。唔好以為support 俾晒水溶料做就可解決一切。
via HKEPC IR Pro 3.3.1 - Android(2.3.0)
作者: alancck 時間: 2018-5-11 10:59
見樓主話想要有香港代理維修,所以淨係諗到哩間,師兄你部雙頭大P又未出世,唔係又會多個選擇
作者: ustkl 時間: 2018-5-11 19:03
本帖最後由 ustkl 於 2018-5-11 19:06 編輯
回覆 14# alancck
雙頭大P和小P早期一樣都是用佛系銷售法的
作者: palpatrick 時間: 2018-5-12 11:28
回復 15 #ustkl
師兄係指“賣飛佛”嗎?
戰鬥碗
作者: fred2088 時間: 2018-5-12 11:49
回覆 15# ustkl
P仔是 Reprap ...
作者: Offer 時間: 2018-5-12 13:16
有緣人
作者: ustkl 時間: 2018-5-12 14:49
http://evchk.wikia.com/wiki/%E4%BD%9B%E7%B3%BB

