Board logo

標題: 求推薦3D打印機 [打印本頁]

作者: s84292    時間: 2018-5-8 20:12     標題: 求推薦3D打印機

本帖最後由 s84292 於 2018-5-8 20:16 編輯

黎緊想係學校電腦堂教3D 打印

但係個人真係冇乜買過相關3D打印機,有冇咩好推介?

要求:

1. 印的體積不需要大,多數比學生印小作品, 長闊8CM以內足夠
2. 希望打印速度快
3. 有WIFI更好
4. 雙噴頭 (獨立支撐物料)
5. 最好當然係耐用同有香港代理維修

另外想問依家係咪有水溶性的支撐物料? 浸水就溶?
作者: ustkl    時間: 2018-5-8 20:32

最重要的budget 呢?

via HKEPC IR Pro 3.3.1 - Android(2.3.0)
作者: palpatrick    時間: 2018-5-8 20:35

有包代理維修! 30K up! 部機有半張書枱咁大到!  

戰鬥碗
作者: ustkl    時間: 2018-5-8 20:35

回覆 1# s84292


    其實水溶性的支撐物料冇想像中咁理想。要浸好耐先溶。

via HKEPC IR Pro 3.3.1 - Android(2.3.0)
作者: fred2088    時間: 2018-5-8 21:07

本帖最後由 fred2088 於 2018-5-8 23:45 編輯

回復 1 #s84292

17 部 TinyBoy E10  @Ying Wa PS
http://www.yingwaps.edu.hk/Conte ... ivity&styleId=2



看來要 Tinyboy 出來

喇沙小學


親子砌機班 ... 啟新書院



作者: ustkl    時間: 2018-5-8 22:40

絕版小形雙頭機。
[youtube]awZ6YdiJWSE[/youtube]
https://youtu.be/awZ6YdiJWSE
作者: petersoap    時間: 2018-5-9 10:27

梗係買部P仔啦,有本地support,而且零件極便宜,可自己維修

https://www.thingiverse.com/thing:1252945

作者: s84292    時間: 2018-5-10 15:18

本帖最後由 s84292 於 2018-5-10 15:30 編輯
最重要的budget 呢?

via HKEPC IR Pro 3.3.1 - Android(2.3.0)
ustkl 發表於 2018-5-8 20:32


暫時冇乜錢,想控制係10K內(
暫時1部,想試行一下先再考慮買唔買多1-2部再比學生上多D堂,例如視藝都可以用

雖然話要快,但唔係真係快到要即時幾分鍾拎,因為其實我都係放學幫佢地印
如果預算真係唔夠,單頭都冇問題
因為都係比D 細路上堂,落堂印完送返比佢地自己留念
我地學生唔多,大約120人左右,真係比佢地印應該只係10-20個~

因為如果壞左冇公司維修到好麻煩,所以最好都有本地支援

P仔係咪都係好選擇?
其實係咪可以唔需要有支撐都可以印到大部份野?
因為我見P版部機印D野幾乎都唔洗支撐

10K 1部其實係咪太少,應該要再多D?
作者: ustkl    時間: 2018-5-10 17:05

回覆 8# s84292

除非是很細很簡單的東西, 而且用高層厚。否則好難於十幾分鐘印完一個。FDM 機因受物理跟制, 除在小部份玩具機等別慢外。速度都分野不大。如果有機說它比別的快數倍, 都係吹水居多。

洗唔洗支撐要看模型的設計。完全Overhang就要用支撐的, P仔也避不了。其實支撐又不是太可怕呢。

至於保養。雖然本地支援是重要, 但用家也要學習自行解決問題呢。

10K 夠買3台以上P仔
作者: alancck    時間: 2018-5-10 17:48

本帖最後由 alancck 於 2018-5-10 17:51 編輯

雙頭好似冇乜機可以簡,本地出過嘅好似得xyz ...同埋水溶性好易受潮,用檸檬酸溶嗰隻可能會啱啲...
作者: noa_izumi    時間: 2018-5-10 18:02

其實用3D PRINTER在課堂教學, 除了機型及器材選擇, 課程內容、課堂RUN DOWN及器材安排都十分影響教學效果

例如:設計的習作是什麼呢? 如果是一人或二人一機, 是否打算在課堂期間完成? 如是,打印期間學生有什麼可做?如果不是課堂期間, 可否錯開時間, A班星期一打印, B班星期二... 小息開始打, 放學收件?

其實用3D打印教學已玩了6年多了, 可以大家交流一下
作者: s84292    時間: 2018-5-10 18:24

本帖最後由 s84292 於 2018-5-10 18:29 編輯
其實用3D PRINTER在課堂教學, 除了機型及器材選擇, 課程內容、課堂RUN DOWN及器材安排都十分影響教學效果

...
noa_izumi 發表於 2018-5-10 18:02


唔會教好深,都係打算2堂左右,比佢地接觸下相關的設計軟件
因為教材方面今年開始書商有提供相關的3D簡單打印,例如名牌, 小人仔

印野都係落堂後,老師幫佢地印,都唔洗一定要即堂或者即日,應該都成1-2星期先會比佢地
~ 因為只有P5-6, 4班,堂亦會隔好開~ 我聽完咁講我諗應該都唔洗速度太快

因為膠都要錢, 所以佢地印野一定係印好細,設計個陣就限死佢地
當然基本維修我都可以自己做,不過始終如果日後我唔係度都希望有公司跟到咁解
作者: ustkl    時間: 2018-5-11 09:07

回覆 10# alancck


    雙頭機有左好耐。N年前團購閃X已經有。之後大量makerbot clone 都有。不過呢類固定式兩印頭,閒致的頭很大機會幹擾打印中的物件,搞到污糟邋遢。所以都係空有其名,冇乜人用。XYZ 果台應該都係咁。

其實世界各地一直都有用得的雙頭機推出。例如雙X軸獨立頭的BCN Sigma. 直至業界龍頭Ulitmaker 3 推出,加上其Cura 3 加強了雙頭支援。還有N入一出的假N頭。多擠出又熱鬧起來。

不過各位要注意。雙頭係好玩左,但唔會易玩左。唔好以為support 俾晒水溶料做就可解決一切。

via HKEPC IR Pro 3.3.1 - Android(2.3.0)
作者: alancck    時間: 2018-5-11 10:59

回覆  alancck


    雙頭機有左好耐。N年前團購閃X已經有。之後大量makerbot clone 都有。不過呢類固定式 ...
ustkl 發表於 2018/5/11 09:07

見樓主話想要有香港代理維修,所以淨係諗到哩間,師兄你部雙頭大P又未出世,唔係又會多個選擇
作者: ustkl    時間: 2018-5-11 19:03

本帖最後由 ustkl 於 2018-5-11 19:06 編輯

回覆 14# alancck

雙頭大P和小P早期一樣都是用佛系銷售法的
作者: palpatrick    時間: 2018-5-12 11:28

回復 15 #ustkl

師兄係指“賣飛佛”嗎?

戰鬥碗
作者: fred2088    時間: 2018-5-12 11:49

回覆 15# ustkl


    P仔是 Reprap ... 可以自行建做 ... 自建不是不好, 但是找P仔之父出手會有保證 ...
作者: Offer    時間: 2018-5-12 13:16

回復 ustkl

師兄係指“賣飛佛”嗎?

戰鬥碗
palpatrick 發表於 2018-5-12 11:28


有緣人
作者: ustkl    時間: 2018-5-12 14:49

http://evchk.wikia.com/wiki/%E4%BD%9B%E7%B3%BB





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2