Board logo

標題: 無搞一輪, 部x-cube 而家變到咁 [打印本頁]

作者: ngkf    時間: 2017-12-11 10:52     標題: 無搞一輪, 部x-cube 而家變到咁

本帖最後由 ngkf 於 2017-12-11 10:54 編輯

師兄們你好, 無搞一輪部機, 最近拿返出嚟。 發覺print 爛亦不少。
打開部部齋印時, 發覺個畫面有些雜訊, 好似附圖, 4個正方型就有些橫線。

X-cube.jpg
巳經換咗HDMI 線, 直入。 請問是什麼原因呢? 謝謝。

圖片附件: [X-cube] X-cube.jpg (2017-12-11 10:54, 47.97 KB) / 下載次數 86
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2029218&k=0ecee3f41aa4ec1bef3b417859108dc1&t=1782659272&sid=NOu3m02TY


作者: Offer    時間: 2017-12-11 11:30

師兄們你好, 無搞一輪部機, 最近拿返出嚟。 發覺print 爛亦不少。
打開部部齋印時, 發覺個畫面有些雜訊 ...
ngkf 發表於 2017-12-11 10:52


通常是HDM|线或内部2K屏的排线出問題
作者: ngkf    時間: 2017-12-11 13:40

HDMI 換咗 20cm 又短又扁的直插, 2k屏的排線, 拔過再插, 都無改善。
請問Offer 師兄, 2k 排線可以換邊隻呢, 謝謝。
作者: ngkf    時間: 2017-12-11 17:17

最後係, 壞咗個controller.
作者: Super169    時間: 2017-12-13 09:23

OH, 我都幾個月無開機, 最近都係用番 FDM 多, 唔知再開番會唔會咁.
今晚番去開黎睇下先.
作者: ngkf    時間: 2018-1-20 16:34

故事發展係咁。

最後,淘咗個controller 返嚟,不過條取電嘅jumper cable 正負調轉。燒斷咗火牛粒固態電容。賣家應該無QA 過就發貨。

揾朋友燒焊返粒固態電容,調正返controller 條jumper cable. 部機竟然著得返。換晒所有嘢,LED Mon 最後都係有雜訊.

換埋LED Mon 就變返正常,無好到,亦無差到。又用咗600元人仔落呢部機度。
作者: alancck    時間: 2018-1-20 20:00

其實會唔會淨係壞咗嗰mon呢?
作者: ngkf    時間: 2018-1-21 18:37

是的, 只是壞了個Mon.
Controller 個排線頭, 是我自己拉爛的,其實本身無乜保護,用力不當就斷了。
作者: marcowing    時間: 2018-1-23 10:57

駛完六百然後再封過塵.
我部機改完裸跑試完好爽就無郁,終極測試啲樹脂無倒返出黎擺幾個月睇下會點,呢幾日得閒開下估,我連蓋都無揭起過.
作者: alancck    時間: 2018-1-23 11:28

駛完六百然後再封過塵.
我部機改完裸跑試完好爽就無郁,終極測試啲樹脂無倒返出黎擺幾個月睇下會點,呢幾日得 ...
marcowing 發表於 2018/1/23 10:57

變咗水晶膠?
作者: tracer44    時間: 2018-1-23 14:32

回覆 10# alancck


  試過擺一個月都仲是液體,不過print 唔print到就成問題
作者: ngkf    時間: 2018-1-24 16:53

液體無事的,照print.
無改過機, 無郁過, 好似我咁爛畫面, 直覺似係cable問題, 但世事無絕對。
作者: ngkf    時間: 2018-1-24 16:57

回覆 9# marcowing

同埋証實咗一樣嘢,之前print 一個model, print 極都係爛。 一直都以為係曝光問題。
直至整好部機, 先至知道, 一直諗錯隔離。
作者: marcowing    時間: 2018-1-24 21:22

今日打開過,仲有液體,無乜分別.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2