作者: Offer 時間: 2017-10-21 11:24 標題: 3d打印機配件熱床底板貼膜柔性平台磁性貼
本帖最後由 Offer 於 2017-10-21 16:32 編輯
[youtube]QjpwIThDyw0[/youtube]
[youtube]H2i7iU46VUI[/youtube]
[youtube]-QSlybxxGGc[/youtube]
[youtube]_SkOixK7qo4[/youtube]
早知咁好用買多幾片返嚟,所有機全部換曬佢
作者: Offer 時間: 2017-10-21 11:30
效果的確唔錯 以後拆除打印工件 唔使咁辛苦 安裝都幾方便而且唔係太貴 都係40蚊人民幣
作者: alancck 時間: 2017-10-21 12:40
加熱床會唔會令佢慢慢消磁呢?如果打印高瘦平,塊板會唔會高位嗰陣撬起呢?
作者: mokchiwa 時間: 2017-10-21 12:40
發熱不是會退磁嗎?
作者: hkdce 時間: 2017-10-21 13:34
係咪可以重複使用,定係印幾下就消晒磁?
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: marco仔 時間: 2017-10-21 14:29
正WO! 打印ABS時能否防灣曲?
作者: palpatrick 時間: 2017-10-21 16:35
面書已有人放毒A!
https://www.facebook.com/groups/atom3dp/permalink/1969740779930874/
戰鬥碗
作者: g2david 時間: 2017-10-21 17:08
買買
作者: kfceric 時間: 2017-10-21 19:35
已經用緊。
作者: alancck 時間: 2017-10-21 21:14
好大舊哦,有冇link呢?或者搵咩"keyword"呢?
作者: Offer 時間: 2017-10-21 22:06
3d打印機配件熱床底板貼膜柔性平台磁性貼
作者: alexhon 時間: 2017-10-23 08:57
我都用左一段時間,係好用
作者: Offer 時間: 2017-10-29 08:30
我用左一段時間後及大量大面積高温打印,仍然正常
作者: alancck 時間: 2017-10-29 09:20
多謝師兄介紹
作者: 431204879 時間: 2017-10-29 15:18
一般
作者: hasing 時間: 2017-11-3 10:19
1.不能用於abs, 熱床太高溫
2. 噴咁渣女離貼片0.3,否則溶掉貼片,但離0.3又貼不緊
3. 不可打印小圓柱, 會把貼引上噴咀,溶掉
4. 賣家老早不說不可所abs, 溶掉後才说
作者: alancck 時間: 2017-11-3 10:38
作者: kfceric 時間: 2017-11-3 12:57
我正自製軟磁打印貼,買大張軟磁片回來,一片貼在玻璃,一片貼在現成的打印貼後,不過要先對好位置才好貼,打印很方便。價錢很平啊,打花了換個新的便可。
作者: alexhon 時間: 2017-11-3 13:41
我試印過ABS 80度+呢片野,無咩大問題(我無太多打ABS 經驗)
之前ABS 80度打到一半時間,成份都變U字了!
PETG就55-60度幾好,成功率好高
作者: jerrychan0610 時間: 2018-3-14 09:26
奶野了... 呢張磁貼唔可以長時間打印.. 2張貼的中間, 玻璃同下面張貼都會有起泡...
仲越打越大人.... 打印件係唔係甩, 但會係平台THING THING下..
可能我貼第1張時沒貼好..
作者: alexhon 時間: 2018-3-14 09:43
我無磁貼,因為太貴,但用了幾片都有你同一問題起泡(鋁底平常55-60度),我估係佢未降溫時,我拉起件野,久久就起泡了..變形
我用高溫膠紙貼鋁底,係想方便清理換新,平時打印時平均使用全片面積,當我見到個貼紋理開始小時,就是準備換了..
淘寶找到一家圓形貼200mm(我長方形),賣$4張
作者: jerrychan0610 時間: 2018-3-14 12:22
因為我块玻璃係好深色的茶色, 睇唔到贴时有冇气泡。
作者: alancck 時間: 2018-3-14 12:29
我貼嗰陣都有氣泡,未之後用𠝹刀𠝹穿磁石同雙面膠紙嚟放氣囉,當然唔好𠝹到老蓮咁長啦,1mm長度都夠放氣,又唔會影響張磁力面嘅...
作者: Offer 時間: 2018-3-14 14:19
呢個就係傳聞中嘅氣胸急救法
作者: Super169 時間: 2018-3-14 14:35
之前無留意有隻咁好玩既貼添, 我仲用緊 PEI, 間中都會翹邊.
我見大家講到印 ABS 要加熱平台唔掂, 但我印 PLA 都要加到 70 度左右, 唔知掂唔掂.
另外, 下面仲會唔會加玻璃? 其實係咪唔高溫既話, 唔需要加玻璃呢?
作者: alancck 時間: 2018-3-14 15:32
我冇熱床,所以唔加玻璃會印唔到,因為磁貼冇支撐...
作者: Offer 時間: 2018-3-14 15:38
PLA55~60已0K
作者: Super169 時間: 2018-3-14 17:25
唔該 ching, 我之前 set 過 70 度印到幾好, 就無再專登試了. 不過, 可以低D就開始得快D, 都值得一試.
另外想問問, 當初加玻璃, 係咪只係想 keep D 溫度唔會大上大落, 無咁快散又平均D.
既然溫度都唔係咁高, 咁係咪唔駁加玻璃都得呢?
因為加完玻璃再加雙層貼(呢隻好似係上下兩塊), 我怕會好厚?
我家陣平台既彈弓都壓到盡, 個噴咀都要盡量收高, 至可以唔駛挖平台.
加兩層既貼, 可能唔用玻璃會好易裝D.
anyway, 都淘左張番黎試下先.
作者: Offer 時間: 2018-3-14 19:35
改Z endstop位
作者: Super169 時間: 2018-3-14 23:50
你既意思, 即係寧願改部機都要 keep 番塊玻璃? 即係塊玻璃仲係好有用?
作者: Offer 時間: 2018-3-15 07:18
冇錯,因為閃鋳平台比較長身,玻璃可減少變形
作者: Super169 時間: 2018-3-15 08:29
明白了, 唔該 ching.
部野都應該要退役, 但又成日死唔去, 都唔想大改動.
淘左 220 方的, 番黎自己切. 希望唔會太厚, 攝得入喇.

