Board logo

標題: [開箱] 3d打印機配件熱床底板貼膜柔性平台磁性貼 [打印本頁]

作者: Offer    時間: 2017-10-21 11:24     標題: 3d打印機配件熱床底板貼膜柔性平台磁性貼

本帖最後由 Offer 於 2017-10-21 16:32 編輯

[youtube]QjpwIThDyw0[/youtube]

[youtube]H2i7iU46VUI[/youtube]

[youtube]-QSlybxxGGc[/youtube]

[youtube]_SkOixK7qo4[/youtube]

早知咁好用買多幾片返嚟,所有機全部換曬佢
作者: Offer    時間: 2017-10-21 11:30

效果的確唔錯 以後拆除打印工件 唔使咁辛苦 安裝都幾方便而且唔係太貴 都係40蚊人民幣
作者: alancck    時間: 2017-10-21 12:40

效果的確唔錯 以後拆除打印工件 唔使咁辛苦 安裝都幾方便而且唔係太貴 都係40蚊人民幣 ...
Offer 發表於 2017/10/21 11:30
加熱床會唔會令佢慢慢消磁呢?如果打印高瘦平,塊板會唔會高位嗰陣撬起呢?
作者: mokchiwa    時間: 2017-10-21 12:40

發熱不是會退磁嗎?
作者: hkdce    時間: 2017-10-21 13:34

係咪可以重複使用,定係印幾下就消晒磁?   

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: marco仔    時間: 2017-10-21 14:29

正WO! 打印ABS時能否防灣曲?
作者: palpatrick    時間: 2017-10-21 16:35

面書已有人放毒A!

https://www.facebook.com/groups/atom3dp/permalink/1969740779930874/

戰鬥碗
作者: g2david    時間: 2017-10-21 17:08

買買
作者: kfceric    時間: 2017-10-21 19:35

已經用緊。
作者: alancck    時間: 2017-10-21 21:14

...
Offer 發表於 2017/10/21 11:24
好大舊哦,有冇link呢?或者搵咩"keyword"呢?
作者: Offer    時間: 2017-10-21 22:06

好大舊哦,有冇link呢?或者搵咩"keyword"呢?
alancck 發表於 2017-10-21 21:14



    3d打印機配件熱床底板貼膜柔性平台磁性貼
作者: alexhon    時間: 2017-10-23 08:57

我都用左一段時間,係好用
作者: Offer    時間: 2017-10-29 08:30

加熱床會唔會令佢慢慢消磁呢?如果打印高瘦平,塊板會唔會高位嗰陣撬起呢? ...
alancck 發表於 2017-10-21 12:40



我用左一段時間後及大量大面積高温打印,仍然正常
作者: alancck    時間: 2017-10-29 09:20

我用左一段時間後及大量大面積高温打印,仍然正常
Offer 發表於 2017/10/29 08:30
多謝師兄介紹,我用咗幾日,唔錯唔錯
作者: 431204879    時間: 2017-10-29 15:18

一般
作者: hasing    時間: 2017-11-3 10:19

1.不能用於abs, 熱床太高溫
2. 噴咁渣女離貼片0.3,否則溶掉貼片,但離0.3又貼不緊
3. 不可打印小圓柱, 會把貼引上噴咀,溶掉
4. 賣家老早不說不可所abs, 溶掉後才说
作者: alancck    時間: 2017-11-3 10:38

1.不能用於abs, 熱床太高溫
2. 噴咁渣女離貼片0.3,否則溶掉貼片,但離0.3又貼不緊
3. 不可打印小圓柱, 會把 ...
hasing 發表於 2017/11/3 10:19
張貼受唔到高溫嘅咩?我淨係印pla所以唔知,我又冇熱床,不過噴頭同平台,我用一張A4紙攝,唔知夠唔夠0.3呢?暫時都ok,不過印過20mm直徑200mm高單層柱,冇問題哦
作者: kfceric    時間: 2017-11-3 12:57

我正自製軟磁打印貼,買大張軟磁片回來,一片貼在玻璃,一片貼在現成的打印貼後,不過要先對好位置才好貼,打印很方便。價錢很平啊,打花了換個新的便可。
作者: alexhon    時間: 2017-11-3 13:41

我試印過ABS 80度+呢片野,無咩大問題(我無太多打ABS 經驗)
之前ABS 80度打到一半時間,成份都變U字了!
PETG就55-60度幾好,成功率好高
作者: jerrychan0610    時間: 2018-3-14 09:26

奶野了... 呢張磁貼唔可以長時間打印.. 2張貼的中間, 玻璃同下面張貼都會有起泡...
仲越打越大人.... 打印件係唔係甩, 但會係平台THING THING下..
可能我貼第1張時沒貼好..
作者: alexhon    時間: 2018-3-14 09:43

奶野了... 呢張磁貼唔可以長時間打印.. 2張貼的中間, 玻璃同下面張貼都會有起泡...
仲越打越大人.... 打印 ...
jerrychan0610 發表於 2018-3-14 09:26


我無磁貼,因為太貴,但用了幾片都有你同一問題起泡(鋁底平常55-60度),我估係佢未降溫時,我拉起件野,久久就起泡了..變形

我用高溫膠紙貼鋁底,係想方便清理換新,平時打印時平均使用全片面積,當我見到個貼紋理開始小時,就是準備換了..

淘寶找到一家圓形貼200mm(我長方形),賣$4張,所以亂用!
作者: jerrychan0610    時間: 2018-3-14 12:22

因為我块玻璃係好深色的茶色, 睇唔到贴时有冇气泡。
作者: alancck    時間: 2018-3-14 12:29

因為我块玻璃係好深色的茶色, 睇唔到贴时有冇气泡。
jerrychan0610 發表於 2018/3/14 12:22

我貼嗰陣都有氣泡,未之後用𠝹刀𠝹穿磁石同雙面膠紙嚟放氣囉,當然唔好𠝹到老蓮咁長啦,1mm長度都夠放氣,又唔會影響張磁力面嘅...
作者: Offer    時間: 2018-3-14 14:19

呢個就係傳聞中嘅氣胸急救法
作者: Super169    時間: 2018-3-14 14:35

之前無留意有隻咁好玩既貼添, 我仲用緊 PEI, 間中都會翹邊.
我見大家講到印 ABS 要加熱平台唔掂, 但我印 PLA 都要加到 70 度左右, 唔知掂唔掂.
另外, 下面仲會唔會加玻璃?  其實係咪唔高溫既話, 唔需要加玻璃呢?
作者: alancck    時間: 2018-3-14 15:32

之前無留意有隻咁好玩既貼添, 我仲用緊 PEI, 間中都會翹邊.
我見大家講到印 ABS 要加熱平台唔掂, 但我印 PL ...
Super169 發表於 2018/3/14 14:35

我冇熱床,所以唔加玻璃會印唔到,因為磁貼冇支撐...
作者: Offer    時間: 2018-3-14 15:38

之前無留意有隻咁好玩既貼添, 我仲用緊 PEI, 間中都會翹邊.
我見大家講到印 ABS 要加熱平台唔掂, 但我印 PL ...
Super169 發表於 2018-3-14 14:35

PLA55~60已0K
作者: Super169    時間: 2018-3-14 17:25

PLA55~60已0K
Offer 發表於 2018-3-14 15:38



唔該 ching, 我之前 set 過 70 度印到幾好, 就無再專登試了.  不過, 可以低D就開始得快D, 都值得一試.

另外想問問, 當初加玻璃, 係咪只係想 keep D 溫度唔會大上大落, 無咁快散又平均D.
既然溫度都唔係咁高, 咁係咪唔駁加玻璃都得呢?
因為加完玻璃再加雙層貼(呢隻好似係上下兩塊), 我怕會好厚?
我家陣平台既彈弓都壓到盡, 個噴咀都要盡量收高, 至可以唔駛挖平台.  
加兩層既貼, 可能唔用玻璃會好易裝D.

anyway, 都淘左張番黎試下先.
作者: Offer    時間: 2018-3-14 19:35

唔該 ching, 我之前 set 過 70 度印到幾好, 就無再專登試了.  不過, 可以低D就開始得快D, 都值得一試.

...
Super169 發表於 2018-3-14 17:25


改Z endstop位
作者: Super169    時間: 2018-3-14 23:50

改Z endstop位
Offer 發表於 2018-3-14 19:35



你既意思, 即係寧願改部機都要 keep 番塊玻璃?  即係塊玻璃仲係好有用?
作者: Offer    時間: 2018-3-15 07:18

你既意思, 即係寧願改部機都要 keep 番塊玻璃?  即係塊玻璃仲係好有用?
Super169 發表於 2018-3-14 23:50


冇錯,因為閃鋳平台比較長身,玻璃可減少變形
作者: Super169    時間: 2018-3-15 08:29

冇錯,因為閃鋳平台比較長身,玻璃可減少變形
Offer 發表於 2018-3-15 07:18



明白了, 唔該 ching.  
部野都應該要退役, 但又成日死唔去, 都唔想大改動.
淘左 220 方的, 番黎自己切.  希望唔會太厚, 攝得入喇.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2