Board logo

標題: 大家看一下,這個出絲有否點over . [打印本頁]

作者: qkuser    時間: 2017-10-1 18:34     標題: 大家看一下,這個出絲有否點over .

本帖最後由 qkuser 於 2017-10-1 18:37 編輯

這個出絲好像有一丁點over, 出絲是用8825 ,現在步進值是 198  , 感覺還有一丁點over , 可能要調小 0.1 左右
Size 限制, 可看這個會清楚點 . https://imgur.com/a/mbLGr
手模都算平滑,但紋理好像有一丁點over.

IMG_20171001_182030.jpg 2 .

圖片附件: IMG_20171001_182030.jpg (2017-10-1 18:31, 90.85 KB) / 下載次數 78
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2014845&k=1ae91f8627d59d15c3d12e7a07402d25&t=1782195520&sid=3NrX40MWCC


作者: ustkl    時間: 2017-10-2 12:07

這個出絲好像有一丁點over, 出絲是用8825 ,現在步進值是 198  , 感覺還有一丁點over , 可能要調小 0.1 左右 ...
qkuser 發表於 2017-10-1 18:34


   
夫復何求

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: alancck    時間: 2017-10-2 13:23

這個出絲好像有一丁點over, 出絲是用8825 ,現在步進值是 198  , 感覺還有一丁點over , 可能要調小 0.1 左右 ...
qkuser 發表於 2017/10/1 18:34
有冇試過減少溫度,有可能係溫度高,啲絲太溶,可以試下5度,5度咁減,就咁睇相好難睇係唔係over,over 咗應該係咁樣,你印得一,兩層好難睇得清楚,可能因為平台太底,產生咗"象腿"...
作者: ustkl    時間: 2017-10-2 14:58

這個出絲好像有一丁點over, 出絲是用8825 ,現在步進值是 198  , 感覺還有一丁點over , 可能要調小 0.1 左右 ...
qkuser 發表於 2017-10-1 18:34


   
老實講,睇圖是完全看不出問題。至於擠出量,原廠提供的参數大致會正確。就算+/- 5%也難察覺差異。

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: qkuser    時間: 2017-10-3 01:57

本帖最後由 qkuser 於 2017-10-3 02:01 編輯

新鮮出爐 印了個船仔 ,可再看看. 溫度調低了 5度 . 60mm/s 0.1 layer 5% infill.
IMG_20171003_014136.jpg
原圖https://imgur.com/a/Kvlgl

圖片附件: IMG_20171003_014136.jpg (2017-10-3 01:56, 80.1 KB) / 下載次數 77
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2015249&k=bafc5422e311b4a4fc43443c0f919e77&t=1782195520&sid=3NrX40MWCC


作者: alancck    時間: 2017-10-3 05:43

新鮮出爐 印了個船仔 ,可再看看. 溫度調低了 5度 . 60mm/s 0.1 layer 5% infill.

原圖 ...
qkuser 發表於 2017/10/3 01:57
睇原相又唔覺有over喎,不過圓拱形有啲變形,可能係溫度偏高,一係就冷卻唔切,可以試下增加散熱時間,例如加大風扇速度,增加行程距離,再唔係試下減噴頭溫度,不過下層又唔覺有咩大問題,再減可能會有出料唔順問題...
其實你用緊咩料同咩溫度印嘅呢?
作者: qkuser    時間: 2017-10-3 08:47

回覆 6# alancck

呢個係用220度PLA膠,但切片用cura ,我懷疑也有可能切片問題
作者: alancck    時間: 2017-10-3 10:52

回覆  alancck

呢個係用220度PLA膠,但切片用cura ,我懷疑也有可能切片問題
qkuser 發表於 2017/10/3 08:47
220度哦,我用咁耐,最高試過215度,都溶得太勁,後來啲料,我用185度...不過睇一隻隻料,每隻都唔同,唔同色都有差別...

P_20170709_220143_1_p_a.jpg
哩隻我用185度,40mm/s
kossel mini 印嘅...

圖片附件: P_20170709_220143_1_p_a.jpg (2017-10-3 10:51, 45.61 KB) / 下載次數 78
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2015304&k=c9dcce0dbeebe7847b6790c73e7fe73e&t=1782195520&sid=3NrX40MWCC


作者: qkuser    時間: 2017-10-3 11:06

本帖最後由 qkuser 於 2017-10-3 11:12 編輯

回覆 8# alancck

呢卷料用過係另一部210 度塞頭,最後最小上到220 度先順
好彩只剩這卷,用埋又換另一卷試下 >.<
師兄你呢支東東,有沒有圖可分享下,我又試下印來玩玩
作者: amdxp    時間: 2017-10-3 11:40

唔錯夠用.,我都想買番部, 不過冇地擺
作者: qkuser    時間: 2017-10-3 11:42

回覆 10# amdxp

細有細玩,可以買部細机玩下
作者: amdxp    時間: 2017-10-3 11:51

回覆  amdxp

細有細玩,可以買部細机玩下
qkuser 發表於 2017-10-3 11:42


太細又太細, 一直持觀望態度
作者: alancck    時間: 2017-10-3 15:30

回覆  alancck

呢卷料用過係另一部210 度塞頭,最後最小上到220 度先順
好彩只剩這卷,用埋又 ...
qkuser 發表於 2017/10/3 11:06
你可以試下印下哩塊野先,試到去唔去到咁樣...
P_20161124_091018_1_p_a.jpg


去到唔拉絲,白白淨淨先...

圖片附件: P_20161124_091018_1_p_a.jpg (2017-10-3 15:29, 36.4 KB) / 下載次數 52
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2015346&k=2712e1cb74cb57f69b18c8a37284730a&t=1782195520&sid=3NrX40MWCC


作者: qkuser    時間: 2017-10-3 15:40

回覆 13# alancck

好,等我晚點又試下先, 不過呢家暫時好多件都無特別拉絲了,除左印手指公咁大的鳥籠會有一點很幼的拉絲.
作者: alancck    時間: 2017-10-3 17:58

回覆  alancck

好,等我晚點又試下先, 不過呢家暫時好多件都無特別拉絲了,除左印手指公咁大的鳥籠會有一 ...
qkuser 發表於 2017/10/3 15:40
可以畀你參考下唔同溫度有幾大分別...
不過壓到咁細,唔知睇得清唔清楚
210_a.jpg


200_a.jpg


190_a.jpg


185_a.jpg

圖片附件: 210_a.jpg (2017-10-3 17:57, 136.67 KB) / 下載次數 45
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2015383&k=bb331b6678c21ac6429b3415a07db981&t=1782195520&sid=3NrX40MWCC



圖片附件: 200_a.jpg (2017-10-3 17:57, 134.86 KB) / 下載次數 53
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2015384&k=5b80ed7dadd4d8de960252902f87d082&t=1782195520&sid=3NrX40MWCC



圖片附件: 190_a.jpg (2017-10-3 17:57, 128.89 KB) / 下載次數 51
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2015385&k=42d0324d228f5f027d5842e8bfaf2d44&t=1782195520&sid=3NrX40MWCC



圖片附件: 185_a.jpg (2017-10-3 17:57, 127.75 KB) / 下載次數 48
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2015386&k=99a0d6e6ce216babb4bdcfd17c110c30&t=1782195520&sid=3NrX40MWCC






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2