Board logo

標題: 求救,想搵師兄幫手設計同打印一個水喉接駁器 [打印本頁]

作者: sunhikari    時間: 2017-6-1 20:22     標題: 求救,想搵師兄幫手設計同打印一個水喉接駁器

本帖最後由 Offer 於 2017-6-1 20:57 編輯

情況如圖:
IMG_8088.JPG

因為啱啱換左洗衣機,點知裝個陣先發現新機的去水喉同主去水喉的直徑差太大
即使強行用電線膠布痴好都好大機會用到漏水

我唯一能想到就是用轉駁器把兩條喉駁起,但找過做水電的鋪頭都係叫人用電線膠布算⋯⋯⋯

希望有師兄能幫手設計和打印這個接駁器Orz
當然,我會xxxxx,但唔好太誇張就得

兩條喉的外直徑呎吋為:
細喉:2cm
大喉:3.5cm

希望各位大大幫手,無限感激


***********************
Edit by 版主

圖片附件: IMG_8088.JPG (2017-6-1 20:06, 44.26 KB) / 下載次數 34
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1986866&k=6cc4003f774556bea511ba20c174d893&t=1782676347&sid=2sWIlXxa3u


作者: Offer    時間: 2017-6-1 20:58

情況如圖:


因為啱啱換左洗衣機,點知裝個陣先發現新機的去水喉同主去水喉的直徑差太大
即使強行用電線膠 ...
sunhikari 發表於 2017-6-1 20:22



    兩條喉的外直徑呎吋為:
細喉外直徑:2cm
大喉直徑:??cm
作者: sunhikari    時間: 2017-6-1 21:09

本帖最後由 sunhikari 於 2017-6-1 21:14 編輯
兩條喉的外直徑呎吋為:
細喉外直徑:2cm
大喉內直徑:??cm
Offer 發表於 2017-6-1 20:58

大喉內直徑約3.4cm
大喉外直徑約3.5cm
本身水喉的膠管壁厚度唔算太厚

感謝版主相助
作者: Offer    時間: 2017-6-1 21:50

本帖最後由 Offer 於 2017-6-1 21:56 編輯
大喉內直徑約3.4cm
大喉外直徑約3.5cm
本身水喉的膠管壁厚度唔算太厚

感謝版主相助 ...
sunhikari 發表於 2017-6-1 21:09

Part1.zip (4 MB)

000.JPG

圖片附件: 000.JPG (2017-6-1 21:50, 25.82 KB) / 下載次數 27
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1986897&k=feec9f1241797e740b82a643d6061d70&t=1782676347&sid=2sWIlXxa3u



附件: Part1.zip (2017-6-1 21:56, 4 MB) / 下載次數 80
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1986898&k=a208e2102ac98bd1771b82f06a5a5fc9&t=1782676347&sid=2sWIlXxa3u
作者: sunhikari    時間: 2017-6-1 23:26

Offer 發表於 2017-6-1 21:50

感謝版主

我嘗試找人/地方印出來用
作者: James7s    時間: 2017-6-10 16:53

嗯… 如果唔係自己有機… 我覺得你直接去五金鋪搵個丟士同兩隻喉COOL比較快……
作者: hkshit    時間: 2017-6-11 04:28

我見淘佬3D打印都係大約 $0.65人仔/克

有無人用過呢類服務 , 有無咩要注意 , 出貨成品會唔會偷雞打成空心 ?
作者: Offer    時間: 2017-6-11 08:18

我見淘佬3D打印都係大約 $0.65人仔/克

有無人用過呢類服務 , 有無咩要注意 , 出貨成品會唔會偷雞 ...
hkshit 發表於 2017-6-11 04:28


既然係用重量計算 出古惑都打實心啦
作者: secmaster    時間: 2017-6-11 12:00

既然係用重量計算 出古惑都打實心啦
Offer 發表於 2017-6-11 08:18



可能印空心,再灌沙
就好似國產尿袋入面得一粒係真18650,其他都係灌沙18650
作者: hkshit    時間: 2017-6-11 16:39

本帖最後由 hkshit 於 2017-6-11 16:40 編輯
既然係用重量計算 出古惑都打實心啦
Offer 發表於 2017-6-11 08:18


例如外圍用幼線 , 內裡 spacing 增加 , 慳料但減弱結構堅韌性 .
另外我唔知計唔計埋 supporting 既膠 , 例如報價收 200克 價錢 , 但成品收貨磅重得 150克 , 對方可推說是 supporting 膠拆走左 50克 ?
作者: Super169    時間: 2017-6-11 19:44

例如外圍用幼線 , 內裡 spacing 增加 , 慳料但減弱結構堅韌性 .
另外我唔知計唔計埋 supporting 既膠 ,  ...
hkshit 發表於 2017-6-11 16:39



其實都唔駛理佢點印, 呢D野應該一開始報左價, 你情我願至開工既.

賣方落唔落 support, 落幾多 support 拆幾耐, 會唔會用 1cm 既 raft 防起角, 都唔會係買家既 concern.
買方一早預左個價, 最緊要收到件自己想要既野.
應該只係 concern D 位準唔準, 會唔會好大偏差, 用左乜野料, infill rate 有幾高.
作者: sunhikari    時間: 2017-6-13 11:44

先多謝各位意見先

件野真係多謝版主相助,件野整好左,效果好好,遲D先補返相

我最後搵香港的公司印,當然...........個人覺得都好貴,但都係真材實料
作者: Super169    時間: 2017-6-13 17:24

先多謝各位意見先

件野真係多謝版主相助,件野整好左,效果好好,遲D先補返相

我最後搵香港的公司印,當然 ...
sunhikari 發表於 2017-6-13 11:44


其實真係唔明, 呢D野, 點解唔用 刁士 落D防水膠布, 再加 喉箍 攪掂佢呢?
打印件有乜野好處?  就算自己有打印機, 都無著數, 比錢搵人印就更加無意思.
作者: alancck    時間: 2017-6-13 17:46

其實真係唔明, 呢D野, 點解唔用 刁士 落D防水膠布, 再加 喉箍 攪掂佢呢?
打印件有乜野好處?  就算自己有 ...
Super169 發表於 2017/6/13 17:24
我覺得係"咸魚白菜,各有所好"啫,我都可以話好on X咁用成千銀買咗差唔多2百種唔種類,唔同顏色嘅試用裝,
印咗嗰幾月,其實都真係幾on X㗎,
不過我係打印途中都學識咗好多打印知識,
同埋改良咗部機,依家連打tpe80都冇問題,
不過我唔會再印哩種,又大味,又麻煩
作者: marcowing    時間: 2017-6-13 18:57

其實真係唔明, 呢D野, 點解唔用 刁士 落D防水膠布, 再加 喉箍 攪掂佢呢?
打印件有乜野好處?  就算自己有 ...
Super169 發表於 2017-6-13 17:24



    係,印件浸耐左水都唔知會唔會裂開漏水添.
俾我買唔同SIZE既水喉駁到變細喉算.
作者: alexhon    時間: 2017-6-14 09:14

買就好平,打印...玩下OK





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2