Board logo

標題: [開箱] 新機入伙, 呢次係Core XY [打印本頁]

作者: longlong240    時間: 2017-4-16 10:58     標題: 新機入伙, 呢次係Core XY

部Delta用得好開心, 不過身痕自然就想再砌
呢次目標係靜音(最重要)同速度(次要)
同埋想可以印到軟膠
先上圖

呢次XY用64細分, Z同E就用128細分


印緊(後話:癡太實用左成個鐘都未拆到), 有少少Ripple, 皮帶太鬆?


E3D Titan, 係真係幾貴, 不過效果認真唔錯配一把5cm風扇Layer散熱


Z End Stop就咁夾住就算, 對於調平無咩影響


X End Stop


成部就係咁啦

宜家可以印到40mm/s, 理論值可以去到60mm/s, 不過D光軸未必得
聲量方面, 除非左邊出現怪聲, 否則風扇係最嘈

處理清單:
1) 左邊有時有聲(鐵震盪咁), 好嘈, 救命
2) 裝外殼 (等緊Laser Cut件)
3) 可能換線軌
作者: longlong240    時間: 2017-4-16 11:20

鐵震盪聲

https://www.youtube.com/watch?v=Tu8NF-dqSAU&feature=youtu.be
作者: vichui    時間: 2017-4-16 12:00

想静用銅套,又静又少虛位, 80mm/s都好静。

個d聲,較下皮帶, 可能兩邊唔平均。
作者: longlong240    時間: 2017-4-16 13:26

3DBenchy 測試, 其實唔錯?有少少Under-extrusion
E摩打個Step per mm要較細少少

作者: hon2013    時間: 2017-4-16 17:26

理論值可以去到60mm/s
longlong240 發表於 2017-4-16 10:58


請問理論值如何决定呢?是否有公式或天書可參考

Design 很像 smartrapcore,但膠件又不一樣。自己從新畫過嗎?
作者: hon2013    時間: 2017-4-16 17:36

想静用銅套,又静又少虛位, 80mm/s都好静。

個d聲,較下皮帶, 可能兩邊唔平均。 ...
vichui 發表於 2017-4-16 12:00


我反而有相反體驗。因為打印件的位唔夠準,光軸唔直等等。導致 mis-alignment
用銅套行得唔順同嘈左。反而直綫軸承對 mis-alignment 比較包容
當然打印件好,零件靚體驗會好唔同
作者: longlong240    時間: 2017-4-16 18:35

回覆 5# hon2013


我睇呢個 http://reprap.org/wiki/Step_rates
Using Arudino Mega /w 16Mhz CPU
1,8°-stepper, 16-teeth-GT2-pulley, 1/64 microstepping = 40mm/s
1,8°-stepper, 36-teeth-GT2-pulley, 1/64 microstepping = 90mm/s
因為我用20 Teeth Pully, 所以估計大約係中間, 就當60mm/s咁

X, Y軸設計係Tech2C既HyperCube
Z軸係自己再話
擠出機就用左另一個Mount不過都自己改左, 方便印
框就因為準備加外殼所以用類似Ultimaker既設計
作者: longlong240    時間: 2017-4-16 18:41

本帖最後由 longlong240 於 2017-4-16 18:47 編輯

回覆 3# vichui


    銅套試過, 好難令到佢真係Fit曬, 成日一係緊一係鬆, 都幾苦惱
    研究緊係咪X軸同Y唔成直角所以有聲
作者: longlong240    時間: 2017-4-16 18:46

噪音測試:

怪聲唔係成日出現, 打兩下又靜返
真係十足十以前既電視機

環境噪音: Average 44dB



Printer噪音: Average 51dB


包埋外殼應該會更加靜
作者: vichui    時間: 2017-4-16 18:55

回覆 8# longlong240

我用中間有PTFE果隻,有鬆緊要配的。

聲音你留意下係打斜線定真線有聲音。。
作者: longlong240    時間: 2017-4-16 19:15

回覆 10# vichui


    最左右兩條 Axis  一齊 move 就有聲
作者: vichui    時間: 2017-4-16 22:08

回覆 11# longlong240

check下有冇地方行近時拉歪左。。軸承撞光軸,,
作者: ma_hty    時間: 2017-4-17 13:12

本帖最後由 ma_hty 於 2017-4-17 13:22 編輯
回覆  vichui


    最左右兩條 Axis  一齊 move 就有聲
longlong240 發表於 2017-4-16 19:15


直線軸承吵,一般主要是 軸承支架 大小和角度不準確 但又扣得超緊所致。即是直線軸承由 "握著直線軸承 嘗試扭彎光軸" 的方向受力。

扣緊本意是好,但支架的生產精度低,扣緊 咪自暴其短囉。

簡易解決方案,就是支架扣軸承時,不要緊扣,鬆鬆地就算,即是 吵問題 換成 大虛位問題。想不吵又虛位細,只能換掉 生產精度低的支架。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2