作者: mming1106 時間: 2017-3-18 02:34 標題: 自制後固化UV燈箱
本帖最後由 mming1106 於 2017-3-18 03:39 編輯
http://www.thingiverse.com/thing:2154441
材料:
-UV LED (395~405nm)
-XD-37GB520 (5rpm)
-TIMER (60min)
-ON OFF SWITCH
-5mm深色亞加力板(我再加反光玻璃紙)
自行加入時間掣,轉台摩打及開關制(可以不裝)
主要用在光固化打印件二次固化上,
也可以用在FDM打印的模型(仿拋光),
在模型上涂上薄薄一層光敏樹脂後放入固化即可
[youtube]HDYTHT5cyHg[/youtube]
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1967796&k=9956491b9ec31b66264e4b5e2eff33cb&t=1782138494&sid=4sHCNYhMml

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1967797&k=68a87404c1c4cc10d257ce455c29c080&t=1782138494&sid=4sHCNYhMml

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1967798&k=fcd00d31e75a246a3907974bdd5a64f7&t=1782138494&sid=4sHCNYhMml

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1967799&k=4ebf2755d5d8a7bbab0ac1d11cba51f5&t=1782138494&sid=4sHCNYhMml

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1967800&k=d8415d5adf3b30e9860fa154efff700a&t=1782138494&sid=4sHCNYhMml

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1967801&k=0e4505fede2a88777ed51f7bf74ef4f5&t=1782138494&sid=4sHCNYhMml

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1967802&k=c3c2dc4254c2bda7609153d900e7cdd2&t=1782138494&sid=4sHCNYhMml

作者: Super169 時間: 2017-3-18 03:10
嘩....正喎, 我仲未買美甲燈, 可以諗諗.
有個傻瓜問題.... 唔知係咪要開個窗睇住.....但係, 我又唔知要點睇, 係咪可以睇到佢固化完未? 定係就咁計時就得?
我諗緊如果唔睇都得, 係咪可以好懶咁搵個圓罐, 入面打圈咁裝 UV 燈, 直接罩落去. 咁樣會唔會可以連轉盤都唔駛整?
作者: mming1106 時間: 2017-3-18 03:26
本帖最後由 mming1106 於 2017-3-18 03:29 編輯
回覆 2# Super169
鐵鑵打圈裝LED其實係可以的
我固化時間set 10分鐘,開著左就唔理佢
作者: Offer 時間: 2017-3-18 07:33
放在水中隔氧固化最快三分鐘已經完成,但我比較喜歡就咁洗完酒精後風乾後直接在空氣下二次固化
作者: bam1a 時間: 2017-3-18 08:58
咁樣嘅話
應該用隻大嘅透明膠樽(裝水裝茶個種)+UV燈,包錫紙會係最有效率嘅做法???
作者: Offer 時間: 2017-3-18 09:13
Also OK
作者: diy0627 時間: 2017-3-18 10:13
整得咁好,早知不用買美甲燈,自己DIY更好,而且又不用幾十秒就要restart 一次。。

作者: Super169 時間: 2017-3-18 14:12
嘩。。。。攪攪下連燈都唔駛? 唔知在空氣下二次固化要幾耐呢?
我乜都未準備,更係越簡單越好,只係怕要等太長時間。
或者,用個大罐打圈裝燈,再將件野用透明杯裝住浸水放入去照燈,會唔會係又快又簡單呢?
作者: Offer 時間: 2017-3-18 14:16
唔知在空氣下二次固化要幾耐呢?
> 200%
作者: Offer 時間: 2017-3-18 14:17
Press over 3 sec = No Timer
作者: Super169 時間: 2017-3-18 14:23
美甲燈要幾十秒 restart 一次?


