作者: dj-x 時間: 2016-10-19 19:57 標題: atom 2.5 即將預售
本帖最後由 dj-x 於 2016-10-19 20:00 編輯
https://www.facebook.com/atom3D/videos/1845460659018267/
10/20週四開始為期三天的超級早鳥
根據以往經驗, 都比正價平好多
不過好似香港用戶買唔到佢地眾籌
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1931962&k=d947545cca09b64c930b59be61523f03&t=1782143057&sid=tbu7Pircm

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1931963&k=c0040126e7f32524a15c60dd0cfc2ad1&t=1782143057&sid=tbu7Pircm

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1931964&k=b77316f9469584fdac1c3a3df968cca8&t=1782143057&sid=tbu7Pircm

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1931965&k=fd7804e4f9f24ecec2fa04fc1ead03af&t=1782143057&sid=tbu7Pircm

作者: rhino 時間: 2016-10-20 13:45
已開售
http://wow.atom3dp.com/
ATOM 2.5 EX 套件組 - 超級早鳥 NT$59999
ATOM 2.5 套件組 - 超級早鳥 NT$47500
唔送香港
作者: ustkl 時間: 2016-10-20 14:39
回覆 2# rhino
唔算貴

作者: jollyjj 時間: 2016-10-20 14:57
好型仔,不過同類型3dp係咪有更多平價抵玩選擇
作者: ustkl 時間: 2016-10-20 15:01
回覆 4# jollyjj
用料一流, 物有所值。不能拿淘宝機相提並論。
作者: vvserpent 時間: 2016-10-20 15:42
本帖最後由 vvserpent 於 2016-10-20 15:44 編輯
我有個問題。今次Atom 玩二入一出。如果两隻料需要唔同既工作溫度。轉料時會唔會要等好耐?
作者: ustkl 時間: 2016-10-20 16:08
本帖最後由 ustkl 於 2016-10-20 16:15 編輯
回覆 6# vvserpent
二入一出呢樣野我之前玩過。當然是用土炮方法。最大的問題是每次換膠都要擠膠清印頭。清唔乾淨D色會mix 埋。有時用來清印頭用膠仲多個件印件。
Atom印頭自家設計, 相信應該有solution 嘅。溫度返而係小問題。
作者: zetaho2003 時間: 2016-10-20 20:38
本帖最後由 zetaho2003 於 2016-10-20 20:59 編輯
已開售
ATOM 2.5 EX 套件組 - 超級早鳥 NT$59999
ATOM 2.5 套件組 - 超級早鳥 NT$47500
唔送香港 ...
rhino 發表於 2016-10-20 13:45
應該送香港WO
ATOM用家

email 問下就可以下單
作者: rhino 時間: 2016-10-21 01:03
有人問過了。
Eddie Li 能送香港嗎?
讚好 · 回覆 · 10月15日 18:50
ATOM 3D printers
ATOM 3D printers 本次預購活動是台灣限定喔!這次無法寄香港喔
讚好 · 回覆 · 10月19日 15:42
作者: marcowing 時間: 2016-10-21 04:01
下年都應該係雙噴頭既天下,單噴頭大家都開發到盡.
不過望下淘仔啲PVA都仲係天價,等下先.
機都好貴,一闊幾大.


