作者: darkbear 時間: 2016-9-6 19:16 標題: Meshmixer 的自動Support 引申的問題解決 小技巧
本帖最後由 darkbear 於 2016-9-6 19:42 編輯
首先,要多謝之前幫忙解決割底紙問題的各位師兄
有時使用Meshmixer 去自動加入Support 是的確『唔多可信』解除方法可以在某一些比例長的位利用平時綁電線的帶去『加強』一下(我相中的情況是可能support既膠唔多,一掂就離位,並且已經被噴嘴撞開左supoort,但沒理由因此而放棄整個作品,而support你整完都會整走佢,所以沒必要計較列印中的『好唔好睇』,而當然你又可以用膠去黏,但黏得來已經print完),所以各位下次見到某一些support位比較弱或已經比噴嘴撞到support走位什至已經不能再『伸廷』了,可以嘗試一下我的方法去救一救你的作品(但記住要參考你原圖的support位)
希望這可以幫到各位啦

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1920520&k=30e850977d7cee559c0c1ff2bc28bad9&t=1782191061&sid=3sP6Am3YNg

作者: bam1a 時間: 2016-9-6 20:26
我認爲可以善用Z lift同諗下計仔同諗計踢走誤判support

作者: hon2013 時間: 2016-9-7 21:18
睇張相首要係改善左流口水先,之後啲support會實淨番,而噴咀撞到嘢機會都會小左。
作者: darkbear 時間: 2016-9-8 10:47
本帖最後由 darkbear 於 2016-9-8 10:51 編輯
請問師兄有什麼建議? 留口水是用的溫度有關?(我PLA用220度,是否200已夠? flow我用左100)
謝謝
作者: hon2013 時間: 2016-9-8 21:33
溫度要自己試, 因為每部機測溫都有出入。而且每卷膠料都可以唔同。微調溫度主要針對蜘蛛絲, 你而家生樹枝要校retraction。試下唔同retraction length 或 retraction speed等等。又或者乘機試下個flying extruder
作者: darkbear 時間: 2016-9-9 10:42
回覆 5# hon2013
Thanks


