Board logo

標題: [求救]Micromake Kossel D1走位 [打印本頁]

作者: s512702    時間: 2016-6-1 07:32     標題: [求救]Micromake Kossel D1走位

印左幾舊野都出現走位問題...
點解決QwQ?
附圖可見問題
13318776_1401545339871490_552904474_n.jpg

圖片附件: 13318776_1401545339871490_552904474_n.jpg (2016-6-1 07:32, 46.12 KB) / 下載次數 29
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1894029&k=8887da95c745f4a9f073ddb4ee67533a&t=1782132871&sid=1mYk8LPzrOC


作者: whitechunk    時間: 2016-6-1 08:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dickdick    時間: 2016-6-1 09:30

本帖最後由 dickdick 於 2016-6-1 09:32 編輯

買左幾耐
作者: whycome    時間: 2016-6-1 10:25

Check吓D同步輪機米
作者: ustkl    時間: 2016-6-1 10:25

上實皮帶輪未? 也有可能係motor 失步。呢D公仔係好難印,可能要分件先印得靚。
作者: g2david    時間: 2016-6-1 10:59

好似唔知移位咁簡單
作者: ghost2377    時間: 2016-6-1 15:02

本帖最後由 ghost2377 於 2016-6-1 15:04 編輯

底座出絲亂出一通,唔止走位甘簡單,乜都未搞好就玩高難度,ching勇氣可嘉
作者: a88akito    時間: 2016-6-1 15:33

一切從TUNE機開始......
作者: MartinChiu    時間: 2016-6-1 19:15

原全乜都未tune





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2