Board logo

標題: [操作疑難] PLA變燶問題 [打印本頁]

作者: Mr.Cheng    時間: 2016-5-18 15:08     標題: PLA變燶問題

有時候print 白色PLA嗰陣有啲地方會燶左一忽,會係邊到出現問題?係咪散熱唔夠?
擠出頭溫度: 195-210
heatbed: 50
好似點set都會有燶嘅情況出現
作者: alexhon    時間: 2016-5-18 15:44

d 印屎?上次未清潔好,印印下hi 到就變黑~
作者: palpatrick    時間: 2016-5-18 16:33

本帖最後由 palpatrick 於 2016-5-18 16:37 編輯

回覆 1# Mr.Cheng

我會用Kapton 黃膠紙全面包住個熱塊,
D屎易清理!

舊照,已經無用個頭了!
http://www.thingiverse.com/thing:1093345


作者: boldhk    時間: 2016-5-18 18:41

有機會是個打印頭有少少鬆,少量滲出,慢慢漏到打印件上。
作者: Mr.Cheng    時間: 2016-5-19 13:53

但係個頭污糟左應該點清? 用刀刮?
作者: alexhon    時間: 2016-5-19 14:42

回覆 5# Mr.Cheng

厚布抹佢,200度好易搞
作者: g2david    時間: 2016-5-19 17:55

無用的,清潔完好快又出嚟。

治本是换走成组,記住買 d 好 d零件
作者: palpatrick    時間: 2016-5-19 18:02

開一百八十度,用條PLA了乾淨去。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2