Board logo

標題: print好細件野可以點set [打印本頁]

作者: verystrong1991    時間: 2016-5-14 14:40     標題: print好細件野可以點set

例如1.2mm邊長6角形
好難print 唔知點set好
另外有冇D堅硬filament material
thanks
作者: ma_hty    時間: 2016-5-14 14:55

本帖最後由 ma_hty 於 2016-5-14 14:57 編輯

回覆 1# verystrong1991

硬, PLA 首選; 印實心 (即 100% infill).

print好細, 加個勁 D o既打印用風扇, 換 0.2mm 噴嘴, tune正出膠量.
作者: ustkl    時間: 2016-5-14 16:23

回覆 1# verystrong1991

有把好嘅吹件風扇當然最好。如果只係一般的可以咁

1, 印開其他野撘單印埋佢,
2. 一次印多幾件,
3, 如slicer 有pillar, 開左佢。

注意你件野有幾高,太高可能會印印下倒下,建議開brim
作者: verystrong1991    時間: 2016-5-15 20:48

咁有冇D堅身filament 遠程extruder又用到架
thanks
作者: ustkl    時間: 2016-5-15 20:56

回覆 4# verystrong1991

你用來做乜?其實普通pla已很硬,千萬不要用果D所謂碳纤料。

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: verystrong1991    時間: 2016-5-15 21:29

回覆  verystrong1991

你用來做乜?其實普通pla已很硬,千萬不要用果D所謂碳纤料。

(由 HKEPC Android 手 ...
ustkl 發表於 2016-5-15 20:56

mouse中間個輪
用pla印 用1日就斷
所以想試下堅硬的filament

點解唔好用碳纤料?
thanks
作者: ustkl    時間: 2016-5-15 21:36

回覆 6# verystrong1991

外國貨唔知,淘過D國產試料來玩,感覺印完出來係一件BBQ碳,一啪就斷。PLA比佢好得多。

有冇相睇下你想印乜, 可以俾好D嘅意見。
作者: verystrong1991    時間: 2016-5-15 22:06

本帖最後由 verystrong1991 於 2016-5-15 22:08 編輯

呢舊

用途

file
https://www.sendspace.com/file/5jmlok
作者: ma_hty    時間: 2016-5-15 22:12

回覆 6# verystrong1991

在淘寶 淘些 2mm 和 3mm 光軸 用來做軸呀.  全打印 設計會有很多限制.  容許自己用簡單的金屬零件, 設計會簡易得多 而成品也更實用.
作者: ustkl    時間: 2016-5-15 22:21

回覆 8# verystrong1991

軸是否一定要六角形? 度過好似2mm, 可以揾支6角匙cut 一節代替。
作者: verystrong1991    時間: 2016-5-15 22:56

六角匙細左D
作者: ma_hty    時間: 2016-5-15 23:29

本帖最後由 ma_hty 於 2016-5-15 23:35 編輯
回覆  verystrong1991

軸是否一定要六角形? 度過好似2mm, 可以揾支6角匙cut 一節代替。 ...
ustkl 發表於 2016-5-15 22:21


^^" 咪玩啦, 六角匙, 係高速鋼, 超超硬, cut?!  點 cut?

六角軸, 你搜一下淘寶吧.  人家 砌四驅車模型 會用到的.  隨便搜一下淘寶 https://world.taobao.com/item/92 ... 4.0.0.Ryx1OR#detail .

真的極不願淘寶, 我估香港的模型店會有賣的.  探一下香港的模型店也無妨.
作者: ustkl    時間: 2016-5-15 23:54

本帖最後由 ustkl 於 2016-5-15 23:56 編輯

回覆 12# ma_hty

可能我比較cheap, 淘開果D幾毫子支(其實鴨記賣$2, $12店1pack果D都係咁貨色。) 用個虎鉗一鉗就斷。
我覺得玩開3DP嘅ching點都會有D响手。

Ching, 歡迎你回來
作者: ustkl    時間: 2016-5-16 00:04

回覆 11# verystrong1991

我度你個圖, 2mm多少少, 差少少都唔得?

印都仲有方法, 分兩件, 幼軸打平分開印.
一陣等我試下先。
作者: ma_hty    時間: 2016-5-16 00:34

回覆  ma_hty

可能我比較cheap, 淘開果D幾毫子支(其實鴨記賣$2, $12店1pack果D都係咁貨色。) 用個虎鉗一 ...
ustkl 發表於 2016-5-15 23:54


Mmm..... 何必咁委屈自己呢?  我還記得從前用 cheap o野的日子, 六角匙用兩下 就變形, 最閉係會扭壞螺絲頭.  真係諗下都驚驚地喎.
作者: mooninman    時間: 2016-5-16 01:27

橫向受力 打直印
作者: alexhon    時間: 2016-5-16 09:27

會唔會係PLA根本印得唔太好?
作者: ustkl    時間: 2016-5-16 09:40

試下咁放, 會硬淨好多。不過support位要執執佢

0.4咀 0.1mm layer.
P1150458.JPG

圖片附件: P1150458.JPG (2016-5-16 09:38, 101.66 KB) / 下載次數 33
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1889545&k=0fe1452d817aa1d56f0964e4d7afb51b&t=1782187588&sid=m5UqKGtxBf


作者: ghost2377    時間: 2016-5-17 22:40

試下咁放, 會硬淨好多。不過support位要執執佢

0.4咀 0.1mm layer.
ustkl 發表於 2016-5-16 09:40


呢D咪叫托杉要識轉膊囉,樓主一味諗用咩高硬物料,多印多失敗,就會學懂避重就輕





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2