作者: williamtiu 時間: 2016-5-8 16:52 標題: 其實有冇得買2手 3D printer
小弟冇咩錢,又怕玩一陣唔玩,所以想平平地買部玩下,有冇好推介?一/二手都得
作者: ustkl 時間: 2016-5-8 17:39
平平地? 即係幾多budget?
作者: williamtiu 時間: 2016-5-8 17:48
回覆 2# ustkl
1000$ 得唔得
作者: kfceric 時間: 2016-5-8 18:04
DIY一部新的都應該可以
作者: bam1a 時間: 2016-5-8 18:32
1k無可能!
香港好少人會賣二手機,通常二手機通常都係部機搞到佢爆粗先賣/商業用機套現
假如真係要,等有心人捐機啦
作者: g2david 時間: 2016-5-8 18:49
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: amb_cpl 時間: 2016-5-8 23:11
平平地大概要幾錢?
作者: Roz 時間: 2016-5-8 23:14
你預大約1500-2000啦(diy),唔好將貨就價
作者: amb_cpl 時間: 2016-5-8 23:16
回覆 8# Roz
TB 貨? 有冇 LINK? TKS
作者: williamtiu 時間: 2016-5-8 23:56
我見淘寶 好似有700~900人仔,其實o 唔ok?
作者: bam1a 時間: 2016-5-9 06:12
回覆 10# williamtiu
呢個係純機體
假如真係入坑,需要入其他工具同材料
加埋都千五港紙
作者: kfceric 時間: 2016-5-9 08:42
淘寶買料1K以內應該可以,但要自已組裝和揾料,如何你自己未搞過diy,都幾煩下,重要花好多時間去調試,新手的話都係買套件,都係lk人付。
作者: ustkl 時間: 2016-5-9 09:05
本帖最後由 ustkl 於 2016-5-9 09:08 編輯
回覆 10# williamtiu
淘野一定有風險,除非你身在大陸。就算賣家可以换貨退貨你也難於享受。
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: kfceric 時間: 2016-5-9 11:29
因工作關系,我時時淘野,所以問題不太,可以跟我的貨回港,運費可以好平,如果樓主冇相關的經驗,都係買套件。香港都有套件買,3K幾左右。
作者: amb_cpl 時間: 2016-5-9 13:54
香港都有 3D 配件? 有冇舖頭?
作者: mooninman 時間: 2016-5-9 14:35
香港有閃鑄行貨
差唔多價錢 貴幾舊水
作者: chaualax 時間: 2016-5-18 11:59
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: Kin_2012 時間: 2016-5-18 12:37
回覆 5# bam1a
香港好少人會賣二手機,通常二手機通常都係部機搞到佢爆粗先賣/商業用機套現
咁又好咁講, 總有人買左唔得閒整 / 用
作者: cc01 時間: 2016-5-20 02:17
淘寶睇緊隻Kossel 999人仔+200 熱床同1kg膠
如果係想玩既仲有咩工具要買? thanks!!
作者: bam1a 時間: 2016-5-20 15:53
本帖最後由 bam1a 於 2016-5-20 16:00 編輯
好多
首先你要一個螺絲批set同一堆備用螺絲,六角鎖匙,一把卡尺(越長越好),辣雞(連錫),扁鉗,剪鉗,剪線鉗,壓線鉗,油剷(主要係剷開個底),
等等
同埋除非你想印ABS件,唔建議買熱床,PLA基本無咩必要用佢(只要係床到落漿糊筆基本冇問題[但特定用uhu/petit呢類型,藍色或者其他牌子唔係咁保證])

