Board logo

標題: 其實有冇得買2手 3D printer [打印本頁]

作者: williamtiu    時間: 2016-5-8 16:52     標題: 其實有冇得買2手 3D printer

小弟冇咩錢,又怕玩一陣唔玩,所以想平平地買部玩下,有冇好推介?一/二手都得
作者: ustkl    時間: 2016-5-8 17:39

平平地? 即係幾多budget?
作者: williamtiu    時間: 2016-5-8 17:48

回覆 2# ustkl


1000$ 得唔得
作者: kfceric    時間: 2016-5-8 18:04

DIY一部新的都應該可以
作者: bam1a    時間: 2016-5-8 18:32

回覆  ustkl


1000$ 得唔得
williamtiu 發表於 2016-5-8 17:48



1k無可能!
香港好少人會賣二手機,通常二手機通常都係部機搞到佢爆粗先賣/商業用機套現
假如真係要,等有心人捐機啦
作者: g2david    時間: 2016-5-8 18:49

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: amb_cpl    時間: 2016-5-8 23:11

平平地大概要幾錢?
作者: Roz    時間: 2016-5-8 23:14

你預大約1500-2000啦(diy),唔好將貨就價
作者: amb_cpl    時間: 2016-5-8 23:16

回覆 8# Roz


    TB 貨? 有冇 LINK? TKS
作者: williamtiu    時間: 2016-5-8 23:56

我見淘寶 好似有700~900人仔,其實o 唔ok?
作者: bam1a    時間: 2016-5-9 06:12

回覆 10# williamtiu


呢個係純機體
假如真係入坑,需要入其他工具同材料
加埋都千五港紙
作者: kfceric    時間: 2016-5-9 08:42

淘寶買料1K以內應該可以,但要自已組裝和揾料,如何你自己未搞過diy,都幾煩下,重要花好多時間去調試,新手的話都係買套件,都係lk人付。
作者: ustkl    時間: 2016-5-9 09:05

本帖最後由 ustkl 於 2016-5-9 09:08 編輯

回覆 10# williamtiu


淘野一定有風險,除非你身在大陸。就算賣家可以换貨退貨你也難於享受。

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: kfceric    時間: 2016-5-9 11:29

因工作關系,我時時淘野,所以問題不太,可以跟我的貨回港,運費可以好平,如果樓主冇相關的經驗,都係買套件。香港都有套件買,3K幾左右。
作者: amb_cpl    時間: 2016-5-9 13:54

香港都有 3D 配件? 有冇舖頭?
作者: mooninman    時間: 2016-5-9 14:35

香港有閃鑄行貨
差唔多價錢 貴幾舊水
作者: chaualax    時間: 2016-5-18 11:59

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: Kin_2012    時間: 2016-5-18 12:37

回覆 5# bam1a

香港好少人會賣二手機,通常二手機通常都係部機搞到佢爆粗先賣/商業用機套現


咁又好咁講, 總有人買左唔得閒整 / 用
作者: cc01    時間: 2016-5-20 02:17

回覆  williamtiu


呢個係純機體
假如真係入坑,需要入其他工具同材料
加埋都千五港紙 ...
bam1a 發表於 2016-5-9 06:12



淘寶睇緊隻Kossel 999人仔+200 熱床同1kg膠  
如果係想玩既仲有咩工具要買?   thanks!!
作者: bam1a    時間: 2016-5-20 15:53

本帖最後由 bam1a 於 2016-5-20 16:00 編輯
淘寶睇緊隻Kossel 999人仔+200 熱床同1kg膠  
如果係想玩既仲有咩工具要買?   thanks!! ...
cc01 發表於 2016-5-20 02:17



好多
首先你要一個螺絲批set同一堆備用螺絲,六角鎖匙,一把卡尺(越長越好),辣雞(連錫),扁鉗,剪鉗,剪線鉗,壓線鉗,油剷(主要係剷開個底),
等等

同埋除非你想印ABS件,唔建議買熱床,PLA基本無咩必要用佢(只要係床到落漿糊筆基本冇問題[但特定用uhu/petit呢類型,藍色或者其他牌子唔係咁保證])





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2