Board logo

標題: 想搵人幫手3d print 一件野比老人家 [打印本頁]

作者: 某個阿水    時間: 2016-5-5 17:13     標題: 想搵人幫手3d print 一件野比老人家

小弟鄰居係失明人士, 佢個仔買左個高清電視remote 太複雜, 用唔倒, 所以我design 左一個簡化版TV remote, 但無理由比個電子板人地用既, 但因為我部3DP 閒置左半年, 而家整番要D 時間, 所以想係度搵人幫手

個件SIZE 係17.8 x 8.5x 8.8 cm, 我搵過淘寶實在太貴, 所以寧願係度搵幫手,

我唔介意比番D 錢, 又或野open source code , 等你老人家都可以enjoy 到, 因為我做尼個唔係用來搵錢, 只係想用來幫人,

有無人可以幫幫手呢
作者: 某個阿水    時間: 2016-5-5 17:17

本帖最後由 某個阿水 於 2016-5-5 17:27 編輯

Case design

圖片附件: image.png (2016-5-5 17:16, 65.28 KB) / 下載次數 26
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1886687&k=ad18c0a09749320a07b0ec63446693a1&t=1782627135&sid=1ek2jzCKHKO


作者: palpatrick    時間: 2016-5-5 18:11

我幫手印,請我飲咖啡就得啦!
作者: 某個阿水    時間: 2016-5-5 18:40

回覆 3# palpatrick


    萬分感謝
作者: bam1a    時間: 2016-5-5 19:31

本帖最後由 bam1a 於 2016-5-5 19:35 編輯

或者做9公格(or十字鍵,上下爲轉台,左右爲大細聲),加有開關,高清電視掣同靜音鍵嘅棒型遙控好似簡單小小
基本上唔使做到咁畸形嘅

假如要用紅外線,要實裝落個電視機好似唔係好易咁,因爲要tune channel

因爲無咩資料同經驗,所以講嘢1999,sor
作者: alexhon    時間: 2016-5-6 08:54

我終於睇得明個圖了!
作者: whitechunk    時間: 2016-5-6 15:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dtom    時間: 2016-5-6 15:26

其實...有無問過最終用家既意見呢?
真係唔知佢地既要求喎...

老人家已經難攪.. 仲要失明...
作者: palpatrick    時間: 2016-5-6 16:57

本帖最後由 palpatrick 於 2016-5-6 17:03 編輯

回覆 4# 某個阿水


轉玩磁頭後,Kossel mini 第一次set 到190mm, 十二粒鐘!!!
Screenshot 2016-05-06 16.41.11.png Screenshot 2016-05-06 10.04.52.png
對唔住都要做一次!唔開support 印會慳兩粒鐘!去瞓吧!
Screenshot 2016-05-06 16.51.19.png
開頭都OK!
2016-05-06 01.47.14.jpg
六點起身一睇! 翹到飛起!
2016-05-06 07.11.32.jpg

唯有開heat bed!
2016-05-06 10.47.01.jpg 2016-05-06 13.16.29.jpg
印咗八成幾!唔好衰收尾!!
2016-05-06 16.22.11.jpg

圖片附件: 2016-05-06 01.47.14.jpg (2016-5-6 16:48, 50.69 KB) / 下載次數 25
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1886952&k=0eb940b38d727e71b102b23cdb85790a&t=1782627135&sid=1ek2jzCKHKO



圖片附件: 2016-05-06 07.11.32.jpg (2016-5-6 16:48, 35.73 KB) / 下載次數 62
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1886953&k=e05b2e3f9a949217a2ec313881e4edae&t=1782627135&sid=1ek2jzCKHKO



圖片附件: 2016-05-06 10.47.01.jpg (2016-5-6 16:48, 31.12 KB) / 下載次數 32
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1886954&k=3075c297f20b642dc8b13087bb3af3a4&t=1782627135&sid=1ek2jzCKHKO



圖片附件: 2016-05-06 13.16.29.jpg (2016-5-6 16:48, 33.52 KB) / 下載次數 49
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1886955&k=a044edb37271aae7afb342e30a13c45c&t=1782627135&sid=1ek2jzCKHKO



圖片附件: 2016-05-06 16.22.11.jpg (2016-5-6 16:48, 37.85 KB) / 下載次數 30
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1886956&k=9c4cfe01ac2d97f1074769e6389040e4&t=1782627135&sid=1ek2jzCKHKO



圖片附件: Screenshot 2016-05-06 10.04.52.png (2016-5-6 16:48, 40.64 KB) / 下載次數 31
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1886957&k=3bfec569e201df0e0f78c2b0270124cc&t=1782627135&sid=1ek2jzCKHKO



圖片附件: Screenshot 2016-05-06 16.41.11.png (2016-5-6 16:48, 79.72 KB) / 下載次數 38
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1886958&k=f1129a425fc36e553393eab37df0f2d2&t=1782627135&sid=1ek2jzCKHKO



圖片附件: Screenshot 2016-05-06 16.51.19.png (2016-5-6 16:52, 44.04 KB) / 下載次數 37
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1886959&k=531827cf3296e985ea8db96ecbaea5df&t=1782627135&sid=1ek2jzCKHKO


作者: whitechunk    時間: 2016-5-6 17:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: palpatrick    時間: 2016-5-6 18:26

回覆 10# whitechunk


    我餅黑色料印嘢唔靚,無謂比D咁差嘅嘢比人用!
師兄仲會請我飲咖啡
作者: sailoralan    時間: 2016-5-6 19:20

請呢件野淘寶報幾錢?
作者: bam1a    時間: 2016-5-6 23:33

回覆  某個阿水


轉玩磁頭後,Kossel mini 第一次set 到190mm, 十二粒鐘!!!

對唔住都要做一次 ...
palpatrick 發表於 2016-5-6 16:57


why not using meshmixer
作者: palpatrick    時間: 2016-5-6 23:59

成了!有咖啡飲!
2016-05-06 17.06.31.jpg
2016-05-06 17.34.18.jpg
2016-05-06 23.45.28.jpg
2016-05-06 23.45.51.jpg

圖片附件: 2016-05-06 17.06.31.jpg (2016-5-6 23:58, 38.99 KB) / 下載次數 12
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1887072&k=4a82cbf1f0af909de9e167bdecfd569a&t=1782627135&sid=1ek2jzCKHKO



圖片附件: 2016-05-06 17.34.18.jpg (2016-5-6 23:58, 23.98 KB) / 下載次數 16
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1887073&k=e2e131aed6ea0a8be0ed9e27682c71f3&t=1782627135&sid=1ek2jzCKHKO



圖片附件: 2016-05-06 23.45.28.jpg (2016-5-6 23:58, 32.83 KB) / 下載次數 23
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1887074&k=21c3c15659be9926f9997d3f88e28333&t=1782627135&sid=1ek2jzCKHKO



圖片附件: 2016-05-06 23.45.51.jpg (2016-5-6 23:58, 33.86 KB) / 下載次數 42
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1887075&k=7136f9fa265d0913856910f59fd3d60b&t=1782627135&sid=1ek2jzCKHKO


作者: palpatrick    時間: 2016-5-7 00:00

回覆 13# bam1a


    未有時間玩meshmixer!一定好好玩嘅!會安排下!
作者: yp123    時間: 2016-5-7 00:29

印得好靚
作者: fred2088    時間: 2016-5-7 00:31

回復 12 #sailoralan

¥2/g。。。。

via HKEPC Reader for Android
作者: palpatrick    時間: 2016-5-7 11:05

回覆 16# yp123


    多謝師兄欣賞!
作者: yp123    時間: 2016-5-7 13:04

回覆 18# palpatrick
我新手,printer都未有。我來緊都想似C兄咁印得咁齊
作者: palpatrick    時間: 2016-5-7 13:51

你攞咗部機先,到時爬下文,好快會上手!
有需要就開post! 好多Ching 會出手!

作者: 某個阿水    時間: 2016-5-9 17:40

多謝師兄幫手~~萬分感謝
作者: palpatrick    時間: 2016-5-9 18:41

回覆 21# 某個阿水


    最緊要係老人家開心!
作者: Roz    時間: 2016-5-9 19:17

電子上面,打算點砌
作者: Offer    時間: 2016-5-9 20:50

回覆  某個阿水


    最緊要係老人家開心!
palpatrick 發表於 2016-5-9 18:41


已經飲左咖啡?
作者: palpatrick    時間: 2016-5-9 21:10

回覆 24# Offer


    Offer大大!小弟不敢居功!全數已轉給更有需要嘅小朋友!
IMG_20160507_171428.jpg

圖片附件: IMG_20160507_171428.jpg (2016-5-9 21:10, 25.61 KB) / 下載次數 22
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1887781&k=ead111e36759e6f686b36be13cdfddac&t=1782627135&sid=1ek2jzCKHKO


作者: Offer    時間: 2016-5-9 21:15

回覆  Offer


    Offer大大!小弟不敢居功!全數已轉給更有需要嘅小朋友!
...
palpatrick 發表於 2016-5-9 21:10

我送20比你
   
作者: palpatrick    時間: 2016-5-9 21:19

回覆 26# Offer


    Yeah! 咖啡+20!
仲有無人想要幫手?
多謝謝offer大大!
作者: yp123    時間: 2016-5-10 10:45

本帖最後由 yp123 於 2016-5-10 10:46 編輯

回覆 20# palpatrick

已經訂左部 KOSSEL DELTA.  

借位請教下C兄, 香港邊度買到 M3 X 18等等既螺絲, 絲母?  想另外加野落部幾, 不過跟來D螺絲實唔夠, 想買定。 THANKS
作者: palpatrick    時間: 2016-5-10 10:56

本帖最後由 palpatrick 於 2016-5-10 10:58 編輯

回覆 28# yp123


   已經有血清就好了!
九龍去鴨記行下,
香港去和興(灣仔298)
量大就TB。
作者: yp123    時間: 2016-5-10 11:20

回覆 29# palpatrick


鴨記原來有呢D買架, 可能平時唔用唔覺有 :P
唔該 C兄
作者: bam1a    時間: 2016-5-10 12:55

本帖最後由 bam1a 於 2016-5-10 12:57 編輯
回覆  palpatrick


鴨記原來有呢D買架, 可能平時唔用唔覺有 :P
唔該 C兄
yp123 發表於 2016-5-10 11:20



鴨記貴好多但好易搵(記得有間上到樓上嘅大鋪幾全面下)
不過大部分螺絲野最好應該去自己2公里範圍內嘅間五金鋪問下,越近舊工業區越多(eg:觀塘,新蒲崗)
通常M3系列實有貨(如果係特別野例如內六角,Torx個D,或者超長尺寸例如30mm長就要問下)
絲母嘅話,五金舖通常得6角,其餘係罕有品種(鴨記都係咁講)
旺角個帶就新填地街呀大角咀個D舊區都有,不過個邊賣工業器材多過呢D濕碎料
都係咁講,假如要量大或者好罕有嘅格式/尺寸,淘寶係首選。
作者: yp123    時間: 2016-5-10 14:38

回覆 31# bam1a

唔該C兄, 本來想買機時買埋架, 不過唔知會用到邊類多所以唔買住。  如果香港買唔太貴係返香港買算, 估計D量亦唔會太多
作者: g2david    時間: 2016-5-10 14:48

我有,送俾你,邊度俾你
作者: yp123    時間: 2016-5-10 16:08

回覆 33# g2david


C兄, 多謝先。 不過我唔要得多, 唔好意思要你為幾粒螺絲走來走去喇  ^^
作者: dickdick    時間: 2016-5-10 17:07

旺角現代罕有螺絲都有,以前係新填地街,最近搬左隔離街
作者: dickdick    時間: 2016-5-10 19:59

本帖最後由 dickdick 於 2016-5-11 06:55 編輯

唔止公制,英制,連大陸都唔有,超冷門鑼絲美制
作者: ghost2377    時間: 2016-5-11 00:07

唔上公制,英制,連大陸都唔有,超冷門鑼絲美制
dickdick 發表於 2016-5-10 19:59



美制?
咪制





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2