Board logo

標題: [開箱] 新手買左部CR7 [打印本頁]

作者: alexwong78    時間: 2016-4-20 14:38     標題: 新手買左部CR7

新手淘左部CR7 ,剛剛到手,睇左好多網上資料,但都想問問大家,我砌之前,有無咩要注意架?!
作者: dickdick    時間: 2016-4-20 15:00     標題: 标题

本帖最後由 dickdick 於 2016-4-20 15:03 編輯

我都想買,现在心大心细
作者: bam1a    時間: 2016-4-20 15:30

做好基本步就得,跟實個說明
呢度好似無咩人用呢種結構,等你review
作者: palpatrick    時間: 2016-4-20 16:29

終於有師兄post 7 仔!:wahaha:
作者: bunbunlui    時間: 2016-4-20 17:05

呢度冇咩人用呢部機, 可以睇下台灣O個邊既用家Group
https://www.facebook.com/groups/CR7.3Dprinter/
作者: Offer    時間: 2016-4-20 17:44

做好基本步就得,跟實個說明
呢度好似無咩人用呢種結構,等你review
bam1a 發表於 2016-4-20 15:30



    冇乜人用CR7是怕吊臂式結構的強度及精度不好,好彩而家有第一隻白老鼠
作者: alexwong78    時間: 2016-4-20 18:01

所有計埋1800蚊港紙,試下水深都好,有諗過cr8,但又想自己砌機,感受下砌機嘅樂趣喎,所以買cr7試下囉,見台灣個邊都講到得得地,而旺旺傾緊時佢仲話剛剛做緊推廣,可以送多1kg pla料比我,咁我就買左啦,星期一中午落單,星期二下午就到啦。依家睇多啲討論,星期六日開工!
作者: bam1a    時間: 2016-4-20 19:14

所有計埋1800蚊港紙,試下水深都好,有諗過cr8,但又想自己砌機,感受下砌機嘅樂趣喎,所以買cr7試下囉,見 ...
alexwong78 發表於 2016-4-20 18:01



記住買埋卡尺同他表,萬無一失
作者: dickdick    時間: 2016-4-20 19:26     標題: 标题

記住買埋卡尺同他表,萬無一失
bam1a 發表於 2016-4-20 19:14

調機用?
作者: alexwong78    時間: 2016-4-20 19:27

記住買埋卡尺同他表,萬無一失
bam1a 發表於 2016-4-20 19:14



卡尺用於?
他表我有,但又用於?

作者: dickdick    時間: 2016-4-20 19:40     標題: 标题

本帖最後由 dickdick 於 2016-4-20 19:41 編輯

卡尺,他表兩樣都有,係無3D Printer
作者: bam1a    時間: 2016-4-20 20:07

本帖最後由 bam1a 於 2016-4-20 20:13 編輯

卡尺:精準量度尺寸(精準至小數後兩位,最好數碼式,傻瓜小小),tune機用,例如度打印尺寸是否啱尺寸個D
他表:度V數用,調個stepper最需要用(因爲要計數)
螺絲批,六角匙,部分螺絲絲母飛碟乃基本野,落樓下實有五金鋪賣
作者: jonline    時間: 2016-4-20 20:38

C兄, 我都係用CR-7
呢部機仔細細, 但好穩定, 打印出黎較果都好好!
砌機時要注意XYZ是否互相垂直, 你可以去FACEBOOK個GROUP度下載個風罩改善打印效果!

作者: alexwong78    時間: 2016-4-20 21:13

你都加左唔少配件喎
作者: jonline    時間: 2016-4-21 09:09

只係印左幾件配件, CONTROL下面的火牛繼電器只係熱床同LED開關用
作者: alexwong78    時間: 2016-4-21 15:14

只係印左幾件配件, CONTROL下面的火牛繼電器只係熱床同LED開關用
jonline 發表於 2016-4-21 09:09



其實CR7加熱床係咪一定要外加牛架?我見說明書中底板都有留用於熱床嘅插位嘅。
作者: jonline    時間: 2016-4-21 16:50

回覆 16# alexwong78

底板有熱床供電位, 但我見間中有人會燒底板, 大多數都係電源插座燒, 我又唔想麻煩改插頭, 直按買隻牛供電算
作者: bam1a    時間: 2016-4-21 17:01

其實CR7加熱床係咪一定要外加牛架?我見說明書中底板都有留用於熱床嘅插位嘅。 ...
alexwong78 發表於 2016-4-21 15:14



燒底板通常係本身個底板承受唔到咁大嘅電流而導致(正常底板會食自己要食嘅電流量,多餘嘅係唔會食)
而個熱頭同熱床係最食電個兩個部件
解決正常都係個兩種
一係直接用24V供電以免過流情況,但只係治標唔治本
一係用另外嘅繼電器泵個熱床,利用開關電源(=上圖CR7個隻)夾個繼電器供電,因爲佢有多向輸出嘅功能,而唔使買額外嘅adapter(都係咁講,要視乎個A數)
作者: alexwong78    時間: 2016-4-23 16:47

用左4個鐘,砌好左,但底板風扇無反應,唔敢printer大件野先,調平張床都真係最難個part,搞極都差啲,左邊調好右邊又高過頭,外圍岩中間又唔岩,中間岩外圍又唔岩,調到好似差唔好啦,printer左3次都粘唔到床,我第4次直頭試下查啲百得叔叔落去,先粘到,我硬係都仲覺得佢唔夠平,都係買返塊玻璃試下先。
作者: jonline    時間: 2016-4-23 22:02

回覆 19# alexwong78

底板風扇無反應會係接錯線嗎? 我好早期買, 果陣把風扇好細把, 我自己換左把大風扇仲連個COVER都無裝.
至於調平, 你可以HOME XYZ之後, DISABLE STEPMOTOR再移個噴咀去底盤三粒螺絲的位置調高度, 三點即可, 跟機果塊板好處係可以扭, 方便打印後拆件件出黎, 但一定唔平, 要自己試多幾次調出個較平的高度, 我試過0.05高細件的都仲免強可以, 打印大平面就最少0.2層高.  如果想平就一定要用玻璃.
作者: dickdick    時間: 2016-4-26 10:39     標題: 标题

燒底板通常係本身個底板承受唔到咁大嘅電流而導致(正常底板會食自己要食嘅電流量,多餘嘅係唔會食)
而個 ...
bam1a 發表於 2016-4-21 17:01

請問印pla是否可不用熱床,只印abs才要用
作者: alexwong78    時間: 2016-4-27 20:31

我依家無加熱床,都係用PLA,暫時都無問題。
作者: philip1    時間: 2016-4-28 00:22

所有計埋1800蚊港紙,試下水深都好,有諗過cr8,但又想自己砌機,感受下砌機嘅樂趣喎,所以買cr7試下囉,見 ...
alexwong78 發表於 2016-4-20 18:01



可否PM邊道買
我對CR7/8有興趣
作者: dickdick    時間: 2016-4-28 07:57

可否PM邊道買
我對CR7/8有興趣
philip1 發表於 2016-4-28 00:22


代樓主答,偉大的淘淘綱
作者: dickdick    時間: 2016-4-28 15:16

本帖最後由 dickdick 於 2016-4-28 15:46 編輯

其實用萬用電路版可否代替熱床?玻璃都可以不用
TB2jqEZkpXXXXceXXXXXXXXXXXX_!!42185049.jpg
TB2jqEZkpXXXXceXXXXXXXXXXXX_!!42185049.jpg

圖片附件: TB2jqEZkpXXXXceXXXXXXXXXXXX_!!42185049.jpg (2016-4-28 15:29, 92.88 KB) / 下載次數 85
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1884974&k=fb46364d00091f4a0d00b0d99b88be44&t=1782191091&sid=1NGSBj8WCQ



圖片附件: TB2jqEZkpXXXXceXXXXXXXXXXXX_!!42185049.jpg (2016-4-28 15:45, 111.74 KB) / 下載次數 86
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1884978&k=e275e623c58df418c98de6fb8e41ffae&t=1782191091&sid=1NGSBj8WCQ


作者: dickdick    時間: 2016-5-21 10:41

請問CR7個d電路版好似無遮無掩,是否就咁放哂去出里
作者: ma_hty    時間: 2016-5-21 12:33

本帖最後由 ma_hty 於 2016-5-21 15:05 編輯
其實用萬用電路版可否代替熱床?玻璃都可以不用
dickdick 發表於 2016-4-28 15:16


> 其實用萬用電路版可否代替熱床?玻璃都可以不用

用玻璃 是為了它超級平的表面.  玻璃價格廉宜, 說不定 令你錯覺玻璃是功能很差.  但是, 請問不用玻璃, 你又何來一 薄薄一片 已經 超硬+超平表面?

另外... 買玻璃 要找一信得過的賣家, 商品描述萬萬不能信.  唉... 信一次我就中伏了.

買東西時貪方便, 在這裡 https://world.taobao.com/item/523081273637.htm?fromSite=main 買了兩塊 200mm x 213mm 高硼硅強化玻璃, 收貨一驗, 對角高低 足足差了 2mm 以上.  頂! 仲彎過鋁板 .  (我估大概是淬火的過程令玻璃變彎了).

上面剛剛說過, 用玻璃是為了它超級平的表面, 彎過鋁板的玻璃 即是廢物.

找一可靠的玻璃賣家一問之下, 我跟那賣家買的玻璃, 不僅彎過鋁板, 而且 根本沒高硼硅 (原來 從則面看顏色 可看出來喎).

我估計, 淘寶上九成九說自己是 高硼硅強化玻璃 的商品, 其實也都是 彎過鋁板+沒高硼硅 的淬火強化玻璃 (即是廢物).  也許... 這也是為啥會有人說 高硼硅強化玻璃 沒效果的原因吧.  ( 說淬火強化, 因為除了淬火強化, 我們還可以 化學強化.  化學強化 就不會弄彎玻璃 )

誰是可靠的玻璃賣家?  先前的貼子裡有說過的, 需要就查一下.
作者: g2david    時間: 2016-5-21 12:35

去 ikea 買塊 tempered glass, 玻璃鏡,我也想用 ipad 1
作者: ma_hty    時間: 2016-5-21 12:40

回覆 25# dickdick

> 其實用萬用電路版可否代替熱床?玻璃都可以不用

(... 接上文)  ABS 不貼 環氧樹脂 的, 加了孔也無補於是, 不必多此一舉去 試環氧樹脂 了.
作者: SunShineBoy    時間: 2016-5-21 15:00

去冠華做一塊220 x 230 8mm厚磨沙玻璃都只係$40, 表面超平滑..不過我要65度先可以貼實個底...
印出黎個底又平又滑....
同埋跟機塊鋁平係超彎的.....
用緊CR-8
作者: ghost2377    時間: 2016-5-21 22:56

回覆 28# g2david

tempered glass, 玻璃鏡是兩樣野
樓主想買咩??
作者: ghost2377    時間: 2016-5-21 23:03

回覆 27# ma_hty

90%強化玻璃都是彎/起波浪的,衹有吊片強化先可以做到平直,可惜吊位會有些變形,常人不會接受,要平直,一定不會強化
作者: ma_hty    時間: 2016-5-22 04:59

本帖最後由 ma_hty 於 2016-5-22 05:05 編輯

回覆 32# ghost2377

化學強化 不需急降溫,而且整個過程的工作溫度(450C) 都遠低於玻璃的glass transition temperature(536C),這樣也會弄彎玻璃?
作者: g2david    時間: 2016-5-23 10:47

http://www.fcsuper.com/swblog/?p=2006
This one talks about tempered glass flatness:  exactly what he said.

Normal glass torlerance:   0.2mm  Do you accept for3d printing? But we have no choice
040_01.gif

This talks about the flatness. We may need second one. flat but rough.
flatrough08.jpg

http://www.grahamoptical.com/flatrough.html

http://www.metroglass.co.nz/catalogue/040.aspx

圖片附件: 040_01.gif (2016-5-23 10:43, 24.86 KB) / 下載次數 116
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1891901&k=09696e23dc97a677d95d949d2a1ea60e&t=1782191091&sid=1NGSBj8WCQ



圖片附件: flatrough08.jpg (2016-5-23 10:46, 16.47 KB) / 下載次數 117
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1891902&k=bd29320b0b3c48d98d170dfb6cbdb42d&t=1782191091&sid=1NGSBj8WCQ


作者: ghost2377    時間: 2016-5-24 00:17

本帖最後由 ghost2377 於 2016-5-24 00:19 編輯

強化 不需急降溫??
不合成本效益吧,不竟要等,等,等,等,等自然降溫,
玻璃廠強化玻璃,流水作業,前入後出,前後不用一小時,出爐已經可以徒手拎走(仲有d熱)
作者: ma_hty    時間: 2016-5-24 00:39

本帖最後由 ma_hty 於 2016-5-24 00:44 編輯
強化 不需急降溫??
不合成本效益吧,不竟要等,等,等,等,等自然降溫,
玻璃廠強化玻璃,流水作業,前入後出,前後 ...
ghost2377 發表於 2016-5-24 00:17


^^", 重點是 glass transition temperature, 未到 glass transition temperature, 物料就會是它原來的硬度.  玻璃的話, 就是超硬的狀態.  或是說, 450度的玻璃 拿去泡冷水, 結果不是玻璃變形 而是 玻璃爆裂 (即是我們小時候燒玻子泡冷水的玩意).

為啥人們會需要 化學強化玻璃 ? ^^", 我問了一下 Google大神, 胡裡胡塗地看了一下, 必需它的應用是挺多的.  不過, 別人為啥需要 化學強化玻璃, 其實我興趣不大.  只要沒弄彎, 強化 不強化, 沒所謂啦.

對了, 其實 化學強化玻璃, 只強化了玻璃表面的0.1mm, 說白了就是像塗層一樣.  這樣去理解, 為啥玻璃沒被弄彎的原因就明顯了.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2