Board logo

標題: K-mini 金屬機 MK II 雛型 : 直線滑塊 試件 [打印本頁]

作者: fred2088    時間: 2016-3-15 22:28     標題: K-mini 金屬機 MK II 雛型 : 直線滑塊 試件

本帖最後由 fred2088 於 2016-9-7 22:08 編輯

1. 最早雛型

    one.jpg

圖片附件: IMG-20160315-WA0002.jpg (2016-3-15 22:24, 104.55 KB) / 下載次數 75
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1873292&k=b4c3744bdffa043c6823b1daea5ea614&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR



圖片附件: IMG-20160315-WA0003.jpg (2016-3-15 22:24, 81.71 KB) / 下載次數 75
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1873293&k=36b7584d295e05a77742c313f224aa1b&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR



圖片附件: IMG-20160315-WA0004.jpg (2016-3-15 22:24, 93.08 KB) / 下載次數 81
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1873294&k=2ffb698d4a20adcd2b9f2e0e9c058dc2&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR



圖片附件: IMG-20160315-WA0005.jpg (2016-3-15 22:24, 92.6 KB) / 下載次數 78
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1873295&k=4879d3f7bd97dd0d3ce7b1446131d87b&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR



圖片附件: one.jpg (2016-3-15 22:27, 83.93 KB) / 下載次數 125
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1873296&k=d810356ae7f8aa958317c9399b896719&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR


作者: Offer    時間: 2016-3-16 00:14

最早雛型
fred2088 發表於 2016-3-15 22:28



       幾好樣!
作者: MartinChiu    時間: 2016-3-16 09:07

期待
作者: fred2088    時間: 2016-3-18 22:36

回覆 1# fred2088

   2. 機械合體 ....
    IMG_20160318_174634.jpg

圖片附件: IMG_20160318_174634.jpg (2016-3-18 22:35, 26.46 KB) / 下載次數 72
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1874105&k=fbb165ac19439f61a8f348d97e81b592&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR



圖片附件: IMG_20160318_165345.jpg (2016-3-18 22:35, 62.95 KB) / 下載次數 61
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1874106&k=7b9aaf4ecc018f55ed2ed2a60325d6de&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR



圖片附件: IMG_20160318_164758.jpg (2016-3-18 22:35, 25.55 KB) / 下載次數 58
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1874107&k=4d9fa78111dc8080e2599b648f842916&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR


作者: fred2088    時間: 2016-3-18 23:41

本帖最後由 fred2088 於 2016-3-18 23:43 編輯

回覆 4# fred2088


    同場加影 ..... K-mini 與 Tinyboy 2 交流 ...

Tinyboy2 95% 完成 VS K-mini 5% 完成

IMG_20160318_182632_HDR.jpg

圖片附件: IMG_20160318_182632_HDR.jpg (2016-3-18 23:41, 40.09 KB) / 下載次數 94
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1874116&k=e10047a0be36766489a3ea97c73365a9&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR


作者: bunbunlui    時間: 2016-3-19 15:36

師兄,咁樣整一套金屬件貴唔貴?如果唔太貴既話下次diy時可以有多個選擇,唔使淨係用亞加力同木板
作者: dtom    時間: 2016-3-19 16:54

頂點解唔加埋圓角
又靚仔啲又有角碼加固!
作者: fred2088    時間: 2016-3-19 18:44

回復 6 #bunbunlui

金屬套件都幾貴!要4個位,,,最重要是設計出錯就要再做過,$$$。。。。

via HKEPC Reader for Android
作者: fred2088    時間: 2016-3-19 18:46

回復 7 #dtom

只是雛版!及有個膠壳蓋住的!

via HKEPC Reader for Android
作者: fred2088    時間: 2016-3-21 12:18

回覆 9# fred2088


    機重-未加進絲步進及 電路板 還有膠蓋
   
    IMG-20160319-WA0002.jpg

圖片附件: IMG-20160319-WA0002.jpg (2016-3-21 12:16, 107.91 KB) / 下載次數 82
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1874686&k=8d316bfdee7328128e170bf3c8691283&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR



圖片附件: IMG-20160319-WA0003.jpg (2016-3-21 12:16, 65.75 KB) / 下載次數 79
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1874687&k=9b8dd8641ca3372f40c21048bae4338f&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR


作者: bunbunlui    時間: 2016-3-21 13:30

好簡潔, 所有底板電機同線都收埋晒O係機底, 靚仔晒
作者: fred2088    時間: 2016-3-23 14:53

回覆 10# fred2088

    連主板,進絲步進及鋁床 要 2.5 KG ...
IMG_20160322_203425.jpg

圖片附件: IMG_20160322_203425.jpg (2016-3-23 14:52, 33.64 KB) / 下載次數 48
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1875227&k=e0fa232205a1c37849c8bbfcc99b19b0&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR



圖片附件: IMG_20160322_204006.jpg (2016-3-23 14:52, 75.33 KB) / 下載次數 25
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1875228&k=ed786adb8975719dd5966f7467a98026&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR


作者: netmen    時間: 2016-3-25 16:13

頂點解唔加埋圓角
又靚仔啲又有角碼加固!
dtom 發表於 2016-3-19 16:54


同感 , 整體觀感外型會統一好多同高級唔小  , 一係就全部玩直角
作者: fred2088    時間: 2016-3-30 19:26

回覆 13# netmen


    kalo2000 師兄幫手設計K-mini 的外型 !!!!
    請多給建議....

    IMG-20160330-WA0009.jpg

圖片附件: IMG-20160330-WA0009.jpg (2016-3-30 19:25, 30.36 KB) / 下載次數 31
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1877141&k=b36da553254575e8cee2cf22142e15c8&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR


作者: Offer    時間: 2016-3-30 20:58

回覆  netmen


    kalo2000 師兄幫手設計K-mini 的外型 !!!!
    請多給建議....

    ...
fred2088 發表於 2016-3-30 19:26


圓角好睇D
作者: palpatrick    時間: 2016-3-30 22:43

嘩!即時升呢咗!好有實驗室D專業儀器feel!
勁正!
作者: littlebat    時間: 2016-3-30 23:56

好靚仔

via HKEPC Reader for Android
作者: palpatrick    時間: 2016-4-12 17:44

無意中見到依個!

作者: Demonxz    時間: 2016-4-12 18:41

無意中見到依個!
palpatrick 發表於 2016-4-12 17:44



    呢部係已絕版好機,indiegogo成功衆籌後有一直改良到V3,效果非常好。但最後都係無能力出哂啲貨比啲backer而個campaigner最後走佬人間蒸發。好彩攞到部絕版機嗰啲backer,而家無零件換都好頭痕。
作者: palpatrick    時間: 2016-4-13 13:23

回覆 19# Demonxz


    做Backer真係除咗攞個心出黎,仲要攞埋個胆出黎!
Zano走數大家都知道!但如果你用信用卡找數(唔係paypal),
就可以disbill,不過要追數咁追卡公司先得!

比大家回顧一下先!
http://unwire.hk/2015/11/19/zano ... ng/life-tech/drone/
作者: fred2088    時間: 2016-4-14 11:38

回覆 14# fred2088

  小改 ...
IMG-20160401-WA0008.jpg

圖片附件: IMG-20160401-WA0008.jpg (2016-4-14 11:38, 52.15 KB) / 下載次數 26
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1881343&k=760b6f5458b3285cb09b9c4e1a69981b&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR


作者: fred2088    時間: 2016-4-28 19:05

回覆 1# fred2088
   上機 ...
- 電子/TinyOLED - Arduino + RAMPS 1.4, (希望赤兔可以讚助 ... )
- 電機 3x 35步進, 42步進,
- 熱頭 - 將會用 Tinyboy 2 的熱頭 (與 Tinyboy 師兄共用零件 ...) ...
    IMG-20160428-WA0007.jpg

圖片附件: IMG-20160428-WA0007.jpg (2016-4-28 19:01, 65.82 KB) / 下載次數 24
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1885019&k=1d7bd85cde0f4891314bb39cfe0dc09e&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR



圖片附件: IMG-20160428-WA0008.jpg (2016-4-28 19:01, 51.34 KB) / 下載次數 18
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1885020&k=82e17f23f3458b977945f11159913560&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR



圖片附件: IMG-20160428-WA0013.jpg (2016-4-28 19:01, 53.37 KB) / 下載次數 16
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1885021&k=24ee4bb78de91858a2bfaf03cbb0bb10&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR


作者: bam1a    時間: 2016-4-29 09:41

我覺得改用平頭螺絲同細少少size會顯得更無縫

via HKEPC Reader for Android
作者: fred2088    時間: 2016-4-29 09:51

回覆 23# bam1a

    多謝師兄提議....
    會試吓, 話明是雛型, 樣樣都可改 ....
    其實很多位及設計都改了, 如 OLED 個 Cover 會改為內裝或 45度斜出, 像 Kalo 師兄的設計 ...

    只是想要雛版行得走得,才加回新改動 ...
作者: fred2088    時間: 2016-4-29 23:09

回覆 22# fred2088


    會用 Tinyboy 2 熱頭, 及把它的膠Y床加改做金屬....

IMG-20160429-WA0003.jpg

圖片附件: IMG-20160429-WA0003.jpg (2016-4-29 23:09, 35.49 KB) / 下載次數 19
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1885278&k=f80a806e91317ffa9e2de3869151d2ad&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR


作者: fred2088    時間: 2016-5-18 21:16

回覆 25# fred2088


    Tinyboy 2 熱頭 上機 ...
IMG_20160516_180614.jpg

圖片附件: IMG_20160516_180614.jpg (2016-5-18 21:15, 103 KB) / 下載次數 29
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1890490&k=a3514d30a6c1f9157b71501a99757f51&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR


作者: 3D小蚂蚁    時間: 2016-5-19 14:26

回覆 22# fred2088


    可以试试ChiTu MINi
作者: fred2088    時間: 2016-5-19 15:24

回覆 27# 3D小蚂蚁


   所以 希望赤兔師兄可以讚助 ...  
作者: fred2088    時間: 2016-5-19 16:29

回覆 25# fred2088


    Tinyboy 2 鋁金屬 Y 床架 出場 ...  可與 Tinyboy 2 共用 ( 當然得 Tinyboy 師兄同意 ... )
    雖然他還在醫院, 但已計劃下一代 Tinyboy 2.x 或 Tinyboy 3 ...
   
    IMG-20160519-WA0006.jpg

圖片附件: IMG-20160519-WA0006.jpg (2016-5-19 16:25, 55.68 KB) / 下載次數 33
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1891037&k=48250982e79780f43d9fbac1474853b7&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR


作者: fred2088    時間: 2016-5-21 23:16

本帖最後由 fred2088 於 2016-5-21 23:18 編輯

回覆 29# fred2088


     Tinyboy 2 Y架 與 鋁金屬噴砂 Y架 升級版用 LM4UU  同場 ...
     及上 Tinyboy 2 的 鋁床 ...
IMG-20160521-WA0003.jpg

圖片附件: IMG-20160521-WA0003.jpg (2016-5-21 23:13, 30.28 KB) / 下載次數 29
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1891637&k=963e2f908c9cfbbee47699635f89a7cb&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR



圖片附件: IMG-20160521-WA0004.jpg (2016-5-21 23:13, 30.81 KB) / 下載次數 22
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1891638&k=bd48d77b36b6728ddc69e3000d207db4&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR



圖片附件: IMG-20160521-WA0005.jpg (2016-5-21 23:13, 21.61 KB) / 下載次數 21
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1891639&k=32212947078e5ae903cac75e1bb4b3c7&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR


作者: 3D小蚂蚁    時間: 2016-5-23 11:34

回覆 28# fred2088


    可以论坛团购一下
作者: fred2088    時間: 2016-5-23 11:59

回覆 31# 3D小蚂蚁


    在那論壇 ?
作者: 3D小蚂蚁    時間: 2016-5-23 12:57

回覆 32# fred2088


    就本论坛
作者: fred2088    時間: 2016-5-23 13:08

回覆 33# 3D小蚂蚁


    都未有.... Offer 大神可能已和你針針 ...
作者: fred2088    時間: 2016-5-30 00:13

本帖最後由 fred2088 於 2016-5-30 00:20 編輯

回覆 34# fred2088


       第一次 Dry Run
[youtube]ujwkgCfFYlQ[/youtube]
作者: Offer    時間: 2016-5-30 07:21

回覆  3D小蚂蚁


    都未有....  Offer 大神可能已和你針針 ...
fred2088 發表於 2016-5-23 13:08


應該好快會開始
作者: g2david    時間: 2016-5-30 15:21

鋁合金一定貴過 t8nyboy2 好多
作者: A君    時間: 2016-5-30 16:34

支持
作者: fred2088    時間: 2016-5-30 16:53

回覆 37# g2david

唔會貴太多的 ....
成本未計到,因為物料未到最後定案
成部機只是鋁件與膠件不同 .... 所以不會差太多...
如再改赤兔的話,會貴多D ....

師兄們覺得這部機要幾錢 ???
   

@A Sir , 多謝支持 ...
作者: g2david    時間: 2016-6-1 11:11

一塊大陸5mm膠板和一塊大陸5mm 鋁板,價錢可能要2至3倍。 保守估計鋁版至少加一千蚊。而且footprint 面積比 tinyboy2 大左好多,叫 tinyman 定 AluBoy 好呢? 我覺得 tinyman 貼切 d. 出膠個頭咁細。AluBoy 又似日本漫畫人物。

如果加$1000屋企又夠大,應該 okay. 但無内肉食,要加$2000 至夠 man. 又難賣。

我覺得加個雙頭,加 red rabbit. ,加$2000. 有得做。唔同 spec. 無得直接比較。
作者: fred2088    時間: 2016-6-1 12:39

本帖最後由 fred2088 於 2016-6-1 12:43 編輯

回覆 40# g2david

    Kmini 大 Tinyboy2 10mm 左右
    red rabbit  ?!  赤兔 ?
    但主板及畫面太大 ...
作者: whitechunk    時間: 2016-6-1 15:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fred2088    時間: 2016-6-4 21:30

本帖最後由 fred2088 於 2016-6-5 17:54 編輯

回覆 41# fred2088


    第一次試印, 好多位要改進 ....
[youtube]0gl2EFQqieQ[/youtube]
[youtube]e3Gz6dF82Yk[/youtube]

IMG_20160604_185754.jpg

圖片附件: IMG_20160604_185754.jpg (2016-6-4 21:29, 38.48 KB) / 下載次數 41
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1894991&k=b2c29d0596ae7b4b6f49c11f52b3ec2f&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR



圖片附件: IMG_20160604_185739.jpg (2016-6-4 21:29, 109.64 KB) / 下載次數 21
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1894992&k=63d2eeef951d6113cf4fb3781e3df1cf&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR



圖片附件: IMG_20160604_185526.jpg (2016-6-4 21:29, 36.02 KB) / 下載次數 20
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1894993&k=4bfe18ec1c74f70915d9f58eb93b1728&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR



圖片附件: IMG_20160604_184035.jpg (2016-6-4 21:29, 106.2 KB) / 下載次數 27
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1894994&k=a738ccb59597a07cdcf3e20f8dc6587d&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR


作者: ma_hty    時間: 2016-6-5 10:51

本帖最後由 ma_hty 於 2016-6-5 10:57 編輯

回覆 43# fred2088

> 第一次試印, 好多位要改進 ....

路過, 搭訕一下, 說到關於打印質量改進嘛...  換了那扮絲杆的 廉價長螺絲, 就算只是換成 梯形絲杆配螺母, 打印質量也會升幾級.

一組 梯形絲杆配螺母 不過就是十幾蚊人仔, 你都玩到咁大了, 何必慳幾蚊?
作者: fred2088    時間: 2016-6-5 18:01

回覆 44# ma_hty


    高手師兄,
    不是不想用, 只是梯形絲杆 好像最細是 T8,
    因為 M3  絲杆齒距  細好多
    T8 的 梯形絲杆導程是 1mm

    現在買了直線導軌試吓改 X 及 Y ...
作者: seasky    時間: 2016-6-7 09:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: palpatrick    時間: 2016-6-7 10:52

有幾分似樣!

https://www.facebook.com/TezJust ... ?type=3&theater

作者: fred2088    時間: 2016-6-7 11:12

本帖最後由 fred2088 於 2016-6-7 11:30 編輯

回覆 47# palpatrick

Kmini 是用 鋁板界的, 將會用 6061 鋁合金 .. 角柱只是10mm 左右... OLED 是自家的(可隨意改設計) .
所有開發過程放上網 ...

這部用 2020鋁柱及鋁角柱現成的材料, 所以 每邊大了不少 (共20mm ... ) .... OLED 是 MKS 的 ...
沒有開發過程及相都 打了格 ... (因他不想開源...)
作者: fred2088    時間: 2016-6-7 11:18

本帖最後由 fred2088 於 2016-6-7 11:32 編輯

回覆 46# seasky

    多謝意見.... 這正是想師兄們給多D意見改進 .... 習各師兄們設計的機子...

    因為用回本身在 Tinyboy Extended 用的 TinyOLED V1.2 , 所以未有再設計....

   但 Kalo 師兄給我們的外觀設計是 如師兄說的 TF Card 在前面及OLED 斜面 ....
   在改進所有機械問題,便會加入外觀設計 ...
IMG-20160401-WA0008.jpg

圖片附件: IMG-20160401-WA0008.jpg (2016-6-7 11:32, 78.95 KB) / 下載次數 41
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1895614&k=a515c7e482552d645671ab53d2616838&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR


作者: bam1a    時間: 2016-6-7 11:45

本帖最後由 bam1a 於 2016-6-7 12:00 編輯
回覆  seasky

    多謝意見.... 這正是想師兄們給多D意見改進 ....  習各師兄們設計的機子...

   ...
fred2088 發表於 2016-6-7 11:18



假如係以緊湊(compact)結構爲前提,我係唔建議將mon打斜放,咁樣會無咗份mini嘅感覺(要講求包圍要金屬又要一致性嘅話)
目前做法算係好,只要oled mon夠對比度嘅話... 或者將金屬件改爲梯形設計
如無必要,其實減少mon部件,直接塞個mon入個金屬包圍裏面亦算係其中一樣減低成本做法,就好似unibody設計咁係將外圍基本一體化,其他無必要嘅野就儘量收埋裏面

另一方面SD對於喺正面其實感覺就係叫人去玩熱插拔(hot plugging),
3D打印本身熱插基本係可有可無(你開始印之前就係諗住用SD印件,事前插咗個卡算係常識吧),放喺比較唔明顯嘅位址其實都算正確
[del]簡單D講就係減少部件 [/del]
作者: seasky    時間: 2016-6-7 12:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fred2088    時間: 2016-6-7 12:44

回復 51 #seasky

一般來說在正面正入是不好渣手的。。
正面左則入,不就手(一般人用右手)。。。
正面右則入,沒有位,個掣頂住或左住,
左面板入,唔就手
右面板入,就手及電路板可一體化。。。。所以用了這個。。

via HKEPC Reader for Android
作者: ustkl    時間: 2016-6-7 12:46

回覆 51# seasky

我唔覺側插有問題, 我合埋眼都插倒
作者: seasky    時間: 2016-6-7 13:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fred2088    時間: 2016-9-7 22:10

回覆 52# fred2088

   MK II 直線滑塊 試件 .... 最初初初試件 ... IMG_20160907_195858_HDR.jpg

圖片附件: IMG_20160907_195858_HDR.jpg (2016-9-7 22:09, 50.4 KB) / 下載次數 35
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1920786&k=c1f814e2f015c7205b817217b9d67a12&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR



圖片附件: IMG_20160907_194657_HDR.jpg (2016-9-7 22:09, 119.15 KB) / 下載次數 44
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1920787&k=ce7cf784cdf67956ca60c771c8af9d4b&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR



圖片附件: IMG_20160907_194310_HDR.jpg (2016-9-7 22:09, 129.5 KB) / 下載次數 40
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1920788&k=92882bb429c761e56cd60e6d1bb44edc&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR



圖片附件: IMG_20160907_193010_HDR.jpg (2016-9-7 22:09, 38.81 KB) / 下載次數 26
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1920789&k=95c0fb6a884a431dedfeb0754e79c691&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR



圖片附件: IMG_20160907_192715_HDR.jpg (2016-9-7 22:09, 129.04 KB) / 下載次數 26
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1920790&k=2004f7891b8b8a27b654dfea0f91734d&t=1782223446&sid=XGHWgWIveR


作者: bam1a    時間: 2016-9-7 22:43

本帖最後由 bam1a 於 2016-9-8 00:45 編輯
回覆  fred2088

   MK II 直線滑塊 試件 ....  最初初初試件 ...
fred2088 發表於 8/9/2016 00:10



    貴多幾舊水喎咁樣
宜家有無實裝打印?
btw,假如我用線軌做Z,正常都係面對面好小小,可以壓縮多DD空間
作者: fred2088    時間: 2016-9-7 22:50

本帖最後由 fred2088 於 2016-9-7 23:02 編輯

回復 56 #bam1a

剛到!只是試吓順滑度及虛位先!
[youtube]vG2ZmO2qVYo[/youtube]

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2