Board logo

標題: 有無巴打訂左kickstarter部 Flux 3D ? [打印本頁]

作者: kelvin1982    時間: 2016-1-16 10:34     標題: 有無巴打訂左kickstarter部 Flux 3D ?

足足遲左半年, 唔知新年前出唔出到貨
作者: waiki    時間: 2016-1-16 21:41

kickstarter 有風險我訂了台Peachy 都1年了`
作者: iovoi    時間: 2016-1-16 23:13

我有。遲是常識吧。唯有等。
作者: kelvin1982    時間: 2016-1-16 23:40

iovoi, 你都訂左flux ?
作者: 月妖    時間: 2016-1-18 16:50

我訂左Tiko
作者: kelvin1982    時間: 2016-1-19 20:03

tiko係乜?
作者: kelvin1982    時間: 2016-1-20 21:22

剛剛Flux update左個出貨status, 我要3月11日才發貨............
作者: SleepyPrince    時間: 2016-1-20 22:15

Kickstarter 啲嘢永遠有遲無早
你買多幾樣就會慣要等....
作者: iovoi    時間: 2016-1-29 13:49

前兩日收咗survey,我應該係2月6號嗰水。
作者: kelvin1982    時間: 2016-1-29 23:32

我要3月11日先出貨啊
作者: palpatrick    時間: 2016-2-7 14:56

回覆 10# kelvin1982


    好以有Ching 已經收到新年大禮!我第一個去佢屋企拜年!
https://www.facebook.com/photo.p ... ;type=3&theater


作者: iovoi    時間: 2016-2-7 15:42

又話6號出貨,4號先問我膠線顏色。而家都無影,嬲嬲豬!
作者: kelvin1982    時間: 2016-2-9 11:19

部機好似好正咁
作者: 人大代表    時間: 2016-2-9 16:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SleepyPrince    時間: 2016-2-9 18:12

回覆 14# 人大代表

我都有買
作者: praxis    時間: 2016-2-9 22:47

what so good about it?
作者: iovoi    時間: 2016-2-14 08:23

flux又delay一個月,有啲失望,不過預咗,反正我忙到死。
作者: kelvin1982    時間: 2016-2-14 10:47

唉, 今朝收到個mail打勁Q長,起碼2000字, 都知唔方好野, 我要DELAY到4月1............痴q線.
作者: Super169    時間: 2016-2-14 13:05

回覆 11# palpatrick


ching, 幾時有開箱文睇?
作者: iovoi    時間: 2016-2-14 16:50

回覆 18# kelvin1982


    人哋好努力架啦,除夕都開工,唔遲都遲咗,都好有心咁作咗段咁長嘅道歉文,有啲直情睬你都有味。
作者: zetaho2003    時間: 2016-2-14 21:10

https://www.youtube.com/watch?v=ic_07yy43D0


作者: Super169    時間: 2016-2-14 21:43

zetaho2003 發表於 2016-2-14 21:10


wah...2 粒幾鐘完全打印過程.   

想請問 1:40 開始係咪做緊自動對平台?  係咪每次打印都會自己做既?  會對幾多點, 係咪 三個角同埋中間共 4 點?  之後點解會停左剷左再印過既?

另外, ching 有無配其他頭, 同埋 scanning 既效果?  唔該哂先.
作者: kelvin1982    時間: 2016-2-14 22:54

Amazing !! 回覆 22# Super169
作者: Offer    時間: 2016-2-14 23:43

zetaho2003 發表於 2016-2-14 21:10



    在睇過video後發現早在Z印到幾mm後已經堅離地了,仲有部機都好嘈下
作者: fred2088    時間: 2016-2-14 23:45

回覆 24# Offer


    鋁床及膠片收邊唔靚 ....
作者: Offer    時間: 2016-2-14 23:54

嘈同打印不貼平台應該有得醫
作者: palpatrick    時間: 2016-2-17 11:07

本帖最後由 palpatrick 於 2016-2-17 11:15 編輯

回覆 19# Super169


    Super169! 咁就要等機主放片先有得睇lu!
原來已經有片睇,咁都叫出到貨有功課交!
作者: kelvin1982    時間: 2016-2-20 10:07

我上星期加入左Flux個facebook, 見到D人收到貨後問題不斷.....Hardware又Error, software又bug......唉, 等左咁耐, 都咁多問題,見到有D驚
作者: Demonxz    時間: 2016-2-20 17:49

KS project始終唔係買一個產品,係支持一個idea幫campaigner變成現實。到佢吸收哂所有用戶反饋,變成一個成熟既產品,就自然無可能係early bird咁既價錢。所以我覺得心態好難話諗住自己要一個完美debug哂既產品。就算當年Zortrax, Cel Robox集資岩岩出課,都係投訴無限,而家咪做大左,產品亦都變得成熟。
作者: kelvin1982    時間: 2016-2-20 23:54

咁其實kickstarter既developer係無得輸, 開發唔成功可以作編文就走數, 就算真係做左件野出來, 有問題都可以慢慢搵"backer"試,  試完既成果就係可以另出一部新機再賺......
作者: 亞基拉    時間: 2016-2-22 01:56

回覆 29# Demonxz

師兄你有robox?
作者: iovoi    時間: 2016-2-25 18:46

等了又等,終於收到DHL的email,flux將會發貨,但地址有錯。即時send email去改,唔知改唔改到呢?好彩都要多等一星期勒。
作者: kelvin1982    時間: 2016-2-25 20:38

你原本幾時收貨架?
作者: iovoi    時間: 2016-2-25 20:58

舊年七月
作者: iovoi    時間: 2016-2-27 01:33

【報告】11.51pm已離開台北,往香港途中。
作者: iovoi    時間: 2016-2-27 02:16

嘩!2.07am到咗香港。預計送貨時間,星期一。
作者: Offer    時間: 2016-2-27 13:38

嘩!2.07am到咗香港。預計送貨時間,星期一。
iovoi 發表於 2016-2-27 02:16



    除非工商業區星期六吾派住,住宅今明照派
作者: iovoi    時間: 2016-2-27 13:57

話口未完,部機到咗啦 影緊開箱照突然相機無電。睇住一張先。

flux with chair.jpg

圖片附件: flux with chair.jpg (2016-2-27 13:56, 119.4 KB) / 下載次數 14
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1868572&k=635ab44d5b7b29ab6c3a0047877a474b&t=1782135553&sid=EomTCOJrYa


作者: 月妖    時間: 2016-2-27 16:07

你唔講我都唔得記得要CHECK EMAIL
作者: Offer    時間: 2016-2-27 16:56

話口未完,部機到咗啦 影緊開箱照突然相機無電。睇住一張先。
iovoi 發表於 2016-2-27 13:57


妖!吊引
作者: palpatrick    時間: 2016-2-27 20:22

Do 下個barcode ! 就可以上黎拜年!
順便解毒!
作者: kelvin1982    時間: 2016-2-27 22:01


但我睇到D comments, 好似個個都有大大小小既問題
作者: iovoi    時間: 2016-2-27 23:18

回覆 42# kelvin1982
一部幾十萬嘅printer都會有大大小小嘅問題,何況未正式做過大量生產的團隊?
我覺得最重要係佢哋係咪真正幫手解決問題。
喺我back過咁多project,flux團隊算係好有心,年卅晚都開工,overnight飛部機過來。
既然都遲咗咁耐,佢哋大可以慢慢來,遲多一頭半個月我都吹佢唔脹。
作者: ustkl    時間: 2016-2-27 23:33

本帖最後由 ustkl 於 2016-2-27 23:37 編輯

回覆 43# iovoi

Ching, 個個好似你咁宅心仁厚, D生意真係會好做好多。
作者: Super169    時間: 2016-2-28 04:14

本帖最後由 Super169 於 2016-2-28 04:16 編輯

ching 有無 D scanner 既測試?
睇左佢地網上放果隻 鴨皮 .....唔知 ching 覺得如何.  係咪真係咁......

https://sketchfab.com/models/ea0cc31b239f413d9c520334373fc28d

同 ciclop 比, 邊個好 D?
(未玩過 3D scanner, 唔知咁樣係咪正常, 同我心目中既效果, 有好大好大好大好大既出入.)
作者: kelvin1982    時間: 2016-2-28 11:04

我都知, 但望大家部機都無乜事就好啦!!!
我見人地個comments, 差唔多全部都要係個磁石球度抹"油", 否則會嚴重幾型!
Ching記得咁做啊!!
重有, 話第一次印要塗多幾層"口紅", 即是支百得叔叔, 記得啦!!
如果可以, 拍下片放上youtube, 等我地流下口水啊, 謝謝!!
作者: netmen    時間: 2016-3-1 02:56

ching 有無 D scanner 既測試?
睇左佢地網上放果隻 鴨皮 .....唔知 ching 覺得如何.  係咪真係咁......



...
Super169 發表於 2016-2-28 04:14


ching ....... 唔知點解, 睇完有D情緒不安 , 建議加警告字句
作者: Super169    時間: 2016-3-1 09:34

ching ....... 唔知點解, 睇完有D情緒不安 , 建議加警告字句
netmen 發表於 2016-3-1 02:56


ching 你咁樣講隻可愛既黃鴨仔呀.  會唔會睇佢地既完成圖會好 D (不過, D 色都係好陰深恐佈).
https://sketchfab.com/models/f4957891f1c74f46be84cbcf032b6743

唔知由隻 RAW 變成呢隻, 係人手慢慢執定係軟件自己黎.  不過, 執完都仲係麻麻.  叫做見到鴨形, 但同想像中既 3D 模型仲有點距離.
上埋色 (單色, 唔係貼圖)都仲係唔多順咁.
https://sketchfab.com/models/0c565f7117f4464baf0041f3ed964139

So far, 佢地放出黎既 sample, 都仲係......
https://sketchfab.com/flux3dp


本來都有興趣想搵部家用既 3D scanner, 我都知 家用 3D scanner 唔可能同人地搵食果 D 比 (好似 Offer ching 另一個 post 果 D).
但結終未玩過, 真係唔知一般效果會係點.  如果其他機既效果都係差唔多, 咁可以放棄唔諗了.
作者: netmen    時間: 2016-3-1 10:44

ching 你咁樣講隻可愛既黃鴨仔呀.  會唔會睇佢地既完成圖會好 D (不過, D 色都係好陰深恐佈).


唔知由隻 ...
Super169 發表於 2016-3-1 09:34


救命........上傳果位都幾厚面皮 又趕客 , 真係咁都過到關就真係好賺錢





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2