作者: ansion 時間: 2015-11-27 15:35 標題: 挑战国内号称450mm/s速度的3D打印机
近日与广州两所大学的教授到深圳一家3D打印公司参观他们的高速3D打印机,他们标榜比市面上普通3D打印机快5 -10倍,速度可以达到450MM/s,其实内行一点的人都知道42步进电机根本不可能在达到450mm/s的速度,我们也是抱着好奇的心态过去探个究竟,现场观看确实比一般的打印快一点,不过充其量只能达到150mm/s左右的速度。现场技术人员对于450mm/s的解释也比较含糊,最后解释这个速度是通过综合时间和一般打印机对比出来的倍率
回来后,我们也马上做了一个测试,测试结果我们的三角洲同样可以达到相同的打印时间,而且打印出来的质量还更好,最快的测试时间甚至可以达到5分钟左右(不过成型质量就不是很好了)。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1844620&k=6bd6e48b627d2c0cf2858f1bd4d2df48&t=1782191091&sid=1NGSBj8WCQ

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1844621&k=203809eea3801734c33f06a40206fadd&t=1782191091&sid=1NGSBj8WCQ

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1844622&k=057cbf3d0f764ffb9bfae64a4ee3c6a1&t=1782191091&sid=1NGSBj8WCQ

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1844623&k=2db660ae83363038892763a6cef31ba9&t=1782191091&sid=1NGSBj8WCQ

作者: dtom 時間: 2015-11-27 21:35
即係似他們的標準,你應該是多少 mm/s 呢
用你部1.5m 三角機 1mm咀, 可能更加快
內國賣家黎講你真係良心賣家喇
作者: Demonxz 時間: 2015-11-27 23:46
450 mm/s要喺咁細既範圍上到,加速度acceleration要超高,而F=ma,如果部機唔fing爛,一定震到飛起,結果係個件野非常多殘影(echoing),甚至係溶溶爛爛。而且而家家用3d printer個樽頸唔係moving speed而係出膠既速度...個extruder要特制先有機會做到
國外有forum評呢部機,大家都一致話睇video最多得120mm/s。120mm/s大部分機都唔難做到啦
作者: isoloyou 時間: 2015-11-28 01:15
回覆 1# ansion
好奇一問,你是否佛山市斯太克科技???
作者: ansion 時間: 2015-11-28 09:41
我们现场看,整台机都在震了。
作者: fred2088 時間: 2015-11-28 09:48
回覆 4# isoloyou
認住個 Iron Man 便可以啦 ....

作者: kfceric 時間: 2015-11-28 10:27
450mm/S 應該是打印頭不出膠時的移動速度罷,
作者: andyngo 時間: 2015-11-28 10:48
70-100 mm/s 出膠已經好快,FDM 機無可能再快,如果唔加COOLING 噴頭的話
作者: fred2088 時間: 2015-11-28 11:35
回復 1 #ansion
是不是要像其他測試的方法, Set 一個 Test model ,標準印時是一小時或半小時,印後計算時間,精度及表現才可比較
via HKEPC Reader for Android
作者: andyngo 時間: 2015-11-28 12:48
本帖最後由 andyngo 於 2015-11-28 12:50 編輯
如果係2D打印,噴頭嘅移動速度就好重要。不過立體打印的話,每層厚度(0.1-0.3mm)及噴嘴口徑(0.1-1mm)同埋切片軟件不同,全部加埋,先真正反映到打印速度。假設你用0.3嘴、0.1mm每層厚度,1000 mm/s,同我用1mm嘴、0.3mm每層厚度,100 mm/s速度比較的話,都係我快啲。所以純粹講速度係冇乜意義,因為每部機嘅速度相差不會太大,有效速度大約60-100mm /s。
作者: Demonxz 時間: 2015-11-28 14:43
但用1mm咀亦唔係用尼印精細物件啫。呢部機係標榜喺0.4mm nozzle同一層厚設定下可以比其他機快嘛。如果佢能夠做到同一nozzle width下有更高extrusion rate,都係一個突破。E3D volcano都係同一設計目的啫
https://www.kickstarter.com/proj ... -fastest-3d-printer
部機仲有三日close campaign,睇尼失敗居多
作者: andyngo 時間: 2015-11-28 14:59
yes, FDM機前途無限,仲有好多改良地方.
作者: kfceric 時間: 2015-11-28 16:27
FDM在速度上想信好難會快好多,太多機械活動和加熱問題,膠冷卻也需要要時間,
投影機的方法應該可以最快,因為一次一層,而且是整層固化,但樹脂貴和品種小,FDM好大的好處是物料種類多,而且不停增加中,以價錢和實用性,fdm暫時還是最好的。
作者: ustkl 時間: 2015-11-28 16:49
回覆 11# Demonxz
頭先去完polyU makefaire。 果間野都有擺booth. 佢放在兩部機,一部standard 版,一部hi speed版。hi speed 版目測真係快standard 5倍。但係standard 版係以龜速行走。10mm/s都唔知有冇。
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: Demonxz 時間: 2015-11-28 17:47
好想去但要做野去唔到 ..
柴自己部機台咁搞笑? 咁宣傳都比佢諗到,搏無人識架咋喎。
作者: jerrychan0610 時間: 2015-11-28 19:51
時代進步緊, 好似以前針機打印, 夠慢啦,後來出左LINE PRINTER的針機.
先要念到出, 就會有人做得到.
作者: ustkl 時間: 2015-11-28 20:06
本帖最後由 ustkl 於 2015-11-28 22:56 編輯
呢部野點睇都係一部老翻Up plus. 唔見有乜新技術。並且平台會Y方向移動,印幼身件在高速移動下會有甩件風險。450mm/s都係唔知點吹出來。佢印果件demo, 2 loops, 30層左右。一部普的機十分鐘以下實印到。
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: alexhon 時間: 2015-11-29 18:10
我睇相見到佢用我同一樣的兔兔板。
其中最大特點係,直線會加減速、轉灣時會自動減速,在同一機下打印明顯印出來比身HKS板靚,但打印時間長,根本同你在軟件控制150mm/s好像無關。即CuraEngine 話打印大約10分鐘,佢可以最後打15分鐘有多。大約是慢3-5成,不過,可自行設定內置的速度,隨時入command改。
作者: ansion 時間: 2015-11-29 20:08
赤兔主板配置文件默认的加速度是1000的,短路径要提速,必须把加速度提高,至于可以提几多就睇你的机械结构了。
作者: bunbunlui 時間: 2015-11-30 11:28
回覆 18# alexhon
打印直線會加速好似係每部機都識既野, 並唔係咩兔兔板先做到喎
作者: alexhon 時間: 2015-11-30 12:55
回覆 20# bunbunlui
明白!
但我留意唔到我mage有分別..
作者: bunbunlui 時間: 2015-11-30 14:33
回覆 21# alexhon
要大直路先易察覺, 平時幾CM長既直線佢未加速到最高速已經要開始減速, 好難留意到, 但係slicer軟件改加速度係會對個printing時間有影響既


