Board logo

標題: 救求- 打印效果唔理想 [打印本頁]

作者: npcswong    時間: 2015-9-29 22:09     標題: 救求- 打印效果唔理想

各位Ching, 我用緊淘宝機Micromake但tune機tune左好多次但印出黎效果仲好差, 整件野好鬆好脆.請問冇咩方法執返好部機.
3d_print1.jpg

圖片附件: [3d_ oiutput] 3d_print1.jpg (2015-9-29 22:06, 36.82 KB) / 下載次數 41
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1830434&k=37d80539564cae175055df1542dd88f0&t=1782129814&sid=28jHRNQ4qZ


作者: wan40657819    時間: 2015-9-29 22:42

e step同料直徑有冇入錯?
作者: ghost2377    時間: 2015-9-29 23:13

個人覺得係溫度不夠/送絲器不夠力/送絲器設計不良
作者: kfceric    時間: 2015-9-29 23:39

看來是exturder的問題,送料不順。
作者: a88akito    時間: 2015-9-29 23:44

我初時都試過係咁,原因係溫度不足,打印速度太快同送料唔順
作者: whitechunk    時間: 2015-9-29 23:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louis828    時間: 2015-9-29 23:47

看看送絲器的齒輪位置是否適當, 再check噴嘴上實未? 温度205同慢少少試試
作者: candyasdf    時間: 2015-9-30 16:45

亦有可能塞左咀. 入debugger > heat到200度. 人手推絲睇下出得順唔順先....
順旳話>上番實extruder再debugger > extrude.
真係塞既話呢....我上次係趁熱鬆個咀出黎, 咀尾留番少少膠, 軟軟地之後一野鉗佢出黎.
膠頭入面原來積左銅粉....
作者: npcswong    時間: 2015-9-30 17:58

回覆 7# louis828

試過再調整個送絲滑輪,鬆緊正常. 温度加到205度, 打印1st layer 速度係15mm/s 但都冇太大改善.
作者: npcswong    時間: 2015-9-30 18:00

回覆 8# candyasdf


   用你的方法測試過, 手動送絲順暢,extrude 出絲都唔見有問題. 打印噴唔似有塞.
作者: whitechunk    時間: 2015-9-30 18:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: npcswong    時間: 2015-9-30 18:01

回覆 6# a88akito


   想請教如何判斷送絲是否順暢
作者: npcswong    時間: 2015-9-30 18:04

回覆 2# wan40657819


   直徑用1.75mm, 試過調高extrusion multiplier 做1.3 睇佢唔會唔出返正常, 但都冇分別.
作者: npcswong    時間: 2015-9-30 18:05

回覆 3# ghost2377

温度,速度都改過... 但冇幫助.
如果係送絲器問題應如何解決?
作者: bunbunlui    時間: 2015-9-30 18:30

出絲唔不足有好多原因, 溫度過高, 過低, Extruder step設定錯, 送絲器過鬆, 過緊, 擠絲步進電功過低, 打印速度太快, 散熱風扇失靈, 任何一樣有問題都會影響到出絲
諗唔到咩原因最好由頭set過個擠出頭
假設印PLA
1. 試左膠絲既擠出溫度, 甩開擠出頭bearing, 手動控制噴頭溫度由低溫180開始, 用手推膠絲睇下邊個溫度可以好輕影推到膠絲噴頭正常出膠, 咁可以試到咩溫度岩隻膠同埋知道噴頭有冇塞, 如果到2百幾度都推唔郁膠絲, 即係噴頭塞/熱敏有問題反映唔到正確溫度
2. 試擠出頭step岩唔岩, 上返實擠出bearing, 鬆開條PTFE管, 等條膠絲懸空, set噴頭溫度到180, 動擠出頭高過溫度過低保護, 手動控制extrude 100mm, 量度推出長度係咪真係100mm, 過長過短都會影響打印質素
呢兩樣都冇問題, 就可能係其他setting出事, 要再試印時觀察部機既狀況
作者: npcswong    時間: 2015-10-3 21:16

多謝各位去幫忙, 我重新調校個出絲輪之後情況已改善好多, 謝謝

3d_print2.jpg

圖片附件: 3d_print2.jpg (2015-10-3 21:14, 30.15 KB) / 下載次數 10
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1831397&k=fca860b3bda9b2ef0578babffb75cce2&t=1782129814&sid=28jHRNQ4qZ


作者: npcswong    時間: 2015-10-3 21:44

回覆 15# bunbunlui


  多謝你詳細敎導,而家出絲改善左好多. 但開始發現另一問題就係當打印既物件去到一定高度時就會開始唔穩定, 例如件野會斜 , 嚴重既會印到走曬位或印空氣.
作者: whitechunk    時間: 2015-10-3 22:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: npcswong    時間: 2015-10-3 22:13

回覆 18# whitechunk


明白, 試試再調一下鬆緊
作者: whitechunk    時間: 2015-10-3 22:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2