作者: louis828 時間: 2015-9-1 21:56 標題: Makerbot replicator 2 改裝問題
本帖最後由 louis828 於 2015-9-1 22:20 編輯
MR2強化及更新零件運到香港,美國同台灣的零件等左3星期,淘寶零件未到手
說說時次改裝項目:
USA 強化玻璃平台連支撐架
USA "聲稱永不磨損"強化金屬噴嘴
USA M3強化K型熱敏電阻螺絲頭連線 《此機最脆弱地方及最易發生fail之處,必換》
TW 金屬Z輻強化臂
TB 金屬擠出機配件
TB 原裝南北橋40x40x10風扇 24v 0.1A
TB 不銹鋼送料管with鐵氟龍四氟芯
TB 24V40W M6x20mm 加熱管
TB 20x20x10mm加熱块
TB 日本石塚牌M3熱敏螺絲頭
透明亞加力膠板 x 3
發現底版其實已有雙噴頭及熱床位, 如果自己改成MR2x有無可能呢?
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1823393&k=e84d2412a08f78f945f0ba8c7a7928fb&t=1782144254&sid=3NrW7m2o9t

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1823394&k=fb3d5d5ff1a4fd6b90981bf3a2f6784d&t=1782144254&sid=3NrW7m2o9t

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1823396&k=9c7a0e07c31277726ce05ddf284e9e1e&t=1782144254&sid=3NrW7m2o9t

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1823397&k=76c77bb438e0465a29b914a09f2384d4&t=1782144254&sid=3NrW7m2o9t

作者: whitechunk 時間: 2015-9-2 12:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Super169 時間: 2015-9-2 14:11
平台點加熱既?

作者: Super169 時間: 2015-9-2 14:13
唔磨損....但一樣會塞.
唔知大家既頭易唔易因為磨損過渡而需要更換.
作者: ustkl 時間: 2015-9-2 15:08
回覆 4# Super169
而家D頭都係兩三蚊個,所以淘開野都會買定幾個。換頭多數唔係因為塞, 而係覺得印啲野差左。可能因為個孔磨大左。
老實講,MR2係非開源野我地又唔係用家好難俾到意見。要加motor熱床可能要hack主板firmware .
最簡單就係放棄塊主板. 但可能令用Makerware 有困難。
作者: Super169 時間: 2015-9-2 16:03
oh, 唔該 ching, 原來個孔會有機會磨大左, 咁永不磨損形就有用了.
so far....我都未真正因為用唔到而換頭, 幾次都係換開其他, 見個頭舊(痴住D死膠), 順手換埋.
作者: louis828 時間: 2015-9-2 16:47
本帖最後由 louis828 於 2015-9-2 16:56 編輯
其實部機原裝噴嘴已用了超過900小時,見佢開始不順滑及擠出的料有打圈情況所以更換
之前試過淘回來的噴嘴,但發現出膠唔夠順唔夠滑,直接影響製成品的質素
所以在美國訂這些精製噴嘴連運費約HKD$108一個,好赤
但質素確滿意,每層的layer都好靚,提供一下噴頭資訊:
Aerospace-grade coating:
Specially Engineered for Improved Lubricity and Low Friction
Reduce extrusion stress and help prevent hang-ups
High hardness for a lifetime of printing
Eliminate plastic globs stuck to nozzle
Reduce plastic curl during extrusion
Improved geometry over MK7 nozzle for less extrusion force
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1823523&k=e79ccb5742f7b4ad6a3a3da5dfe4b39d&t=1782144254&sid=3NrW7m2o9t

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1823524&k=5b1a437a9ceed3d35300f6423599b1ff&t=1782144254&sid=3NrW7m2o9t

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1823525&k=f6bfe98e0b0b3d3d711ad53cac6f21bd&t=1782144254&sid=3NrW7m2o9t

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1823526&k=49c0bc1cb9d82992b0a3739e780df9c2&t=1782144254&sid=3NrW7m2o9t

作者: louis828 時間: 2015-9-2 16:49
本帖最後由 louis828 於 2015-9-2 16:58 編輯
回覆 3# Super169
這部無熱床喔,如要需自己改裝,另一部已有熱床,所以這部專心印PLA好了
作者: louis828 時間: 2015-9-2 16:54
本帖最後由 louis828 於 2015-9-2 16:57 編輯
回覆 5# ustkl
查過塊主板同2X是一樣,只是少左些電子零件,如真的要改可買到,但太麻煩,算吧
雖然此款無雙頭及熱床,但Fireware也support到能選擇雙頭或熱床等功能資訊
作者: marcowing 時間: 2016-1-2 13:03
我改左熱床,爽用中.
作者: marcowing 時間: 2016-1-2 14:54
功能完全用到無問題.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1855243&k=88b02262241b88e44498daa3c1f769b5&t=1782144254&sid=3NrW7m2o9t

作者: Demonxz 時間: 2016-1-3 02:33
我都喺美國訂Micro Swiss MK10噴咀,佢有個特制nickel塗層非常滑,基本上啲膠痴左上面,就算硬左,全部tick一tick就甩哂出尼。狂印夜光、木竹料都無事,好好用。
作者: hon2013 時間: 2016-1-3 13:26
http://world.taobao.com/item/17838569464.htm
作者: andyngo 時間: 2016-1-3 15:57
雜質多,加熱後好易氧化。一分錢一分貨
作者: louis828 時間: 2016-1-12 02:20
厲害,請問有教學嗎?
作者: louis828 時間: 2016-1-12 02:22
遇到兩位mr2之友,點都要say Hi
作者: Demonxz 時間: 2016-1-12 02:29
唔係,我係用Rep1 Clone
作者: hoszejoke 時間: 2016-1-12 11:56
回覆 1# louis828
Not recommend . If you change parts by yourself, I think warranty will be expired.
作者: marcowing 時間: 2016-1-23 14:40
白色粗嗰兩條係發熱線電源,另外黑白白個三條係感溫.底板係四針插去搵下,感溫線插1同3,中間嗰條無野,我求其搵個插駁落去.感溫線自己試正反,我試過插反左無事.跟住淘一塊硅膠加熱板,板既SPEC:
http://www.ebay.com/itm/MakerBot ... :g:3g0AAOSwMmBVknRh
24V,叫佢加3950做測溫.
底用塊鋁板鑽三個窿直接落平台彈弓位,最好加返尼龍介子隔熱,介子直徑大過弓彈就可以,2X原廠設計都係咁.
硅熱板可以加3M膠,可以直接貼落鋁板底,佢話唔會甩,不過我無做.
http://www.ebay.com/itm/25198278 ... =STRK%3AMEBIDX%3AIT
呢塊做得好靚,塊膠貼落底,呢度有片睇:
https://www.youtube.com/watch?v=wI_Udwf4tVA
佢應該就用膠直貼響底.
佢塊鋁板四隻角開左窿,可以將塊玻璃直接卡上鋁板度好正,不過諗唔到點整,一係用啲耐高溫膠水貼嗰四舊野上玻璃度.
部機壞左未整好,整好就試整呢個設計加玻璃.
整好晒成個平台預10MM厚做LEVELING會好啲,塊硅板放面同放底同買鋁板既厚度計埋玻璃都要預.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1860351&k=696820b67a10b1faa3731ffbb7edfd07&t=1782144254&sid=3NrW7m2o9t



