作者: whitechunk 時間: 2015-8-31 23:31 標題: DIY 3D scanner 快D有得玩就好喇
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Offer 時間: 2015-8-31 23:50
不用跟太足,自己畫两野差不多就可以了
作者: dtom 時間: 2015-9-1 11:45
膠件可以用呢個
http://www.thingiverse.com/thing:754003
作者: dtom 時間: 2015-9-1 11:50
3D scan 其實大同小異
重點反是係 2 支 laser 要 tune 到直夠幼又夠光, 淘寶貨真係撞手神...

你睇我較到最幼,最終射係物件粗到成條橡筋咁...
作者: whitechunk 時間: 2015-9-1 11:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Super169 時間: 2015-9-1 12:24
ching, 呢隻出黎既效果如何?
作者: bam1a 時間: 2015-9-1 13:17
有無試過用綠光/藍光laser
感覺呢兩種一定幼過紅光
定係所謂對焦鏡片問題先這樣???
作者: whitechunk 時間: 2015-9-1 13:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dtom 時間: 2015-9-1 14:11
回覆 8# whitechunk
爬文... "Ciclop"
作者: dtom 時間: 2015-9-1 14:15
靚尐既都一支廿蚊人仔以上, 無咁多閒錢逐間試
作者: whitechunk 時間: 2015-9-1 14:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whitechunk 時間: 2015-9-1 14:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whitechunk 時間: 2015-9-1 14:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whitechunk 時間: 2015-9-1 14:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whitechunk 時間: 2015-9-1 16:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whitechunk 時間: 2015-9-1 17:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Super169 時間: 2015-9-1 17:33
scan 呢碌野好似無乜難度喎.....有無 D 奇形怪狀既試下?
作者: whitechunk 時間: 2015-9-1 17:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bam1a 時間: 2015-9-2 17:29
綠光呢?
感覺綠光係紅同藍之間的水平
作者: Super169 時間: 2015-9-4 00:45
唔知微軟隻 MobileFusion 幾時可以出世.
家陣 3D Builder 又抽起左 3D scan, 希望遲下可以用手機真接玩又掂就好喇.

