Board logo

標題: DIY 3D scanner 快D有得玩就好喇 [打印本頁]

作者: whitechunk    時間: 2015-8-31 23:31     標題: DIY 3D scanner 快D有得玩就好喇

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Offer    時間: 2015-8-31 23:50

欠膠件圖
whitechunk 發表於 2015-8-31 23:31



    不用跟太足,自己畫两野差不多就可以了
作者: dtom    時間: 2015-9-1 11:45

膠件可以用呢個
http://www.thingiverse.com/thing:754003
作者: dtom    時間: 2015-9-1 11:50

3D scan 其實大同小異
重點反是係 2 支 laser 要 tune 到直夠幼又夠光, 淘寶貨真係撞手神...

你睇我較到最幼,最終射係物件粗到成條橡筋咁...
作者: whitechunk    時間: 2015-9-1 11:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Super169    時間: 2015-9-1 12:24

3D scan 其實大同小異
重點反是係 2 支 laser 要 tune 到直夠幼又夠光, 淘寶貨真係撞手神...

你睇我較到最 ...
dtom 發表於 2015-9-1 11:50



ching, 呢隻出黎既效果如何?
作者: bam1a    時間: 2015-9-1 13:17

3D scan 其實大同小異
重點反是係 2 支 laser 要 tune 到直夠幼又夠光, 淘寶貨真係撞手神...

你睇我較到最 ...
dtom 發表於 2015-9-1 11:50



有無試過用綠光/藍光laser
感覺呢兩種一定幼過紅光
定係所謂對焦鏡片問題先這樣???
作者: whitechunk    時間: 2015-9-1 13:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dtom    時間: 2015-9-1 14:11

回覆 8# whitechunk


    爬文... "Ciclop"
作者: dtom    時間: 2015-9-1 14:15

有無試過用綠光/藍光laser
感覺呢兩種一定幼過紅光
定係所謂對焦鏡片問題先這樣??? ...
bam1a 發表於 2015-9-1 13:17



    靚尐既都一支廿蚊人仔以上, 無咁多閒錢逐間試
作者: whitechunk    時間: 2015-9-1 14:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whitechunk    時間: 2015-9-1 14:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whitechunk    時間: 2015-9-1 14:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whitechunk    時間: 2015-9-1 14:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whitechunk    時間: 2015-9-1 16:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whitechunk    時間: 2015-9-1 17:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Super169    時間: 2015-9-1 17:33

好似唔錯咁喎
whitechunk 發表於 2015-9-1 16:09


scan 呢碌野好似無乜難度喎.....有無 D 奇形怪狀既試下?
作者: whitechunk    時間: 2015-9-1 17:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bam1a    時間: 2015-9-2 17:29

回覆  bam1a


強國人已測

红光和蓝紫光的区别,感觉是蓝紫光更细,但是亮度不够,红光粗一些,但是 ...
whitechunk 發表於 2015-9-1 14:26



    綠光呢?
感覺綠光係紅同藍之間的水平
作者: Super169    時間: 2015-9-4 00:45

唔知微軟隻 MobileFusion 幾時可以出世.
家陣 3D Builder 又抽起左 3D scan, 希望遲下可以用手機真接玩又掂就好喇.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2