作者: yuchibb 時間: 2015-8-30 16:56 標題: 平價整機三十四印~~BJD換頭手術後整衫~~鬼妹變泳衣架妹
本帖最後由 yuchibb 於 2015-9-10 08:50 編輯
首先要再起度多謝jonahl C兄推介同幫手下載個立體圖
其實小弟一直都比較喜愛日本妹,因為之前BJD個圖面相太凸出,所以只好設定成鬼妹,我心有不甘呢,但好多女頭像都吾啱,因為長頭髮會影響頭既移動,就算係短髮都吾係好靚呢~~
好在LEE度既jonahl C兄主動建議我用LEE一個頭像,其實本身個圖都已經好靚,前幾日印出黎更令我有信心,於是我決定今日做移植手術:
1.首先要起個頭出黎,好在之前我已經分左件
2.放大到正常比例
3.加BALL HOLE
4.因為本身條頸太長,所以要手動整短D
5打印,打磨,上色
情況都OK順利,我只係衰左一次上妝,最難係索色,因為要溝番之前身體個色出黎,都搞左成個鐘
出黎效果都OK,兒家只係等我朋友整好D衫呢~~~
10/9
因為幫我整衫個朋友仔佢開學關係,可以想像佢應該最少幾個月先會起貨比我,所以我見琴晚得閒少少就第一次試下整套泳衣比佢啦:
我用左像巾帶同一件吾要既舊衫做原料,我首先GOOGLE左內衣既紙樣,
再照住用鉛筆畫番起布上面,
再起用針線起布度修邊加讓埋條像巾帶(因為著上之後會貼緊身體,做到FIT身),
再用像巾帶做BRA帶,
之後用廣告彩上色,
最後用紙整蝴蝶結上色再痴番上去
因為小弟只係第一次整衫,所以效果吾係太好,但係我會之後再試,但我想試下整條裙比佢呢~~~~
希望大家鐘意啦~~~歡迎大家比D意見啦~~
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1822837&k=65ae909b2b571ef05b3c288dfa76960b&t=1782602192&sid=8yMcNsfie

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1822838&k=d503b65e00a708d69588829eca6e4ba4&t=1782602192&sid=8yMcNsfie

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1822839&k=945bf320441da98096f5ff28e80f8221&t=1782602192&sid=8yMcNsfie

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1825461&k=12dfc00d7585575141a6d6eb323f8385&t=1782602192&sid=8yMcNsfie

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1825462&k=5c404ef8a4fead6a995b98ea4c5fb978&t=1782602192&sid=8yMcNsfie

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1825463&k=256c6a0f0d6d16e5c7fbaf85c4d07dc3&t=1782602192&sid=8yMcNsfie

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1825464&k=70eaa917a4bbbd5615d33b08510d2680&t=1782602192&sid=8yMcNsfie

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1825465&k=bc98e307a3b22e365ed6b2ce2f6c85c2&t=1782602192&sid=8yMcNsfie

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1825466&k=1ed901dc3d6478bbe4afaf0dc186af91&t=1782602192&sid=8yMcNsfie

作者: jonahl 時間: 2015-9-2 17:25
本帖最後由 jonahl 於 2015-9-2 17:26 編輯
唔快D加番件衫,我怕無一個C-HING 敢在家中印這件野。
(有家室的,怕隻老虎毑。 沒家室的,怕老娘。)
總體而言,可愛程度已接近首辦了。 (但DETAIL 位仲要執) (可能已經是FDM 的極限)
作者: yuchibb 時間: 2015-9-4 00:13
本帖最後由 yuchibb 於 2015-9-4 00:14 編輯
回覆 2# jonahl
其實係可以做到同手辦一樣,但係要批多兩三層灰,仲要磨到死,米搞我(因為分吾到前後髮件,打磨超煩,加上仲要避開D前髮畫眼,真係一次已經夠啦~~~~
最緊要如果我造太多後期工作,反而會令一心只係諗住印出黎素組,又或後期功力吾夠強既C兄覺得太大落差~~~好心做壞事呢~~~
我兒家研究緊造FIT身BRA,好難呢~~~~
作者: aleungyw 時間: 2015-9-4 00:40
我都玩高達同手瓣, FMD冇可能滿足我的細節要求!
決定買SLA, 考慮緊, FormOne+, XYZ NOBLE 1.0, Makex, Omaker 等等
作者: fred2088 時間: 2015-9-4 09:31
回復 4 #aleungyw
Build size 夠用嗎?
via HKEPC Reader for Android
作者: aleungyw 時間: 2015-9-4 12:21
一整個印就肯定唔夠大, 一定要分件
作者: candyasdf 時間: 2015-9-8 17:54
好奇一問, 師兄個係咪0.4咀?layer print幾厚?
作者: yuchibb 時間: 2015-9-10 08:52
本帖最後由 yuchibb 於 2015-9-10 09:50 編輯
回覆 7# candyasdf
係呀,0.4mm 咀,0.1MM厚呢~~
作者: yuchibb 時間: 2015-9-10 08:54
C兄,我已經整左套泳衣比佢著住先~~~兒家個LOOK應該老少咸宜既~~~我估~~
作者: jonahl 時間: 2015-9-13 22:22
唔錯


