Board logo

標題: PLA內含透明物料? [打印本頁]

作者: waiyinlwy    時間: 2015-7-15 15:32     標題: PLA內含透明物料?

最近個噴頭出得唔順, 見唧出黎嘅PLA帶有透明膠
初時以為噴頭內嘅鐵氟龍版熱到熔左, 混埋PLA一齊出黎

依家成個噴咀都換左, 情況依然係咁

請問一下大家, 會唔會D PLA問題? 定係其他問題?

IMG_5559.JPG
IMG_5563.PNG

圖片附件: IMG_5559.JPG (2015-7-15 15:32, 147.75 KB) / 下載次數 39
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1809834&k=b789c60078bcafeb2da78be683f65b94&t=1782136702&sid=drCruvWMln



圖片附件: IMG_5563.PNG (2015-7-15 15:32, 142.59 KB) / 下載次數 60
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1809835&k=ca253114afa1a9552bf322a1d0d726f4&t=1782136702&sid=drCruvWMln


作者: g2david    時間: 2015-7-15 16:54

回覆 1# waiyinlwy


    個頭有無扭實, 要零移位
作者: dtom    時間: 2015-7-15 17:25

我剩係睇到中間有一段幼左...
透明膠...
作者: Offer    時間: 2015-7-15 17:40

最近個噴頭出得唔順, 見唧出黎嘅PLA帶有透明膠
初時以為噴頭內嘅鐵氟龍版熱到熔左, 混埋PLA一齊出黎

依家 ...
waiyinlwy 發表於 2015-7-15 15:32



    it is gas
作者: secmaster    時間: 2015-7-15 22:23

換第隻pla試下
作者: waiyinlwy    時間: 2015-8-1 01:43

回覆 2# g2david


    請問係指邊個頭?
作者: waiyinlwy    時間: 2015-8-1 01:43

回覆 3# dtom


    就係幼左果段好似透明膠咁
作者: waiyinlwy    時間: 2015-8-1 01:44

回覆 4# Offer


    請問一下有咩情況會令到有GAS?
作者: waiyinlwy    時間: 2015-8-1 01:44

回覆 5# secmaster


    試左第2隻, 暫時唔見有問題啊
作者: g2david    時間: 2015-8-1 02:21

回覆 6# waiyinlwy


    1. 個銅頭 - 銅頭一定要貼實送絲管, 個鋁塊裡面要無虛位.  我試過原來鋁塊縲絲鬆, 而出絲不好.  也試過未擰實而有空間出線時多時少.

    2. 出絲個齒打滑. 最後買了一個刻紋深的Mk7 才成功.
作者: Offer    時間: 2015-8-1 07:25

回覆  Offer


    請問一下有咩情況會令到有GAS?
waiyinlwy 發表於 2015-8-1 01:44


生產時的問題





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2